1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk slecht spel vind jij goed?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 jun 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het gaat ook niet altijd om de feitelijke scores, maar om de publieke opinie.

    Van bv. CoD3 heb ik ook vaker gehoord dat het helemaal niet zo een goede game zou zijn.
    Als je dat vaak hoort kun je dus zeggen dat ie slecht is beoordeeld.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Agree.

    Vond Stranglehold ook erg tof. Vette moves, acties en gewoon flink knallen.

    GoW trok me niet. De setting niet (grauw, extreme spierbundels, overdreven gebeuk tegen muurtjes), gameplay ligt me niet. Wel uitgespeeld en vandeweek een keer een MP potje geprobeerd, maar nee, echt mijn ding is het niet. Ga hem waarschijnlijk nog eens co-op proberen te spelen.
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Shadowrun is de meest onderschatte game ooit denk ik, wat heb ik die kapot gespeeld zeg.. :eek:
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    EDF2017 is wat mij betreft de beste slechte game die ik in tijden gespeeld heb :D

    en uit de oude doos kon ik me altijd met wat vriende prima vermaken met de Conflict serie op de de xbox, deze games werden op technisch vlak altijd afgekraakt maar de 4 player co-op maakte voor ons alles goed :)
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Slecht spel dat ik goed vind:
    Geen. Ik heb een spel dat lage scores haalt (ninety nine nights), maar dat spel vond ik uiteindelijk ook niet goed. Het hakken kan leuk zijn, maar dat je steeds uit het spel wordt gehaald door plotselinge cutscenes haalt er voor mij de lol af.

    Goede scores slecht spel:
    Assassin's creed. Verhaal is wel goed, maar de eentonigheid van de missies niet.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht wel wat ik goed vind:
    Fuzion Frenzy 2 -> Hier werd best sceptisch op gereageerd maar ik heb me er best goed mee vermaakt eigenlijk :D

    Saints Row -> Veel mensen vonden dit toch gewoon een kloon van GTA en een matige game. Ik heb me er echt heel goed mee vermaakt en ook bijna uitgespeeld. Goede game en daarom wacht ik ook met smart op SR2 :)

    Goed spel wat ik slecht vind:
    GoW -> trekt me gewoon niet echt. 3rd person shooters zijn sowieso niet echt mijn ding en de extreme spierbundels en monsters vind ik al helemaal niks. Na een uur spelen uit me xbox gehaald en verkocht.

    Assassins Creed -> Na het eerste level is alles echt hetzelfde, ik heb het nog 3 uur ofzo geprobeerd maar toen echt laten gaan.

    Viva Pinata -> Sommige mensen vinden deze game echt helemaal te gek, ik vind het echt helemaal niks om een tuin te moeten bouwen om fictieve beesten te lokken :eek:

    Mass Effect -> Deze game heb ik een grote kans gegeven maar toch kon het me echt niet gaan boeien, ook niet na een lange tijd proberen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Welk (slecht) beoordeeld spel vind jij juist erg (goed)?

    Viking - Battle for Asgard

    Waarom: Omdat ik nu eindelijk door het tweede eiland ben en omdat het veel weg heeft van goede spellen als Fable en de Hack and Slash LOTR games van EA.

    Welk (goed) beoordeeld spel vind jij juist erg (slecht)?

    GTA IV

    Waarom: Vind het gewoon veel te veel lijken op andere GTA games. Qua stunts niks vernieuwend, kon in SA ook al. Verhaal is wat dieper, maar voor de rest gewoon hetzelfde. Alleen de Physics verdienen de meeste punten, voor de rest boeit mij GTA IV echt niet en vind ik het totaal niet bijzonder ten opzichte van vorige delen. Eigenlijks vond ik alleen die GTA games op de PSX echt goed, daar heb ik meer op gespeeld dan GTA IV die ik weinig vernieuwend vind. SA was nog vernieuwende ten opzichte van Vice City, dan GTA IV van GTA - San Andreas (SA). Snap deze hype totaal niet!!!!!! ;)=(:9:b:

    Een beetje kenner van games zou me op zijn minst een beetje gelijk geven!!! ;):cool:8)
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, gtaIV is ten opzichte van gtaI wel vernieuwender dan San andreas ten opzichte van Vice city 8)
     
  9. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Smartass:{
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en liefhebbers vinden t feit dat t meer van hetzelfde is eerder een pluspunt :+

    maar ik snap je punt wel, als ik recent nog een GTA gespeeld zou hebben zou ik er ook wel eerder klaar mee geweest zijn. Maar 1 keer in de 4 jaar meer van hetzelfde spelen vind ik niet erg, zolang het kwalitatief maar hoogstaand is maakt het me niet veel uit dat er weinig vernieuwd word:)

    als er morgen een technisch en qua gameplay identiek vervolg op Oblivion in de winkel zou liggen waarin alleen de setting veranderd zou zijn zou ik deze ook gaan spelen :)

    nog een goede game die ik slecht vind : Mario kart op de Wii,.. nu ga ik mezelf heel erg tegenspreken maar voor de 10e keer dezelfde game gaat mij wat te ver :+ ik kon me er niet toe zetten weer in principe dezelfde mario kart te gaan spelen

    en een slechte game die ik goed vind,... errmm EDF2 op de ps2 :D
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Oja, GTA4 ben ik ook helemaal vergeten te melden, wat is dat tegengevallen zeg. Het wordt ook echt heeeeel weinig gespeeld atm.
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht spel wat ik goed vind

