1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk spel heb je het laatst gekocht en wat vond je ervan?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tri>X<pleDIe§eL, 20 jul 2003.

1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb als laatst 2 games gekocht: Max payne en kung fu chaos.
    vantevoren had ik red faction 2 gekocht maar dat viel toch zwaar tegen omdat de graphics zwaar kut waren en gewoon heel de game zwaar kut was(nou ja behalve dat je de omgeving kon vernietigen was wel cool)
    toen heb ik hem dus geruild voor max payne en kung fu chaos.
    max payne was bij het begin heel cool, maar veeeeeel te kort.
    ze zeiden het in de reviews he...maar ja niet geluisterd|:-
    kung fu chaos stelt in de singleplayer niet veel voor maar in de multiplayer wordt ie wel zeer gaaf...al zal dat ook niet al te lang duren omdat de scenes altijd precies hetzelfde zijn...:'-(
    maar ja toch leuk....voor even
    nu koop ik voorlopig echt helemaal niks meer want ik heb de laatste tijd alleen maar games gekocht die kut waren...deathrow, medal of honor frontline...nee ik wacht nu wel op een ECHTE topper...
    half-life 2 of halo 2 bijvoorbeeld:D

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste aankoop is Tony Hawk 3(classic) , is best cool, goed tricksysteem leuke challenges en veel te doen. Verder kan je je eigen park bouwen en je eigen skater maken(is allebei wel uber) .

3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    MIjn laatste aankoop is Return to Castle wolfenstein

Vond em in het begin wel erreg vet, maar mijn vrienden willen altijd Co-op spelen dus na 15 keer dezelfde maps gespeeld te hebben had ik et wel gezien. Maar ik houd em voor Live!

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Moto Gp 2

Een top-racespel, en voor de afwisseling eens op motoren, dus een compleet andere besturing dan dat ik gewend was...

5. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Burnout 2 en Midtown Madness 3.
    Beide zeer goede games vind ik.

6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste is MM3.
    In reviews werd gezegd dat de singleplayer matigjes was, maar ik vond(vindt) het erg leuk om te doen. Multiplayer (live) valt me nog een beetje tegen, maar dat is omdat ik eigenlijk een "gewone" racegame online wil spelen (PGR2, Sega GT online). Ik zit veel te veel te kijken naar de map, auto, kleuren (wie is wie), checkpoints 8) ....

Nu staat Midnight Club 2 in de bestelling :p

Deel Deze Pagina