1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk XBox360 spel zou je nooit kwijt willen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 10 jun 2007.

1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt dit topic door verschillende mods in de gaten gehouden? Na elke slecht post komt een reactie van een mod met de mededeling dat dit topic gesloten wordt als er meer slechte posts komen (opsommingen).

Waar zijn jullie bang voor? Laat die mensen toch lekker posten.. Als je na 4/5 pagina's ziet dat dit nergens heen gaat sluit je hem. Maar op deze manier nodig je niet echt uit tot posten.

2. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Crackdown nooit kwijt willen. Het spel zit nu jammer genoeg helemaal onder de krassen, omdat mijn lens stootbumpertjes mist, maar ik laat hem repareren. Maar het spel doet het nog goed, en als die zijn beste tijd heeft gehad en het niet meer doet, dan ga ik hem zeker nog halen voor 30,- in de winkel.

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik doe eigenlijk alle spellen weg op het moment dat ik ze niet meer speel, het enige spel dat ik nooit weg doe is pro evolution soccer(4,5,6).

4. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2 voor mij.

Dat spel speel ik nu al 1,5 jaar online en het blijft geniaal. Ook vind ik de single player nog steeds dolle pret om te spelen. Graphics zijn aan de magere kant, maar de gameplay maakt alles goed.

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Juist, voor mij hetzelfde. Ik heb tijd geleden ook Call of duty 3 gekocht. Maar de gameplay van deel 2 is toch stukken beter, en wordt ook online door een wat serieuzere groep gamers gespeeld. Echt een top spel, dat ik nooit weg zal doen!

Ook motogp 06 zal ik nooit wegdoen. Ik had ook al motogp (1) en motogp 2, maar ik ben pas bij motogp 06 echt serieus gaan racen en dan is het echt zo'n geweldig spel met perfecte gameplay.
    Het is echt zo'n spel dat bewijst dat gameplay belangrijker is dat graphics. Het spel ziet er nu eenmaal niet next-gen uit en heeft wat frame-rate drops. Maar als ik eerlijk ben merk ik echt niks meer van die paar framedrops (waarschijnlijk gewoon gewend) en maakt de gameplay echt het hele spel perfect.
    Elke online race is weer zo spannend en het geeft zo'n goed gevoel al haal je weer een rivaal in. Al strijd je voor de 1e of 8e plek, het maakt niet uit, het geeft gewoon zo'n lekker gevoel.

Laatst bewerkt: 11 jun 2007
  6. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oblivion & Gears of War.

Oblivion omdat ik het spel nog op meerdere stijlen uit wil spelen en nog lang niet alle gaten en hoeken van de prachtige uitgebreide wereld ontdekt heb.
    En omdat het ook gewoon heerlijk is om door die wereld te wandelen.

Gears of war omdat het een ontzettend dikke singleplayer heeft, een ontzettend dikke co-op modus en ook nog een ontzettend dikke multiplayer modus . :cool:
    Genoeg voer voor heel wat uurtjes gamen!

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is het met stipt op 1 Rainbow Six : Vegas

die game heb ik al sinds het begin en ik speel hem nog bijna dagelijks ..puur omdat het precies de online game is zoals ik het wil .. beetje stealthy je kan ook als een rambo tekeer gaan en is realistisch !

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Gears of War, online is gewoon super met al die vette wapens en kapot knallende lijven en koppen! Ook Guitar Hero zal ik blijven spelen omdat ik wel hou van lekker rocken en Forza 2 blijf ik denk ik ook lang spelen, ook mede doordat ik er zo'n Wireless stuurtje bij heb, speelt echt heerlijk! Auto's opfokken is ook leuk erin

9. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nooit weg doe is alles waar Tom Clancy op staat.....

stuk voor stuk allemaal topgames met een uitgebreide single player (m.u.v Graw 2) en allemaal een goede multi player......mooie graphics en een goede verhaal lijn......games die hun geld in mijn ogen meer dan waard zijn......

het zelfde geld voor Saints Row.....mijn eerste sandbox game , erg goed , verrassend verhaal en humor......een aanrader vind ik .....

10. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Halo 2 ofcourse..

