Spartan 117. In een interview met Matt Soel van bungie, vroeg iemand zich hetzelfde af. Toen zij hij dat je het gezicht van de MC voor 99% zkeer niet te zien krijgt. Iedereen heeft er namelijk zijn eigen voorstelling van, en dan komen ze zometeen met een gezicht dat daar helemaal niet op lijkt. Boek is ook bij BOL te koop.
ik zou et ook niet leuk vinden als ik zen smoel kreeg te zien eigelijk, zeker zo'n standaard type amerikaanse marinier ofzo, of een soort Bill Gates Ik ben ook benieuwd naar die nieuwe voertuigen, vooral die quad
Die kleine Flood beesten kunnen je niet infecteren doordat ze alleen op je armor kunnen komen en daar krasjes op kunnen maken zodat het schild afneemt<< Ehm, ik vind dat schip uit die trailer niet op een longsword fighter lijken. Die deur in die Weapon Bay ofzo is te groot voor zo'n fighter zelf toch? zo groot is zo'n ding toch niet dat je je moet voortbewegen met liften enzo? De covenant vloot bestaat uit meerdere schepen, de Truth and Reconciliation is een capital ship, en daarvan kwamen er in level 1 3 groups with 3 capital ships per group (zei Cortana) dus zeker 9 van naar Halo. btw waar koop je the Fall of Reach IN NEDERLAND en wordt deze ook nog vertaald? *vind dit een goede, diepgaande,informatieve thread.
Je kunt ook via/met acceptgiro betalen. Al kun je hem bij de betere boekwinkel denk ik wel bestellen. Moet je wel het isbn nummer weten. editje: isbn: 0-345-45132-5
onthoud dit voor sinterklaas Thanx Martijn. btw: Is het een idee om een speciale thread te openen voor Halo background vragen?
dus negen schepen, die andere acht zullen dan ook wel overweldigd zijn door de flood.Kunnen ze die nog repareren omdat ze ,B]de elite-floods[/B], dat nog omdat ze nog hun hersens(dus ook herrineringen) nog hebben
maar goed vrienden, ik peer hem een weekje naar de VS, kweetniet misschien hebben ze daar Internet(4 sterren hotel) maar tot over een tijdje
Hey hoe heet dat boek eigenlijk is was overal aan het zoeken naar een HALO boek maar nergens kan ik hem vinden.
Ja Tha Raptor, je hebt het helemaal begrepen. De Flood zijn in staat om de technologie etc te gebruiken van hun host. Hoe moesten ze anders de wapens en voertuigen gebruiken? Iedereen met background vragen, Post ze (ook) hier!!!!!