hmzz yeah right, creative heeft zijn set dus ook gemaakt voor een perfect dvd geluidsweergave met flink wat bass erachter. Dus het is gewoon bull shit om te zeggen dat deze niet kan kwalificeren als home cinema set. Je kan hoogsten zeggen dat er eventueel andere boxen aan moeten, maar dat vind ik persoonlijk nog niet eens. Ik kan deze set niet eens half open zetten anders hebben mijn buurmensen er echt irritant veel last van. Verder is het geluid gewoon kraak helder. Het ruimtelijke effect is zeer goed aanwezig. Kijk voor de gein maar eens op audio sites naar ratings van deze set. Die mensen zijn het er wel mee eens dat deze een zeer waardige positie kan innemen als concurrentie. Alleen jullie vinden van niet.
naar mijn eigen ervaring is een losse set krachtiger met het geluid dan de creative sets. ik heb een creative dtt3500 set en heb het gevoel dat hij standaard draait in night mode. dat wil zeggen dat alle pieken in het geluid eruit zijn gehaald. night mode is een optie bij de meeste dolby digital versterkers. de mensen met een goede dolby digital set weten wat ik bedoel.
Check my sig ... de Klipsch system is echt fantastisch op alle fronten (muziek/film/gaming). Het kost misschien iets, maar met dit systeem doe je echt wel een aantal jaren mee. Just my 2c's ...