Welk mobiel?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door [2k], 28 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Aangezien ik nog niet green mile binnen mag vraag ik het hier maar ff.

Ik ben van plan binnenkort (misschien vanavond al) een nieuwe te kopen met prepaid voor maximaal zo een 200 euro. Ik wil dan wel met polyfone beltonen, liefst kleurenscherm, geen (of erg kleine) antenne en er dingen als logo's en ringtones enzo makkelijk voor kunnen krijgen (zoals bij nokia).

Zelf zat ik te denken aan siemens c55 of nokia 3510 of misschien zo een met klapschermpie als van samsung of soortgelijke met kleurenscherm erin. Iemand ervaring met een van deze of die sony ericson met tony hawk 4 spel?

Tips (ervaring/redenen voor dat type mobiel) zijn erg welkom!

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb wel 2 mooie kunnen scoute voor je ;) ! Kijk hier maar eens. En deze! !

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    2de krijg ik geen plaatje: foto niet beschikbaar
    1ste ziet er leuk uit maar sagem wordt volgens mij niet door veel logo en ringtones opperators ondersteunt dacht ik, en wil een beetje bekend/goed merk, maar toch bedankt voor je tips

edit: als er staat downloadable java games, houdt dit dan in dat je kleuren scherm hebt? of hoeft dat niet per se zo te zijn?

Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van java games weet ik niet. Maar die c100 moet je gewoon even naar de site van samsung gaan heb er nu geen tijd meer voor ga naar mijn vader veel plezier ermee!

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb de c100 met de t100 door de war gehaald

de sony ericson is ook niet echt mooi, wordt denk een c55 of (zo een soortgelijke aan) t100 met klapschermpie enzo

6. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je pre-paid neemt dan kan je niet altijd wappen enzo, of GPRS'en. En dat moet vaak wel voor beltonen downen enzo (toch?).

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de c100 gehaald van de week (met prepaid)
    Daar kun je ook mee GPRS'en en wappen. Ik vind hem persoonlijk veel beter dan de 3510 van Nokia (zelfde prijsklasse)

Als je meer geld hebt kun je natuurlijk gaan kijken naar telefoons als de t100, 6610 van nokia en de t610 van SE.

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Is de Sagem MY-X5 niet iets voor je !
    Kleurenscherm - Animated screensavers
    Hifi & Polyphonic ringtones - MMS.

Het prepay- toestel kost bij Telfort € 149 ,
    dat is incl € 50 bel tegoed.

9. bass

bass bass ...®

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de 6610 van nokia super fijn toestel met abbonement van t-mobile (150) 150 belminuten per maand en een smsbundel van 40 erbij genomen betaal per maand 27,50 ....... du sdat is wle te doen plus dat je een supervettte phone hebt........ http://www.idg.es/compras/productos/6610.jpg

10. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die SE T310 met de Tony Hawk spel erop. Het is een erg fijn toestelletje en ben er erg tevreden over. Kleurenscherm, GPRS, WAP, Infrarood enz... Zelf heb ik 'm nieuw voor 175 euro gekocht (los zonder abo, die had ik al).

EDIT: voor reviews e.d. kijk ook echt eens even naar deze site:
    http://www.mobile-review.com/index-en.shtml

Persoonlijk vind ik die Nokia's echt uitzien als playmobiel dingetjes (hoog Bart Smit gehalte dus)

Suc6

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Geen 3510 nemen en zeker geen c55. Oud en balhaar!!! Neem gewoon een s100 of s300 van samsung. Kleurenscherm, ringtones en klein!! Nokia 6100 is ook leuk. Of als je cheapo wilt doen neem dan die c100 van samsung. Een paar mensen hebben hem hier op het forum en zijn er erg blij mee. En samsung is gewoon een goed merk.

Als je meer vragen hebt

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* pardon? :mad: :+
    ik vind de c100 juist erg stijlvol.
    die s100 en s300 zijn eigenlijk gewoon te klein. Als ik geld over heb neem ik de v200 of de s500.

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Met cheapo bedoel ik gewoon goedkoper, sorry was niet mijn bedoeling om die tel af te kraken en als goedkoop af te doen.

De S100 is niet klein. De a800 en de s300 die zijn wel klein.

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb ondertussen de c100 gehaald, mooi erg licht ding met mooie polyfone ringtones en mooi kleurenscherm, super

15. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga van de week ook de C100 halen, bij de kijkshop voor 139 (T-mobile pre-paid, als ze die nog hebben)

Daarnet HELE mooie pic's gevonden!!

Ziet er gelikt uit, en kan niet w8en om hem te kopen...:D
    Hoe klinken de Beltonen, en ben je tevreden over het 65K schermpje?

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    heb m voor 149 gehaald met 10 euro beltegoed, verschil blijf je toch altijd wel houden in prijzen,
    wat trouwens uber is, is dat ledje bovenop wat een zestal kleuren geeft op ritme van geluid enzo, echt vet:D simpel maar cool

edit:op deze site zie je nog wat voor de vergelijking met andere telefoons, de menu's enzo, samsung is die naast de nokia

hier nog wat specificaties en het ledje in groene kleur*)

17. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Hey broes, die telefoon heb ik ook en k ben er erg tevreden over. K ben idd erg uitgekeken op de nokia's, beetje saai worden ze. Maar hoe kom je aan dat Half-life 2 plaatje? Die wil ik namelijk ook wel hebben!!

18. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn geen plaatjes, maar thema's :D :
    Halflife 2
    Doom 3
    Waarschijnlijk moet je de bestanden nog hernoemen naar .thm (=theme)

19. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een nokia 3650 met t-mobile t-zones 225 abbo + sms bundel van 40 (kost me 35 euro per maand). Maar dat valt een beetje buiten de prijsklasse waar je in zoekt. Ik had laatst een nokia 3510i met T-mobile prepaid prepaid gezien voor 169 euro. Daar kun je dus gewoon mee wappen etc. Kleurenscherm en Java games + polyphonische beltonen.

20. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    omg, ik vind die ledjes juist uberfout :D
    die liedjes klinken daarentegen wel heel erg goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina