Ik hoor het al. Nintendo en Sony kunnen beter stoppen met hun consoles en games publiceren voor de Xbox
Geef mij maar deze keer een goede CMR, deeltje 4 ofzo, 3 leek nergens op. Graag ook Rollcage Stage 3 en Muppet race mania 2, dat waren nog een vette tijden op me psx. Vagrant Story 2 zou ook mijn Xbox lijstje mooi aan vullen. Ps Perfect dark moet wel minstens zo goed worden als deel 1 anders word ik sacho
*Syndicate - wel met live natuurlijk zou echt wreed zijn met 4 man *Super Probotector *Diablo *Alex Kid en gelukkig komt Ninja Gaiden dr ook aan
Komt Ninja Gaiden ook? haha wreed! Ik heb dit spel nog op mijn Atari Lynx (de ultieme handconsole van Atari )
Nee tuurlijk niet. Toch leuk om te bedenken welk oud spel er uit zou zien op de Xbox. Tword weer tijd voor Lara Croft! Lang geleden
Little Big Adventure Goes Xbox Wat heb ik ook veel plezier aan dat spel gehad zeg. Zeker deel 2 was kewl
VIGILANTE 8, das pas een gaaf spel, zoveel lol mee gehad] /edit: en probotector, op de NES dawas super, altijd coop-en
Vigilante 8 was echt kewl. Veel plezier ook mee beleeft op de playstation (beter dan twisted metal). Maar er kwam toch ook een Twisted Metal versie uit op de Xbox of niet?
Heart of Darkness, mijn eerste game die ik in kleur speelde op de PC. Helaas is de CD nu beschadigd en kan hem niet meer spelen, dus als ze die op de Xbox zouden maken.. Dan.. Dan.. Kocht ik hem.
Je eerste game in kleur. Heart of darkness was toch met dat gozertje die tegen die schaduwen vocht in een andere wereld. Damn .. dan heb jij heel lang zonder kleuren moeten doen