    Call of Duty 3: Het was best wel een goede spel, vind ik. De single player had een mooi verhaal. En de MP was ook tof, met Capture the Flag en ''War'' mode :D

    Goed spel wat ik slecht vind:

    Saints Row: Ik hoor altijd positieve geluidjes als ''Als je GTA leuk vind, vind je dit ook leuk''. Tja, vergeet het maar. Ik vind GTA dus leuk, maar Saints Row? Daar vind ik 3 keer nix aan. Graphics vond ik ook niet echt ''geweldig'', verhaal bestaat enkel uit drugs, drugs en rondrijden, doodknallen. Geen goed verhaal. En de MP? Bagger! Continu lag. Geef mij maar Call of Duty 4 :D
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2008
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die Saints Row MP was inderdaad om te huilen zo slecht. Maar weinig modes en maps om op te spelen, dus je deed elke keer hetzelfde. Ook verrotte connecties elke keer enzo (net als met GTA IV nu;)), maakte het onspeelbaar. Gelukkig heeft GTA IV een uitgebreidere MP, heb je gewoon de hele stad voor je beschikking, en kan je lekker om je heen knallen in freemode zonder wat nuttigs te doen.

    Edit: Oja, team mafia work _O_
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2008
  14. Nicoow

    Nicoow Rock your life

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte game die ik goed vind :
    Table Tennis (ik weet niet of ie goed beoordeeld is maar wss niet)
    Echt verslavend eens je het een beetje kan en de achievements liggen perfect op de grens van het haalbare/ moeilijke.

    Goede game die ik slecht vind :
    Prey echt gene ruk aan aangezien je niet kan doodgaan, totaal geen uitdaging.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed spel dat ik slecht vond:
    Overlord
    Ik liep maar een beetje rond, vond er maar niks aan, had geen idéé waar ik heen moest. De humor was wel droog, maar ik was er na een weekje weer op uitgekeken. Had verholpen kunnen worden door een duidelijke map.

    Slecht spel dat ik goed vond:
    House of the Dead 3 [xbox]
    Spel dat ik absoluut het meest heb gespeeld. Fantastisch met een lightgun! Kreeg alleen geen bijzonder hoge cijfers...
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad! Ik heb hem hier ook liggen, geleend van een vriend. Heb hem al een tijd niet aangeraakt, in het begin speelde ik het met veel plezier maar na een tijdje verveelde het mij gewoon. Leuk die humor inderdaad, plus het feit dat deze game door Nederlanders is ontwikkeld. Maar het weet mij gewoon niet meer te boeien, en het heeft inderdaad géén duidelijke map.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen map? Dan heb je niet in het hoesje gekeken, want daar zat een kaart in.
    Overlord vond ik juist een erg sterke game. Humor was leuk, de gameplay vond ik erg leuk.
    Hoewel soms het onhandig was met het besturen van je overlord.
    Leveldesign was best overzichtelijk imo, je kon niet echt verdwalen.

    Ook de expansion was leuk gedaan, en niet meer van hetzelfde, maar echt orginele dingen aan toegevoegd, en weer met die humor. komop, jij kan mijn avater niet recht in de sla kijken en zeggen dat je geen glimlach kreeg toen je een vrouwe hoorde zeggen:
    Is that a pumpkin in your trousers? Or are you really happy to see me?
    + het is van nederlandse bodem:)
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zei toch ook al dat ik de humor wel goed vond ;). Je kon niet verdwalen? Dat kon heel goed hoor. Nou ja, niet als in dat je niet meer weet waar je bent, maar wel als in dat je ergens bent, weet dat je daar ergens iets moet doen, en geen idee hebben waar je dat kan vinden. Het liep me ook allemaal een beetje te veel door elkaar heen, dus op een gegeven moment zat je met 10 opdrachten door elkaar en dan ging je er één uitvoeren en dan moest je eerst weer 3 andere in 3 verschillende werelden enzo. Het was gewoon niks voor mij :)

    En die map in het hoesje: ja hallo, maak gewoon een ingame map, luie Nederlanders! Ik ga toch niet continu stoppen om op dat papiertje te kijken...
     
  19. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Frontlines Fuel of War is egt overrated, wat een K*t game zeg. singleplayer in 5 uur uit en multiplayer stelt niks voor man :mad:
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met de kritiek op Overlord. Leek me een erg leuke game, maar wegens gebrek aan een ingame map vond ik het al snel een onoverzichtelijk zootje worden. Loop je met 10 verschillende opdrachten rond, weet je er toevallig eentje te halen, krijg je er weer 3 bij. En dan maar weer uitzoeken waar je heen moet. Jammer.
     

Deel Deze Pagina