Heb het echt 2 jaar non-stop gespeeld, veel vrienden ontmoet die ik zo-af-en-toe in Real Life zie. Gewoon alles aan die game is perfect in mijn ogen. Ook een groot voordeel vind ik het menu, alles loopt echt zo soepel.. Bijna nog bij geen een game tegen gekomen zo goed menu.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Alles gaat de deur uit! Er blijven wel weer nieuwe games komen met nieuwe ervaringen. Daarin kan ik echt de tijd niet vinden om al die oude meuk weer te gaan spelen.

12. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies dat heb ik ook. Dat is ook de reden dat ik games origineel koop, omdat ik het gewoon leuk vind om een collectie te hebben.

En sowieso, ik heb altijd nog wel eens dat ik een oud spel ineens zin in heb om te spelen. En als je dan al je spellen weg doen kan dat niet meer.

13. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De meeste spellen die ik heb zouden zonder al te veel problemen zo weg kunnen. Er zijn echter een paar uitzonderingen. Zo zijn er een paar oude spellen op de xbox die ik niet weg zal doen (zoals metal arms glitch in the system). Op de ps2 en Cube idem. Op de 360 is er eigenlijk maar 1 spel wat ik nooit weg zal doen en dat is Condemned.
    Reden daarvoor is a. ik heb hem al een keer weg gedaan en daar ontiegelijke spijt van gehad. en b. het is zo'n spel wat mij echt op het puntje van mijn stoel kreeg. En er zijn maar weinig titels die dat voor elkaar krijgen. Voor de rest zijn er wel spellen die ik niet snel weg zal doen, Viva Pinata bijvoorbeeld.
    Daarbij zijn er gewoon spellen die iets speciaals hebben. Waarvan ik vind dat ze een plaatsje in mijn collectie verdienen ondanks dat ik ze nooit meer zal spelen.

14. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf zou ik Oblivion echt nooit weg doen... Nog nooit heeft een spel mij zo opgezogen als Oblivion. Ben nog steeds nu en dan bezig om lekker rond te lopen door de enorme wereld, een grot te verkennen, een quest doen voor iemand, ga zo maar door... :thumbs:

Ook denk ik dat ik PES6 niet wegdoe, althans, totdat PES7 er is... Voetballen blijft toch gewoon leuk om met vrienden te doen en ook online speelt het gewoon super...

Kotor I en Kotor II... Simpelweg omdat dit brilliante games zijn... Het feit dat deze spellen soms in mn 360 nog spellen als PES6, Gears of War en Oblivion verslaan in speeltijd zegt al genoeg denk ik...

Overigens moet ik zeggen dat ik, van al mn spellen die ik ooit gekocht heb, Xbox en Xbox 360, er nog nooit één weggedaan heb...

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    De hele serie van Project Gotham Racing en GoldenEye voor de N64. PGR is voor mij gewoon de race game ooit, en elk deel heeft mij heel veel plezier gebracht. Denk dat ik deze 3 delen wel meer dan 700 uur heb gespeeld, als het niet meer is. In deel 2 en 3 zijn mijn klokken namelijk stuk 8)....

Golden Eye is pure nostalgie en blijft top. De dam (L), naar zoveel jaren kan ik dat level nog steeds dromen.

16. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik spellen heb uitgespeeld doe ik ze nooit weg.Wil ze altijd wel nog blijven spelen.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Een spel dat ik nooit weg zal doen is GTA: San Andreas. Wat een mastergame. Daar heb ik echt heel veel uren speeltijd inzitten.

18. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    De Spellen die ik nooit weg zou willen doen zijn :

1. Call of Duty 3 -- echt een topper in mijn ogen
    2. Crackdown -- het is echt zo'n mooi spel die co-op blijft gewoon leuk
    3. Saints Row -- speel ik soms nog met wat vrienden ;)

er komen heus nog wel wat spellen bij bijv. Halo3, Assasin Creed en Forza2 ;)

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De spellen die ik nooit weg zou kunnen doen:

Call of Duty 2
    Call of Duty 3
    The Elder Scrolls IV - Oblivion
    Prey
    Gears of War

20. cybermichel v2

cybermichel v2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gears of war nooit, en ik hou meestal mijn spellen gewoon maar gears of war en command & conquer 3 egt nooit het zijn super vette games

Deel Deze Pagina