Welk spellen zijn super uitgemolken?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Paauwtje, 5 jan 2004.

1. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Dat uitmelken is eigenlijk toch een heel goed idee van EA want als het toch beter is dan het vorige deel, waarom zou je het dan niet halen ?
    En dan nog, die hele shit van the sims levert ze gigantisch enorm veel op, Het is misschien wel uitgemolken, Maar dat komt gewoon omdat ze iedere keer hetzelfde idee verbeteren en grootser maken. That's the shit.. En ja The sims staat wel op nummer 1 maar ik vindt persoonlijk toch dat iedere uitbreiding voor zover ik weet best goed was...

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een gelul, als ze niet elk jaar een FIFA uitbrengen (bijvoorbeeld) kunnen ze een keer aan iets nieuws gaan werken en hoeven ze niet steeds aan die deadline te denken aan het eind van het jaar waardoor de game op het laaste moment nog inelkaar word geflanst.

Die FIFA games zijn niet gemaakt om een goede voetbal-game te zijn (anders zouden ze de tijd wel nemen), maar die zijn gemaakt om elk jaar een lading geld binnen te halen.

En ze blijven die troep maar kopen, echt belachelijk. :{

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ja, daar heb je het alweer... Zo´n EA titel..
    Ook dit jaar is EA alleen maar met klote titels ( op een game na SSX 3 )
    - Medal of Honor: Rising Sun
    - Need For Speed: Underground
    - Fifa 2004
    Het houdt maar niet op en deze games zijn zwaar aan vernieuwing toe. Bij NFS:U hebben ze flink hun best proberen te doen (mijn inziens grandioos mislukt!) Beetje meeprofiteren van de Fast and the Furios.|:- En dan verdomme dat nieuws bericht over dat EA het goed doet!:confused: Wat? Ze maken de meeste omzet per jaar!:confused: En dat ze het goed doen blijkt ook wel weer door die dikke Engelsen. In de UK Charts doen ze het niet verkeerd en verslaad NFS:U PGR 2...

Laten we hopen dat EA opfl*kkerd met al die slappe aftreksels!

Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Welke titel ik vergeten ben is Army men, die serie is ook uitmelken tot op het bot, er zijn ik weet niet hoeveel army men games verkocht.. later werd je er gewoon kapot mee gegooit.. bijna geen hond kocht die zooi meer.. en zo moest de developer de deuren gaan sluiten.. nou wil ik niet zeggen dat het alleen door Army men komt, maar ik weet zeker dat het er wel heel veel mee te maken had. Maar als developer steekt EA er toch echt boven uit om games tot op het bot uit te melken... :mad:

5. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ook de star wars serrie is die kant op gegaan alleen kotor is dan oke maar de rest kan je zo door de plee heen trekken
    \

6. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, zelda, en nog eens Zelda !!!!!!!

7. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelda is iedere keer toch weer iets bijzonders, vind ik niet echt uitmelken.
    Dan kun je ook Mario of Sonic noemen.

8. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt, maar iedereen ziet uitmelken als iets negatiefs.
    Want waarom zou je iets weg gooien wat nog prima te pruimen is.
    Zelda TWW was HEEEEEEEL goed, maar zo uitgemolken als maar kan !!!

9. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    idd uitmelken hoeft niet iets slechts te zijn

Mortal Kombat en Street Fighter zijn nog steeds de fighting games voor mij!

en tsja
    1. The Sims
    2. Mario
    3. Space Invaders
    4. Sonic
    5. Street Fighter
    6. Mortal Kombat
    7. Wrestling games
    8. Need for Speed reeks
    9. Star Wars
    10. Banjo Kazooie

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het niet als negatief bekijkt dan bestaan er inderdaad al aardig wat delen van ja.

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    "Uitgemelkt"
    :+
    *gniffel*

Threadtitel maar eens aangepast.

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Gran Turismo, Tekken, Street Fighter, The Sims, Fifa, na al die titels heb je nog niet eens 10% van de voltallige lijst, dat is best wel jammer dat men deze tijd zoveel moeite heeft met het bedenken van nieuwe spellen en steeds met vervolgen komt.

13. robintje

robintje x-doos speler!!

Leuk Bevonden:
    0
    |:- de sims |:- k heb 50 euro uitgegeven voor dat spel waarvan ik dacht dat het leuk was,maar na 3 dagen lag het al weg te rotten in de kast

14. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    The Sims

Het origineel was erg leuk en de eerste add on ook, maar onderhand is uitbreiding nummer 385 (ik kan er een paar naast zitten) op de markt. Ze blijven maar doorgaan op de succesformule (wat het in het begin was), maar nu moeten ze er toch echt mee ophouden want al die uitbreidingen voegen erg weinig toe...

