1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welk XBox360 spel zou je nooit kwijt willen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 10 jun 2007.

1. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dat Call of Duty 2 , deel 3 heb ik ook, maar speel ik nooit meer, omdat de gameplay van 3 is echt bagger.Ik hoop dat deeltje 4 weer echt goed wordt.Verder PES 6 totdat deel 7 uit is, PES speel ik vanaf deeltje 1 op de Playstation 1 al.laatst deeltje 4 en 5 toch maar verkocht....met pijn in mijn hart.

2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    PGR3
    Omdat ik hier nog geen 1000/1000 van heb en dit nog altijd een super spel blijf vinden. Al heb ik hem al 230 uur gespeeld ofzo.

Call of Duty 2
    Ik heb het spel niet zo gek lang. Maandje of 3. Maar online is het nog wel erg leuk. al zijn er tijden dat ik het weken niet speel.

Gears of War
    Intussen al maanden niet aangeraakt maar de multiplayer is nog steeds best leuk. Ik zal hem vast nog wel een keer online spelen.

3. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mijn games zelden weg. Omdat ik ze altijd nog wel een keer zou spelen.

Maar toch zit ik er over te denken om Tony Hawk's Project 8 weg te doen...
    Ik had dat spel zwaar overschat. (misschien iemand intresse?)

verder zou ik nooit Oblivion weg doen, het is altijd ff leuk om in Cyrodiil rond te lopen.

4. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR
    PES
    Burnout
    Fightnight

puur omdat je deze tot in de eeuwigheid tegen vrienden kan spelen zonder dat het gaat vervelen.

naja totdat een nieuwe versie uitkomt :b:

5. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tdu
    Pgr 3
    Forza 2

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het is niet zo dat ik het perse een eng spel vond, maar wel voelde ik wel spanning tijdens het spelen, iets wat ik weer niet had met Silent Hill (shadowman heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik niets over zeggen) SH vond ik meer creepy dan Condemned en ook meer een horror spel. Maar op de een of andere manier vond ik hem ook minder spannend.
    Maar goed een dergelijke mening is natuurlijk erg persoons gebonden.

En even een inhoudelijke opmerking aan iedereen. Gewoon een lijstje spellen noemen zonder enige uitleg of toevoeging maakt deze thread een opsom thread wat uiteindelijk tot sluiting kan leiden. Even iets meer moeite doen en meer dan alleen een paar spellen opnoemen

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Gears of War zou ik nooit wegdoen. Ik ben altijd wel in voor een potje online knallen. Ik ga nu weer even :p

8. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war zou ik niet snel weg doen. Ben momenteel bezig het spel uit te spelen op "insane". Heb hem al op "casual" en "hardcore uitgespeeld". Moet binnenkort maar weer eens online. Heb nog 2X 48 uur xboxlive kaarten. Maar gebruik ze pas als ik vrij ben.

Ook dead or alive4 zou ik niet snel weg doen. Vind het een top vexht spel, en heb er een zwak voor.

Nooit weg doen kan ik niet garanderen.

9. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    naja ik doe nooit mijn games weg... voor mijn oude doos heb ik ook nog een stuk of 120 spellen hier liggen XD, mun 360 collectie telt nu 33 spellen en daar gaat geen van weg :)

10. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gamerscore mag dan wel wat hoger joh!:cool:

11. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    jaaa ik ben niet zo'n gamerscore iemand, ik speel een spel omdat ik het leuk vind, niet voor de gamerscore :p

12. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja al speel je niet voor de gamerpoint, je speelt ze ook niet uit dan lijkt het ? :)

Naja ieder zijn ding.

13. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk speel ik ze wel uit |:- wat heeft uitspelen met gamerpoints te maken?

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Omdat het uitspelen je vaak gamerpoints oplevert?

15. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    joh maar als je een game uitspeelt heb je niet alle gamerpoints, en ik ben nie zo iemand die dan het hele spel opnieuw uitspeelt om die ene achievement te halen...

16. Remco

Remco Guest

ik speel ook niet voor gamerscore, eerst wel, maar nu meer om het online... ik doe mn spellen nooit weg, gewoon omdat ik het vet vind om ze allemaal op een rijtje te zien staan:D

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb destijds m'n Xbox inclusief al m'n spellen verkocht. Heb nu dus alleen m'n Xbox360 en bijbehorende spellen. Die doe ik allemaal niet meer weg omdat ik dat zonde vind, stel dat ik weer een keer zin heb om te tafeltennissen! :)

18. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nooit Forza 2 wegdoen :p Maarja ik heb hem ook nog niet zo lang ^^. Opzich doe ik nooit zo moeilijk over games wegdoen, mocht ik ze niet veel meer spelen gewoon verkopen die troep. Als je er later weer zin in hebt koop je hem gewoon weer op Xbw of graai je ffies in de gadgetbak :D

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Op dit moment zou ik zeggen Virtua Tennis 3. Ik ben een behoorlijk fan van tennis en dit is by far het beste tennisspel. Plus dat het online gedeelte perfect in elkaar zit. Waar Top Spin me snel verveelde online, krijg ik dat gevoel met Virtua Tennis niet. Met Top Spin en Table Tennis zag je online mensen die op een goedkope manier aan punten komen. Met Virtua Tennis ben ik dat nog niet tegengekomen, het zit gewoon goed in elkaar

20. Remco

Remco Guest

en hoe zit t met de sp game modes, welke heeft er meer VT3 of TS2, want ik wil een tennisgame gaan kopen, dus misschien kan iemand me helpen?

Deel Deze Pagina