Zelda zou ook wel cool zijn, maar ik vrees dat ik zal moeten wachten op het winnen van de loterij off... had mijn neefje over moeten halen tot een gamecube en dan moeten beloven dat hij de xbox wel mocht lenen in die maanden dat ik de nintendo games zou zijn gaan doorploegen, ipv dat meneer nu een xbox heeft.... Een van die spelletjes die ik jarenlang op de amiga heb gespeeld lijkt me wel wat...
Zelda is wel leuk maar het is NINTENDO. NINTENDO moet aan de schandpaal! Laat MS maar alles overkopen en Mario Bros en die Yoshi verbannen naar de hel ofzo.
om nou GTA te zeggen, is meteen zo afgezaagd, bovendien komt er al mafia aan. om nou metal gear solid te zeggen, zuigt ook, wij hebben beters, SPLINTER CELL!!!!!!! en al die nintendo crap hoef ik niet. verder kan ik alleen maar zeggen, veel moois van de heer Peter Molyneux (whom I worship). oja, is het overbodig om te zeggen dat ik heeeeeel blij wordt als ik hoor dat LOTR the two towers naar het zwart groene monstertje komt???
blood heerst zo hard. die sfeer was zo geniaal in dat spel. beetje zombies slopen met je shotgun en dynamiet staaf, niet te vergeten je bus haarlak lkkr post apocalyptisch sfeertje zelfs.