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dan moet je Project Gotham ook uitgemolken vinden. Er zijn inmiddels ook al 3 delen van. De eerste was op de Dreamcast namelijk Metropolis Streetracer. De naam werd voor de xbox veranderd in Project Gotham. Maar PGR1 is eigenlijk gewoon een kopie van Metropolis Streetracer met maar 1 nieuwe stad (new york) en met zelfs nog minder auto's dan in MSR. En PGR2 is eigenlijk gewoon hetzelfde soort spel wat bestond, maar dan wat uitgebreid.

Dan moet je Dead or Alive ook uitgemolken vinden. Er bestaan inmiddels 3 delen. Deel 1 en deel 2 zijn lijken echt heel veel op elkaar. In alle drie de delen zitten bijna dezelfde figuren met uitzondering van enkele nieuwe (meestal 1 of 2 nieuwe personen). En er zitten ook veel te weinig personen in.
    DOA3 is eigenlijk een opgepoetste versie van DOA3 met nieuwe levels. Deel 4 is inmiddels ook al in de maak.
    Tekken daarintegen is niet uitgemolken. Deel 1 was een revolutie. Deel 2 leek veel op deel 1. Maar deel 3 was weer erg vernieuwend. Tekken Tag Toournament is eigenlijk een samenvatting van de eerste drie Tekken games. Deze game was eigenlijk voor de mensen die geen tekken game hadden. Er zaten wel veel bekende personen in, maar wel nieuwe levels en de Heilige Tag Mode.
    Tekken 4 is compleet anders. De personages zijn compleet veranderd qua uiterlijk en moves. Ook zijn het compleet andere levels.

Als er 1 game is die word uitgemolken, dan is het Fifa wel.

16. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk, al vanaf deel twee verandert er eigenlijk geen ene moer.

Shame on you Activision

En toch waagt die PU het nog steeds ze hoge cijfers te geven voor elke THPS game.

17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelooflijk, er komt gewoon weer een streetfighter compilatie uit.
    Ik wordt niet goed geloof ik.

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    sims natuurlijk ,maar mario vind ik niet uitmelken omdat het tekens andere levels en nieuwe dingen en het blijft leuk ,maar bij fifa speel je tog steeds het zelfde potje voetbal maar de king of uitmelken vind ik nog wel TOMBRAIDER

19. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    Mario is ook uit melken hoeveel delen zijn der wel niet van verschenen en komt allemaal vrijwel ophetzelfde neer is het niet puzzeltjes oplossen dan is het beestjes dood stampen.
    nee mariokart/marioparty/mariosmashbrothers/mario 1t/m teveel.
    tis geen uitmelken hoor :p

nee maar goed dat noem ik toch wel flink uitmelken maar goed ik kan misschien een andere opvatting hebben over uitmelken

20. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker weten Mario, Nintendo blijft er maar mee uitmelken. Wat hebben we alemaal wel niet van Mario gehad?
    Uit m'n hoofd weet ik het niet allemaal, maar gelukkig weet gamerankings uitkomst te bieden ;)
    Et voilá:

Mario Kart: Double Dash!!
    Mario & Luigi: Superstar Saga
    Super Mario Sunshine
    Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
    Mario Party 5
    Super Mario World: Super Mario Advance 2
    Super Mario World
    Mario and Donkey Kong
    Mario Tennis
    Mario Party 4
    Mario Golf: Toadstool Tour
    Super Mario Advance
    Mario Kart Super Circuit
    Yoshi's Island: Super Mario Advance 3
    Super Mario 64
    Paper Mario
    Mario Kart 64
    Super Mario Bros. Deluxe
    Mario Tennis
    Mario Party 3
    Dr. Mario 64
    Mario Golf
    Mario Party
    Super Mario Kart
    Mario Party 2
    Super Mario World 2: Yoshi's Island
    Mario Tennis
    Mario Golf: Advance Tour
    Mario and Wario
    Mario Golf
    Super Mario Land 3: Wario Land
    Mario Paint
    Super Mario Land 2
    Dr. Mario
    Super Mario Land
    Mario no Super Picross

OMG Je hebt mario tennis, mario kart, mario party 1-5, super mario, mario & luigi, Mario & Wario, etc etc
    De een beter dan de ander, maargoed, als dit geen uitmelken is..

Zelf ben ik ook niet zo'n geweldige Mario fan, geef mij Zelda maar, elk deel een nieuwe topper! ;)
    En the sims staat op 2, ik snap niet dat de mensen dat blijfen kopen! :confused: Hebben ze na add-on 73 nog steeds niet door dat het helemaal niet zo geweldig is (Om nog maar een beetje positief te klinken) :confused:

Deel Deze Pagina