Ik speel het eigenlijk alleen online. Ben van allebei de singleplayers niet echt onder de indruk. Maar ik moet zeggen dat tegen de computer spelen vermakelijker is met Virtua Tennis dan met Top Spin. Ik heb bij Virtua Tennis meer het idee dat je moet schaken om het punt te winnen dan met Top Spin. Met Top Spin speel je voornamelijk steeds dezelfde punten. En de minigames zijn met Virtua Tennis ook wat leuker. Als je dus een tennisgame wilt kopen, kan je het best bij Virtua Tennis zijn. Met de singleplayer van Top Spin was ik zo klaar, dan kan je maar 5 seizoenen spelen. Ik geloof dat je met Virtua Tennis 20 seizoenen kan spelen
oké dank je wel, alleen in de demo van VT3 vond ik dat je character heel snel naar de bal dook, waardoor je de 2e bal nooit meer had.. heb je daar in het echte spel (met name online) ook last van? Want daarom neig ik eigenlijk iets meer naar TS2..
Met de vrouwen kan je sowieso niet duiken, alleen met de mannen. Maar dat is echt een kwestie van oefenen. Je moet op de goede positie staan en dan pas op de knop drukken. Met Top Spin werkte dat juist heel anders. Daar was het juist goed om vroeg te drukken, je character gleed toch wel naar de bal. Met Virtua Tennis is het belangrijk om goed positie te kiezen. Ik duik bijna nooit, dus gewoon oefenen. Dan zie je dat Virtua Tennis beter is
heb nooit spellen weg gedaan, ben toen eens goed gaan kijken op die x-bazar en dat beviel me wel. had 2 spellen liggen waar ik toch niks mee deed (amped 3 had me ex gekocht en was een kut-spel, en NBA 2k6 had ik voor 15 euro alleen voor die achievements gekocht) die heb ik geruild en nu ruil ik steeds die 2 spellen. spellen die ik zelf heb gekocht in de winkel doe ik niet weg. maar wat ik echt NOOIt weg zou doen is: Gears of War: ben er niet eens zo goed in maar ik vind het gewoon een geweldig spel. heerlijk om het af en toe weer eens online te spelen. serieus of gewoon dom doen... Test Drive Unlimited: zellfde als wat al eerder gezegd is. Mooie auto's, lekker rondcruisen. Altijd mooi weer en die dure Lambo die ik heb gekocht kan niet kapot perfect spel haha PGR3: Maakt mij niet uit hoe realistisch het spel is of hoe arcade het is. deze besturing hou ik van en ligt me goed. blijft leuk online. mede door de verschillende spelmodi die erin zitten die je online kan doen.
Is het daarom ook je ex? Games die ik nooit kwijt wil: FM2, omdat je altijd online time trials kan blijven doen. Daarbij ook de leuke online races met (xbl) vrienden Zelfde geldt voor PGR3. Jammer dat ie online een beetje dood is Op naar deel 4
ik heb een spel of 40 wel gehad denk ik voor de 360 en de enige 2 die ik nooooit zou weg doen zijn r6 en tes4
Dat vind ik zonde.Als je ze verkoopt en dan later weer kopen als je er zin in hebt?Dan kan je ze toch beter houden?Als ik echt een spel niks meer aan vindt verkoop ik het wel behalve die ik gehad heb die doe ik nooit weg.Alleen die ik zelf koop maar dat is ook haast nooit
Ik heb zelf niet zo gek veel spellen die ik nooit kwijt zou willen raken of verkopen.Het meeste gaat dan ook de deur uit zodra ik het gewoon niet meer speel van langere tijd. Echter,er zijn een paar 360 games die ik altijd zal houden; Oblivion; Het spel is zooo geweldig mooi en groot,en ik heb nogsteeds lang niet alles gezien.Om de zoveel tijd pak ik het spel weer ff op om weer tespelen. Viva Pinata; Mijn dochtertje vind die wezentjes erg grappig om tezien, en het is erg leuk dat je met 2 joysticks dat cursortje kan bewegen,waardoor ze mee kan doen. Final Fantasy 11: Een mmorpg waar ik bijna geen afstand van kan doen. Er zijn dagen dat ik werkelijk 8 uur speel op een dag,maar er zitten ook weken tussen dat ik helemaal niet speel.Ligt een beetje aan mijn vrije tijd etc. Geweldige game met vriendelijke mensen.
Ik zou al mijn special editions niet snel weg doen (Saints Row, GoW). Verder maakt het me niet zoveel uit. Toch verkoop ik bijna nooit spellen, vind ik het geld dat je er voor krijgt niet waard.
Heb tot ik de Xbox had altijd alles verkocht, heb je toch vaak spijt van achteraf, maar heb toch niets aan 6 consoles in huis die enkel ruimte innemen en stof happen. Heb echter wel enkele Xbox klassiekers die er niet meer uitgaan: Halo 1 , Halo LE, Forza LE, Morrowind , Half Life 2, GTA SA Bij de Xbox 360 gaan de volgende zeer waarschijnlijk ook nooit meer de deur uit: Oblivion LE, PGR3, GOW Sowieso alle Special/Limited Edition spellen houd ik, is bij de Xbox al helemaal de moeite niet om nog te verkopen. Hoewel ik Morrowind GOTY toch mooi voor 30 excl. heb verkocht laatst, 1 Morrowind is wel genoeg.