1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welk volk is het leukst om tegen te spelen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Yerewn, 11 sep 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hmmz, nog nooit meegemaakt. Alhoewel als ik serieus met iemand praat altijd vermeld dat ik eigenlijk Brits ben. Daarom is m'n Engels ook erg goed, kan goed overweg met ze.

Kwam een Nederlander tegen die in een gesprek was met Engelsen, yeah from holland, you know i can get lots of weed and shit. If you got the dough i got the shit, you feeling me brother?

Waarom moeten Nederlanders altijd vragen zijn er nog Nederlanders?

Wil niet lullig doen, maar na de Fransen vind ik Nederlanders wel irritant vaak. Alhoewel Britten tegenover buitenlanders ook niet altijd even aardig zijn.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.365
    ze kunnen er echt niks van he, en het speelt zich nog wel af in parijs|:- |:-

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt ziekelijk irritant gewoon...ben ik helemaal met je eens....:mad:

valt me wel op dat ik de mensen uit de "echte" engels sprekende landen (+de duitsers die goed engels kunnen) qua karakter het leukst vind om mee te spelen....

Nederlanders ben ik nog niet helemaal uit....een alleen nederlandse server is wel o.k. maar meestal zijn ze op engelstalige servers best irri

4. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    "Are there any English guys here?"
    "Tu parles français?"
    "Jaapaanieese ownlie pwiese!"

Die vragen komen uit ieder fokking land. Sinds wanneer is het verboden te vragen of irritant?

Die gasten die gelijk beginnen te zeiken over weed en weet-ik-veel vind ik ook mateloos irritant.

Maar Amerikanen zijn mijn type volk gewoon niet. Ze hebben geen ENKEL gevoel voor humor, voelen zich superieur, zullen ook amper bij b.v. CtG jou laten stashen omdat het natuurlijk het coolst is om de hoogste score binnen je team te hebben. Nee, na de Fransen zijn de Amerikanen BY FAR het irritantste volk op Live!

Zelfs de Duitsers gaan dan nog voor.

5. mac-x

mac-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amerikanen moet ik niets van hebben , zijn een zelf ingenomen volkje ....
    fransen zijn ook teveel met hun eigen taaltje bezig.

nee, het beste ken je spelen met de belgen en ons eigen volkje:D

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Op 1 de Nederlanders, die 0wnen gewoon :9, daarna de Amerikanen, die zijn gewoon fun, en dan de Britten met hun grappige accent :).

Fransen zuigen..

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is niet verboden, maar wèl irritant. Engelsen vragen het inderdaad ook soms, maar dan is het voor de rest ook nog te verstaan. Nederlanders verwachten vaak dat je alleen Nederlands met ze praat, dat vind ik nogal lullig tegenover de anderen die naar jou gebrabbel moeten luisteren.

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.365
    bij amerikanen ligt het er ook aan waar ze vandaan komen, zat net tegen een redneck te mm3'n die was echt gewoon niet te verstaan kon nog beter frans gaan lullen. :confused:

9. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    nederlanders natuurlijk. kan je tenminste begreipen ... amerikanen zoijn ook wel leuk

10. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap niet dat veel mensen het leuk vinden om met Amerikanen te spelen. Ik heb een paar aardige in mijn lijst, de rest zit bijna allemaal te schelden en een grote bek te geven! Geef mij maar mensen uit de UK!

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Amerikanen komen vaak al scheldend binnen, als ze verliezen is het altijd "I hate that f*ckin' map"' als ze een taal horen waarvan ze niet kunnen thuisbrengen wat het is (en dat is dus alles behalve engels) noemen ze je zo een "f*ckin' French" en ze weten bij God niet waar Nederland zou moeten liggen. Voorderest zijn het aardige lui hoor...

Fransen spreken over het algemeen niets anders dan hun (hoogst irritante) moedertaaltje, zelfs toen ik me van mijn goede kant liet zien door "bonjour La France" te zeggen werd ik gekicked...vrij irritante gasten dus. De 'invités' zijn trouwens opvallend vaak kamikaze-piloten die mateloos vervelend zijn bij MotoGP.

Engelsen zijn over het algemeen zwaar cool, natuurlijk zitten er ook een paar assholes bij maar die vind je overal en zo denk ik ook over een heel erg klein aantal Nederlanders. Nederlanders zijn namelijk de meest relaxde gasten die er te vinden zijn op Live_O_:D

Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  12. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    nederlander op 1
    verder alles wat engels praat

maar ik denk dat ik mijn vader en moeder om nog wat broertjes ga vragen
    want tegen je eigen familie een potje ghost recon te winnen is wel de shit

Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  13. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz, best wel grappig eigenlijk, als je toevallig familie in Australië hebt ofzo en ze hebben een Xbox en nemen Live, kan je dus eigenlijk free lullen :9 8).

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook praten met mensen van china?

15. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik nie, maar soms hoor ik van die talen.... dat lijkt dan toch echt wel op Japans/chinees. Maar Fransen vind ik het irritantst, daarna de Duitsers. Fransen tja dat weten jullie wel zo langzamerhand. En Duitsers omdat ze continu zitten te lullen. Dat zou opzich niet zo erg zijn als ze het niet telkens over JOU hadden. En dan denken ze dat je een Amerikaan bent en dat je ze niet kunt verstaan.....

16. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij op
    1 Nederlanders
    OMDAT:Erg aardig

2.Amerikanen
    OMDAT: Ik kan vrij goed engels en kan goed met ze opschieten.

3.Engelsen
    Omdat: Wel aardige lui,eigenlijk net Nederlanders alleen dan ander taaltje

heb eigenlijk nooit zo`n last van franzen,en of duitsers

17. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    1 NL offcourse, om de redenen die anderen hier gegeven hebben enzo
    2 Zweden, ze zijn meestal erg beleefd en aardig
    3 Duitsers en Noren, beide meestal wel aardig enzo

Ik erger me meestal ziek aan fransen en "arrogante" amerikanen

18. Not a Prisoner

Not a Prisoner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen uit Lapland

19. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij ook maar gewoon Nederlanders die zijn meestal wel gezellig op een paar kleine kindjes na die de heletijd lopen te schreeuwen.

Verder vind ik Engelsen en Amerikanen die in een NL Server de hele tijd lopen te roepen dat we Engels moeten gaan praten iritant. Zeker omdat er genoeg engelstalige servers zijn waar ze heen kunnen.

20. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Oh zijn er ook Zweden online? Nog nooit gezien, lijken me wel lachen...

Ik vind Nederlanders natuurlijk het leukste, lekker over niets praten in je eigen taal.

Op de 2e plaats komen de Britten, niet allemaal maar sommigen zijn wel lachen.

Op de 3e plaats de normale Amerikanen, sommigen hoor je idd alleen maar schelden.

Op de laatste plaatsen zwerven de Fransen, Japanners en de Duitsers rond.

Moet wel opmerken dat ik 1 Fransman op mijn lijstje heb staan, hij praat netjes Engels (1e Fransman die ik ken die dat doet :D)

Deel Deze Pagina