welk spelnaam kan je niet meer horen??

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 11 apr 2003.

1. x-prophet

x-prophet You will know fear

Leuk Bevonden:
    0
    wat dachten jullie van Pokemon dan? als ergens heel hard met heeel grote handen is uitgemolken is het dat wel. ik kan alle kleuren niet meer zien, horen of voelen.

2. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik me toch Metroid Prime en Zelda: The Wind Wa(n)ker (:p) vergeten

3. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    hehe Splintercell wordt ik echt ziekies van
    Een super game moest dit zijn met veel nieuwe shit enzo
    spanning en weet ik veel wat. Ik heb 1x alleen level 1 gespeeld en uitgespeeld en nooit en level 2 begonnen want toen kreeg ik andere games en die waren toch echt wel beter dan Splintercell in mijn ogen. Door die hele hype erom heen is hij onwijs tegengevallen voor mij.
    daarom maak ik me zorgen om Halo2:confused:

4. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Halo2 wordt ik gek... Er zijn al duizenden onderwerpen over dit spel gepost. Oke misschien overdrijf ik een beetje met duizenden ;)

5. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    championship manager 4!
    oow nooit wil mijn broer met me Xboxen alleen omdat hij een beetje een wedstrijdje zit te volgen.

6. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broer zit bijna altijd Tony Hawk 4 te doen en hij kan eigenlijk niet zonder dat spel...

7. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het bijna vergeten;

[censuur-piep erdoorheen]Conflict desert storm[/censuur-piep erdoorheen]

wat een trieste baggerzooi. AAARGH

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    gt3, gta3, gta vc,
    ps2ers houden hun klep er maar niet over... terwijl de games eigenlijk nog best wel hard zuigen ook.. maar ja ps2ers vinden dit de games, en als je het over een andere game hebt dan komen ze weer met deze aan kakken.... naja..

9. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps2ers vinden dat helemaal niet ''de'' games, ik bezit ook een ps2 en VC is nu eenmaal een superbruut spel, als je het thuis hebt liggen dan zal je t snappen...

en de game die ik niet meer kan hooren? Counter Strike -_-'' echt iedereen is achterlijk verslaafd aan een moeilijk lomp spel...

10. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ps2 fanboys zijn niet zo erg het zijn die gamecubers met hun metroid prime , ik heb het net nog zitten spelen bij intertoys maar WAT een dom spel je kunt niet rondkijken tijdens het lopen en zo heel mooi zag het er niet uit en het was een saaie level op het moment

11. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... ben jij misschien een xbox fanboy? want als jij geen xbox fanboy bent kan het je ook geen reet schelen als iemand met een cube blij doet over metroid, en het is ook een super spel en heel erg mooi dus wat je nu zegt klopt niet, u like halo? u love metroid...

12. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    klein beetje niet door vertellen he hihihihihi :p nee k ffkes serieus ik zeg het alleen tegen die extreme fanboys (niet ik ;) ) DUS........

13. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ach... maar als ik metroid heb dan ga ik ook flink fanboy wezen hoor ^^ ik heb t al bij vrienden gespeelt enzow en het is een extreem mooi en vet spel...

maar dat had ik ook bij Vice City en splinter cell en panzer dragoon orta en ga zo maar door...

14. blinx , begint me echt de strot uit te hangen

15. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Alles van GTA, dat is het enige spel op de PS2 wat ik ook graag zou willen spelen. Ik word dus gewoon vet jaloers als ik PS2 eigenaars hoor over GTA. En dat is vrij vaak, aangezien ik de enige ben van mijn vriendenkring met een xbox.

Laatst bewerkt: 13 apr 2003

Deel Deze Pagina