1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk slecht spel vind jij goed?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 jun 2008.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    idd ...het online gedeelte is gewoon ijzersterk uitgewerkt ,maar weinig (console) games die daar aan kunnen tippen.
    Hoe kun je een game als Halo slecht noemen ook al is het niet jou ding.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Welk goed beoordeeld spel vind jij juist erg slecht?
    Fable II
    Omdat?
    Fable was op de oude xbox een van mijn favoriete games. De sfeer was geweldig de vijanden waren cool en ik werd er helemaal in opgeslokt. Ik keek ontzettend uit naar zijn vervolg. Het moment was daar. Het eerste uur beloofde veel en ik was blij met Fable II, helaas had ik hem een aantal dagen daarna al uitgespeeld. Veel te kort, mist uitdaging en mist iets wat Fable wel had. Of misschien mist Fable iets wat Fable II had maar kwam het in Fable gewoon beter uit. Fable II is niet slecht, het is vermakelijk maar wel een stuk slechter als zijn voorganger. Ze hadden er echt een pareltje van kunnen maken, maar in mijn ogen is ze dat niet gelukt.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    FIFA Street, ik vond die echt stoer maar ik was bijna de enige.
    Pokemon Snap, geen commentaar
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb spel nog niet helemaal uit kunnen spelen maar het is idd wel Anders dan Fable maar dat komt natuurlijk ook omdat Fable in begin uniek was en iets heel anders. Net als met halo toen...nu zijn het vervolgen erop en je kent het ongeveer wel, stijltje gameplay etc etc. Dus tja moet zeggen wat ik tot nu toe heb gezien is wel gaaf hoor! maar kan er dus nog niet helemaal mee over praten
     
  5. Timmy Panda

    Timmy Panda Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Over G Fighters,
    Waarom weet ik niet maar ik vond dit spel tot en paar weken terug zo erg leuk!
    Ik heb hem door en door uitgespeeld ( ja, ook op hell mode ) maar is daarna minder leuk geworden...
    Als je door hebt hoe je raketten moet ontwijken sta je behoorlijk het mannetje online en ga je je snel vervelen....
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Hoe doe je dat echt consequent goed? Ik vind Over G Fighters ook wel gaaf, maar ben er geen ster in...
     
  7. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk goed spel vind jij slecht?

    Oke schiet me maar neer, maar ik vind Fallout 3 egt kut.
    Omdat ik totaal niet van dat styltje houd, ik heb Oblivion 100+ uren gespeeld, maar een oblivion met guns trek ik echt niet. Daarom dus Fallout 3 ook niet. Een RPG moet met Zwaarden enzo zijn, niet met gunszzzzz.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  8. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Banjo kazooie Nuts&Bolts
    Er zit zoveel details in en het spel is erg uitgebreid. Ik denk als ze de game onder een andere naam hadden uitgebracht dat de scores vele malen hoger zouden zijn geweest.
     
  9. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    welke vinden jullie het beste juiced 2 of need for speed undercover??

    prozaxx :)
     
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Midnight club LA :p

    Als je echt moet kiezen tussen die 2 is undercover de betere.. en een jaar jonger.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Two Worlds! Volgens mij had ik die nog niet genoemd, maar vond die game goed los komen na een uur of drie. Die Hards hebben dat er wel voor over, maar sommige legden hem al na een paar minuten weer op de toonbank van de winkel. Ik heb me er kostelijk mee vermaakt, maar zouden de problemen soms liggen aan de waterschade die ze in het opslagmagazijn in Duitsland hadden destijds rond de release? ;):)
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Welk goed beoordeelde spel vind jij slecht?
    Virtua Fighter 5
    Why?
    Ten eerste is het spel gewoon niet mijn ding.
    Het idee leek me heel tof, maar het is toch allemaal wat te eenvoudig vind ik.
    Natuurlijk zit er veel diepgang in met alle verschillende moves, maar uiteindelijk gaat het om het blocken en op het goede moment aanvallen.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welk goed beoordeeld spel vind jij juist erg slecht?
    Halo 3

    Omdat?

    Omdat ik het geen reet aan vind, gewoon ik hou niet zo van dat laser achtig gebeuren en dat je met die ene gozer waar je mee speelt mega hoog kan springen
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Master Chief is een Spartan en iets van 2 meter, dat betekend dat die een soort superhuman is met z'n shield en iedereen pwnt. Dan lijkt het me logisch dat je hoog kan springen :+.

    Welk slecht beoordeeld spel vind jij juist erg goed
    Spiderman 3, ik weet niet waarom maar ik vond hem wel tof. Lekker rondslingeren door de stad :).

    Conan, deze game is zo bruut _O_. Lekker veel bloed, combo's en allerlei toffe wapens. De eindbazen zijn ook tof.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ik heb ook andere berichten gezien in het Help/Cheat topic. ;)
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    mee eens.
    Conan vond ik ook echt een brute game:thumbs:
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat klopt ja. De eindbazen zijn supermoeilijk terwijl de rest juist zo makkelijk is. Maar je moet gewoon even het juiste ritme weten te pakken, dan heb je ze zo verslagen :+.
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Welk slecht beoordeeld spel vind jij juist erg goed
    Bladestorm, veel mensen vonden het niet vernieuwend mr om op zo'n paard horden mensen omver te rijden....
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Gast, dat spel was gewoon diep triest. Alles was er bout aan. De voice acting was drama, de graphics waren extreem drama, het verhaal was drama, er zaten geen vrouwen in en ook nog eens dik spacende monsters. Nee, ik vond dit spel echt het slechte spel evar. Als het op de ds was uitgekomen was het nog slecht. Maar natuurlijk respecteer ik jou mening.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2009
  20. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    een spel dat goed was beoordeelt maar slecht is:

    GTA IV er zat gewoon te weinig in, vergeleken met de vorige en de hype was gewoon te groot.

    een spel dat slecht was beoordeelt, maar goed is:

    COD 3? ik weet niet of die slecht beoordeelt was, maar ik heb het daar met mun vrienden (splitscreen xboxlive) toch veel lol met gehad.
     

Deel Deze Pagina