Welke Anime (Manga) films zijn

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cyber-Ninja, 16 jun 2004.

1. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beste lieve gezellige leuke lieve, Xbox gamers. :D
    Ik zit met een probleem.
    Ik hou nogal van Anime films, en ik zou wel weer een mooie leuke Anime film willen zien. Maar nu is dus met het probleem dat ik helemaal niet weet welke anime films de moeite waard zijn.
    Zelf heb ik op movie rating site's(www.rottentomatoes.com) gekeken maar daar kom ik er ook bijna niet uit. Toch nu toe heb ik deze films op het oog.
    Spirit Away (Maar dan wel met de japanse en engelse taal),Tokyo Godfather, Metropolis, Princess Mononoke en Kai Doh Maru. Zijn deze films iets?

En de films die ik tot nu toe gezien heb zijn Fist of the northstar, Akira, Ninja Scroll, Ghost in a Shell en Kenshin. En een paar waar ik de naam niet meer van weet. Weet iemand nog films die de moeite waard zijn? Want op het internet kom ik er niet uit. En vooral Samurai en Ninja Anime's spreken mij wel aan. Maar als het een goeie anime is dan maakt het niets uit.
    Ik hoop ook dat deze tread niet dicht gaat omdat het misschien een beetje op een opsom tread lijkt.
    Ps het lijkt dat ik het woord goed vergeten ben in de titel. :D

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  2. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    hey... wat handig dat deze topic er is, want ik zat namelijk ook te denken wat ik zou willen zien. Ik zat zelf ook te denken aan Metropolis en Princess Mononoke, al trekt Metropolis mij iets wat meer aan.

3. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    euh.. neej, Metropolis volgens veel mensen is het verhaal erg saai en lame, de animaties zijn lelijk enz. Maar smaken verschillen, misschien vindt jij metropolis wel leuk. Maar ik kies tog voor Mononoke Hime, krijgt hogere review ratings.

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ok het is geen film maar Naruto is de beste anime serie die tot nu toe verkrijgbaar is, dus dat is mijn tip

5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spirited away gezien,
    een leuke (erg lange) animéfilm over een familie die gaat verhuisen en dan in een andere wereld komt waar de ouders in varkens veranderen. Zij moet dan gaan werken bij de hoofdbazin om hun weer terug te krijgen. Enfin dit is de enige film uit het rijtje die ik daadwerkelijk gezien heb. Het is een mooie film met veel verschillende verhaallijnen. Top _O_ _O_

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik vond pokémon altijd erg leuk....:D

Maar ff serieus, de manga's die je opnoemt zijn de enigen die de moeite waard zijn. Voor de rest is het allemaal niet zo boeiend. Akira en Ghost in the Shell zijn errug goed, net zoals Wicked City. En Battle Angel Aquila. En Urotsjikodoji was ook altijd erg leuk ;). Hmmm, manga is toch wel cool :)

7. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vampire Hunter D!
    Geweldige manga :)

@Da-Z het is Battle Angel Alita :)

8. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Tjonge jonge irritant zeg dat ik bijna geen reviews kan vinden van sommige anime films.
    Films als Wicked City, Battle Angel Aquila en Urotsjikodoji zeggen me helemaal niets.
    Ik moet echt eens uitgebreid een anime review site zoeken. Want aan IMDb.com en rottentomatoes.com heb ik helemaal niets aan.
    He volgends mij heb ik Battle Angel Alita ook gezien.
    Is het niet dat die cyborg in een stad woont waar de rijke boven leven een de arme in een soort dump plaats wonen? En dat ze volgends mij ging straatvechten met mensen?

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  9. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook een paar goede anime films hebben

maar kan ook niet echt goede review sites vinden

10. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Dat begrijp ik dus ook niet er zijn toch 2 delen van die Vampire Hunter films?
    Alleen heet hij volgends mij anders

11. shz

shz Hero in a dream

Leuk Bevonden:
    0
    op www.animenfo.com kan je veel info vinden over anime, op www.chikarazero.net (anime)forum kan je ook vragen of iemand nog een goeie anime film kent. (het is wel een engels forum)

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja er zijn er 2. Vampire Hunter D is de eerste.

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wicked city vond ik erg vet en ook de anime versie van Street Fighter 2 vond ik een leuke film.

14. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    En wat is de tweede? Is dat soms niet BLOOD: THE LAST VAMPIRE?

15. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Akira (duh)
    Astro Boy (serie)
    Ninja Scroll (dies brilliant)
    Ghost in the shell
    Hellsing (serie)
    Abenobashi Mahou Shotengai (serie)
    Spriggan
    Golden boy (serie)
    Lain (serie)
    Boogiepop phantom (serie)
    Vampire hunter D Bloodlust
    Perfect blue
    Last Exile (serie)
    Kenshin (serie)
    graveyard of the fireflies
    Doomed Megalopolis
    urotsukidoji

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Klopt, thats the one :). Maarre, er zijn maar weinig écht goede manga's. Fist of the North Star werd destijds gehyped als zijnde briljant, maar untje bij paaltje was het gewoon een hele saaie en vervelende manga.

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Princess Mononoke/Mononoke Hime is echt een prachtige film over die je niet mag missen. Ik zoek em al een tijdje op dvd in de winkels, maar hij is zo verrekte duur. Maar kijk deze film boven alles :)

18. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben behoorlijk nieuwsgierig naar Tokyo Godfathers.
    Dit is niet een actie anime film. Maar meer een komedie anime film.
    En die zijn best zeldzaam in de anime wereld.

Hier is een stukje te lezen waar het over gaat.
    En hier zijn een paar trailers te zien.

19. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Nog een paar goeie series....Full Metal Alchemist, Hunter X Hunter, Ghost in the Shell series. Deze kun je allemaal legaal downloaden met bittorrentprogramma's van Anime sites. Heel relaxt dusz.

20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herhaal deze twee nog ff want die zijn ECHT goed

Doomed Megalopolis

Urotsukidoji

Deel Deze Pagina