maak daar maar 100% van denk het niet, Hunters zijn volledige geisoleerd, net zoals de MC. Het binnenlichaam van een hunter zal wel net zoals die van de chief wel niet goed zijn om te muteren. De MC is toch vooral schild en computer met wat spieren?
ok, ff biologie: een bacterie is onzichtbaar een virus is onzichtbaar, en vaak wordt je er ziek van een PARASIET is een 'eenvoudig' wezen, dat leeft van andere organismen de Flood zijn dus Parasieten.
der was trouwes erges een site waar ze de hele tijd over dit soort dingen lulde, ook had zo'n gast alle iconen uit halo geanalyseerd, echt freaky. Kan em alleen niet vinden
De MC is nog wel gewoon mens. Wel lichtjes (flink ) "augmentated", maar wel nogsteeds mens, nix robot, exept zijn standard issue neural implant. editje: Orgazm, HBO <-- De Hunters zijn niet helemaal geisoleerd hoor, er zitten een paar openingen bij de nek/rug, waar makkelijk de flood spores, de infectie vormen, doorheen kunnen.
Op die fansite (halo.bungie.org?) stonden ook heel veel van deze threads. Ok, de masterchief is gewoon te goed geisoleerd om te worden geinfecteerd.
zie vorige replies. De MC is geisoleerd van de buitenwereld, hij kan immers in de ruimte springen(zie Halo 2 trailer) de marines zijn dat niet.
als die maffe floodhoofdjes je kunnen verwonden of zelfs dood maken, waarom zouden ze je dan niet kunnen infecteren
In de Trailer heeft ie trouwens een nieuw armor suit, de Mark VI. Hopelijk geeft et nieuwe Halo boek, genaamd The Flood, wat meer info over hoe hij daar aan gekomen is. Release van het boek is begin 2003.
misschien na onderzoek op aarde, waardoor ze de plasma-wapens beter doorhebben en daar een beter bestand armor voor hebben gemaakt( wat een vaag gepraat eigelijk)
Dit is niet vaag, 't is F*cking cool, een keer een thread waarbij nagedacht wordt in Games Chat. Om echt te kunnen speculeren over wat er tussen Halo en Halo 2 gebeurt is zou je de tijd ertussen moeten weten. Want, de MC verlaat Halo in een longsword bomber, die heeft volgens mij geen Slipstream generators (wederom TFoR), waardoor het wel een flink tijdje zal duren voordat hij op aarde beland zal zijn. Een mogelijkheid is natuurlijk dat een Human schip ze heeft opgepikt, maar hoeveel schepen zullen er nog over zijn nadat de Covenant Reach vernietigd hadden. Waarschijnlijk alleen de vloot die aarde verdedigd, maar die wisten weer nix van MC's missie af.
zo kort? hoezo dat? Dan moet er idd veel gebeuren, aangezien hij ook helemaal nieuwe wapens heeft. (kut moet nu offline, kom ik morgen terug en heb ik weer heel wat gemist, )
Bookmark de Thread. Ik zal hier ff wat uitleg geven. Dr.Halsey: Een van de bedenkers van het Spartan Project. Dé missie van de Spartans: Het overnemen van een Covenant ship, ermee naar de Covenant homeworld vliegen, daar een van de leiders (Prophets) vangen, en terug naar Reach. Op een gegeven moment, zegt Dr halsey in het boek, dat als de Spartans zo'n prophet doden, de oorlog zal escaleren, en de mensheid maximaal nog een maand te leven heeft. Op Halo vernietig je een hele covenant vloot. Dat lijkt me ook wel iets waardoor de oorlog escaleert.
Martijnwat een wijze uitspraak: Dit is niet vaag, 't is F*cking cool, een keer een thread waarbij nagedacht wordt in Games Chat. en door wie is ie geopend? maar weer ff ontopic: bestaat die Covie vloot waartegen wij dus vechten uit èèn cruiser(truth and reconcilliation)? weer offtopic: martijn, is dat boek een aanrader als je Halo fan bent en alles wilt weten(like me ) en zie topicvraag: welk type wil jij?
Het Halo boek moet iedereen eigenlijk gelezen hebben voor je begint aan het spel Ik denk dat er wel iets gevonden wordt op hoe je uiteindelijk op aarde komt en hoe het verhaal verder verloopt. Ook is er een kans natuurlijk dat dat gewoon niet helemaal netjes of duidelijk aansluit, misschien dat dat al wordt verteld in het aankomende Halo boek (The Flood, wat n klote naam ) dat in maart uit komt. In Halo 2 zie ik toch het liefst buitenlevels met veel groen en bergen .
Nog ff terugkomend op dat battlesuit van de MC, ik dacht er net toevallig ff aan, maar heeft iemand weleens goed gezien hoe MC in het eindfilmpje zijn helm afdoet, op het moment dat de camera vanuit de Longsword fighter de ruimte ingaat, je hoort dan ook de druk van de helm ontsnappen, echt cool, het is echt op zo''n manier gedaan dat je zijn gezicht net niet te zien krijgt, het viel mij pas na 5 keer uitspelen op. Misschien vertel ik hier niet echt iets nieuws of aanvullends, maar ik vond het wel tof. Zullen we in Halo 2 the man behand the armor leren kennen (niet dat dat veel boeit maar toch).