Ik heb ze ook allerdrie. Met de Gamecube game ik het minst. Als blijkt dat Zelda ( The Wind Waker ) niets is , dan doe ik de Nintendo weer weg.
Ik verkoop eind van de week eindelijk m'n Ps2. Daarna ga ik voor een GBA SP, denk ik. Nog niet 100% zeker... Xbox & NGC blijven zeker.
Update ; Ps2 verkocht. Zit nog steeds te twijfelen over de GBA SP... Denk dat ik maar wacht op een aanbieding.
Wat moet je nou met ze alle 3? Ik heb lang afgewogen tussen de Xbox en PS2. De Gamecube was zowiezo afgevallen omdat de nintendo consoles elkaars spellen niet ondersteunen (dit was wel bij de PS2 en ik vermoede dat de Xbos dat ook ging doen). Pech hebben dat ik nu geen Metroid Prime en GTA kan spelen, maar het zei zo, ik heb HALO
Noem dan eens een nadeel????? Te klein zeker. Dat zal wel je nadeel zijn. Naja ik heb liever een klein dingetje in me broekzak (GBA bedoel ik ) dan zo een groot ding zonder licht en waar vervolgens krassen opkomen. Oja ik heb dus een Xbox en een GBA SP..(en NES, SNES, N64, PSX GB) Xbox gekocht voor Live en Steel Battalion. GBA SP voor onderweg en voor Golden Sun en Advance wars
De GBA SP is op alle vlakken beter dan de gewone GBA, behalve de schouderknopjes dan. Ik heb ze nl. beide. Wat een onnozele reden om een console te verwerpen. O ja, on-topic: ik heb alle consoles
dat doet er niet toe maar: €125 (ongeveer) en $99.95 (ongeveer) ontopic: ik heb een xbox en ga binnenkort een GC kopen
dit vind ik een zwaar belachelijke reden.. sterker nog: ik vind dit een nadeel.. als je psx games hebt, heb je uiteraard ook een psx/ONE.. die kan je niet verkopen omdat niemand een losse console zonder spellen tweedehands wilt hebben.. je houd hem dus.. dan heeft backwards compatibility toch helemaal geen nut??