resident evil killer instinct gta devil may cry tekken red faction bloody roar (die is er voor de xbox maar vreemd genoeg niet hier) nba street nba jam (ja die van de snes... beste bball game ooit) mario kart dragonball z turtles the getaway bomberman zone of the enders (die komt gelukkig wel waarschijnlijk naar de xbox)
ow jah tekken, de enige beat em up die mij aanstaat! dat vinnik echt een gaaf spel, en die nieuwe reclames zijn ook gaaf: SECRETARY WINS
juist ik heb tekken 4 een dag na de release in huis gehaald echt een topspel... ik vind hem persoonlijk beter dan doa3.... het scheelt niet veel maar toch....
eerlijk gezegd tegen mijn verwachtingen in helemaal niet.... ik had juist verwacht dat ze om van te :r waren maar de graphics zijn gewoon prachtig... het is ietsje minder mooi dan doa3... maar dat word door de gameplay goedgemaakt... en tekken heeft zowieso een andere stijl wat graphics betreft en die zijn echt een heel stuk verbeterd vergeleken met TTT
opzich is een muis handiger bij dit soort spellen, maar op de psx werkte het ook, dus waarom niet op de xbox.
Ja das het enigste verschil. Ik heb het zowel met joystick als met mouse/keyboard gespeeld en er is totaal geen verschil.
Ik mis een spel dat je niet in in dag of 2 hebt uitgespeeld en met orginele gameplay, bv.: Zelda: Orcina of Time, wat was dat een vet game .