Welke (actie/schiet/steatlh)game is momenteel leuk om te kopen voor de singleplayer?

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 19 mei 2003.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters is niet wat hij zoekt. Ik ben wel met jou eens dat het een leuk spel is, maar hij wil een stealth spel, en dat is Timesplitters helemaal niet.

Ik denk toch dat hij maar moet gaan voor Splinter Cell. Iets beters op stealth gebied is niet te krijgen. En ik snap niet waarom je het te oud vind, want het is nog steeds een van de betere graphische spellen op de BOX. Dus als ik jou was zou ik toch maar gaan voor Splinter Cell, dat spel mag eigenlijk geen enkele XBOX bezitter missen!!

2. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb timesplitters inderdaad wel es gehuurd
    Maar ik was er niet kapot van.
    Tja wat wil je als je Halo al gespeeld hebt en daarna dat in je handen krijgt.
    Splinter Cell is inderdaad erg leuk, ik heb em wel es gehuurd en vond t leuk om te spelen, ik denk dat ik die ook maar eens aan m'n collectie ga toevoegen binnenkort.
    Ghost recon lijkt me ook erg leuk, maar van dat spel weet ik nog vrij weinig.

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Max Payne zelf, dat is nu een classic. En ik heb RTCW op de pc gedaan en die was nog wel vrij lang, op de Xbox heb je nog co-op ook! :D

4. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter cell is vind ik een van de betere spellen op de xbox. Is echt zo'n spel dat je steeds verder wilt spelen (naja ik dan).

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

Ghost recon review Klikikidiklikklik

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik vond het saai worden op den duur..mannetje slaan, mannetje verstoppen, mannetje slaan, mannetje verstoppen, deurtje open, mannetje snipen, mannetje verstoppenzzzzzzzzzz

Deel Deze Pagina