Het pistol is heel krachtig maar ik gebruik zon beetje van alles wat de ene keer een sniper rifle en een assault de andere keer een pistool en rocket laucher ofzo. Bij MP ligt het eraan of je offence of defence bent of overal.
Speel voornamelijk Single-player dus, dan is de meest voor de hand liggende combinatie voor mij toch wel plasma pistol/assault rifle. Alhoewel ik het er mee eens ben dat dit naar gelang de situatie is, hiermeer schiet je niet op tegen de Flood, dan heb je toch echt een pistol/shotgun combinatie nodig.
Ik gebruik bijna altijd een pistol plus een plasma rifle. Bij levels waar the Flood veel zit schakel ik over op een shotgun.
Pistol en Shotgun , ongetwijfeld. Gewoon pistol voor veraf , geen gefuck met lastig richten zoals bij de sniper rifle , en de shotgun omdat die mooi is ,en je kunt meteen schieten terwijl je aan het herladen bent enzo. Soms ook een beetje Sniper Rifle en Rocket Launcher maar dat ligt aan m'n stemming Oh ja en de gewone granaten. Knallen zo lekker.
1. Het is shotgun ?? 2. Die machine geweer ??? Ermm , ooit van DAT gehoord ? 3. Welke grenades ??? Human of Covenant ?
Tegen Covenant - Plasma + Pistol Tegen Flood - Shotgun + Assault Rifle Tegen die vliegtuigjes - Damn... Dat groene ding
tegen flood de shotgun natuurlijk. en assault rifle tegen die kleine beestjes tegen grunts en jackals pistol en tegen dei hele grote ook (zolang ik niet ontdekt wordt) tegen elite het liefst plasma rifle. vliegtuigjes? boeie, net wat ik vast heb.