we hebben het hier over toppers oke? sorry was MOto GP vergeten, maar de rest zijn het geen supergames waar die IK leuk vind. deze topic gaat toch over" welke spel mis JE". en tuurlijk mag je lachen wanneer je wilt, maar ik zeg alleen dat ik het erg kinderachtig is om iemands mening uit te lachen.
okeej..zal niet meer laggen om andermans mening...maarruh ik noemde ff alle race spellen op...dolce zei enige zijn PGR en RSC dus ik d8 dat hij alleen die games d8 als race games..maar ben al stil
Op dit moment mis ik nog een hoop, maar alles wat ik zo'n beetje mis komt eraan: Voetbalgame - Fifa 2003 Tennisgame - Tennis Masters Series 2003 Racegame met auto's tunen enzo - Sega GT RPG - Knights of the Old Republic Sneakgame - Splinter Cell Oftewel... alles wat ik mis komt eraan Misschien mis ik alleen nog een leuk platformspel. /edit: vergeet ik daar Blinx ff ]:- Everything's covered
Deze spellen mis ik : Command & Conquer series Final Fantasy series Diablo Zeg nou zelf dat waren toch allen top series. Het meeste hoop ik dat C&C naar de XBox komt maar aangezien XBox live in maart komt zal ik dan zat spel ook wel verwachten.
op een console speelt dat soort niet echt vinnik, hoewel een xboxlive age of empires wel koel zou zijn
Ik weet nog dat ik Red Alert heerlijk vond spelen op de PSX. En ook die andere Red Alert versie op de PSX (de naam weet ik niet meer)
Command & Conquer Red Alert Retaliation was de naam. Dat waren toch zeker top games voor de PSX. Dus zijn deze spellen echt wel goed op een console hoor. Het enigste verschil is muis <--> joypad