Ik vind 'The Maw' het leukst omdat je daar alle aliens tegen komt en vooral dat laatste stukje in die warthog (weet niet hoe je het schrijft) is leuk Zal wel eens willen weten welke ****** er op Level 7: The Library heeft gestemd.....:{ Weet je wat mij opvalt dat het verhaal van HALO heel veel op het verhaal op dat van Metal Geard Solid op de PSone lijkt: Er is een heel groot wapen gemaakt om de aarde (in Halo de ruimte) kapot te maken. En dan denk je dat je dat grote wapen bijna kapot hebt gemaakt maar dan heb je hem juist aangezet. En op het laatst al het wapen ontploft omdat jij het kapot hebt gemaakt moet jij met een auto (in halo warthog).
Assualt On the Control Room. Gewoon om de grote veldslagen die je daar hebt . Daar kan je echt tactieken bedenken in co-op Op de tweede plek komt lvl 2 Halo. Eigenlijk dezelfde redenen als bij Assault On the Control Room
Truth and Reconciliation..ik hou van de sfeer in (alien) ruimteschepen en van Covenant... maar ik vind lvl 1,2, 4,5,8,9 en 10 erg leuk. Er hangt zo'n sfeer door het hele spel...
Assault on the Control Room, indoor en outdoor, sneeuw, alle voertuigen, in co-op heel bruut, vliegen met banshees en stunts uithalen. vechten naast marines, rocketlaunchers usen, snipers usen, echt heel gaaf level. Op gedeelde 2e plaats komen The Maw, Halo en The Silent Cartographer
assault on the controll room toch wel het leukste dan begin je binnen en dan kom je buiten zie je daar een enorme strijd aan de gang. je rent naar de omgevallen warthog onderweg een paar covenant uitschakelen, je pakt daar de sniper en je schiet er nog wat neer en dan karren met die warthog, zucht geweldig krijg gelijk zin om het weer te gaan spelen
Het lijkt me ook wel leuk om dan een zelfde poll te maken maar dan met de multiplayer levels, dat lijkt me nog interressanter. Alsjeblieft....
reageren op elke post is niet verplicht hoor ik kom terug op mijn keuze.... ikvind lvl 5 beter dan level 3. maja..ik vind de eerste 5 levels allemaal wel goed. (en dus ook hun alterego's 8,9 )
1) Level 2: Halo. Vooral de mooie buitenlocaties. 2) Level 5: Assault on the Control Room. Banshees en de Scorpion Tank en dat slagveld. Echt heel mooi. Maar sowieso vind ik ze allemaal wel mooi. Alleen de the Library en 343 Guilty Spark vond ik niet echt mooi.
Two Betrayles : Strakke buitengevechten met (alle) voertuigen, Mooie binnengevechten en erg uitdagend (op Legendary dan)! ook 343 Guilty Spark is wel vet, maar dat komt vooral door de sfeer die in dit level zit. Het filmpje waarop je de Flood voor het eerst ziet is echt super!
Daar ben ik het helemaal mee eens. Jammer dat er maar 3 stemmen voor dat level zijn. Het is gewoon super dat sfeertje, vooral die muziek wanneer het Flood-introductie filmpje begint. Heel de game krijgt een andere wending in dat level.
The Maw vind ik ook heel vet, eigenlijk alleen maar het laatste stuk met die warthog. Rijden in de Warthog vind ik eigenlijk het leukste van het hele spel omdat die Super stuurt!
Ben een beetje verbaast over de resultaten. 343 Guilty Spark vond ik en vind ik nog steeds het coolste level dat er is. Verlaten in het regenwoud wordt je overdonderd door the Flood en ik dacht dat meerdere mensen het wel met me eens waren, maarja, zat er dus compleet naast
zowiezo een van de buitenlevels, die zijn het vetst en zien er veel bruter uit als die binnenlevels... en ik vind assault on the control room t leukste omdat je veel afwisseling hebt en verschillende stijlen kan spelen enz.enz. ook level 4 was wel vet maar wordt op een gegeven moment te makkelijk (ook op legendary)
Silent Carthopgrahper (whatever) omdat de omgeving mooi is en je heb aardig wat maten bij je enzo. gevarieerde vijnanden (hunters erbij) geen flood.
Die eerste flood encounter is wel vet ja, vooral dat filmpje ik weet nog toen ik dat voor het eerst zag. Mijn gedachte toen: 'damn dit is net halflife alleen dan anders vet!!'.