Wij willen een autoradio kopen. Weet iemand een leuke radio voor de prijs/kwaliteitsverhouding. ps: maakt het uit dat de boxen in de auto bijv 30 watt zijn en de autoradio 4x45 als uitgangsvermogen heeft ? Bedankt, Tim EDIT: wat is er allemaal voor nodig om bijv een subwoofer erop aan te sluiten ?
Ik zou bij pioneer kijken, en dan vooral letten op MOSFET 4x50, dat zijn namelijk goede ingebouwde versterkers. Tenminste dat vertelde mijn broer die zelf ook zo'n MP3/WMA heeft van Pioneer. Ik heb ingebouwde Alfa Romeo radio met 10 speakers
maar weet iemand een leuke radio ? Pas was er bijv een leuke aanbieding bij de aldi, maar die zijn altijd zo snel weg
Pioneer is altijd oke! Dit misschien omdat we dat als enige inbouwen op mijn werk... Die radio die jij daar laat zien komt leuk geluid uit. Als je hem op 30 wat boxen aansluit is de kans aanwezig dat waneer je je radio voluit gooit dat hij erg gaat pruttelen/vervormen. Je doet er daarom ook erg verstandig aan om een paar mooie pioneer boxen erbij te kopen. De meeste autoriadios hebben een speciale uitgang voor bass boxen/versterkers vraag hierna bij de dealer/verkoper.
Zit die er niet standaard al in dan ? Ik kreeg bij m'n Volvo een Bose geluidsset met 13 speakers, en et geluid is geweldig ! Maar ik zou gewoon gaan dan voor die pioneer als iedereen zegt dat ie goed is.
maar het kan niet echt kwaad als je auto dus 30 watt boxen hebben ?? als ik hier het antwoord op weet kan ik hem kopen
ik zou voor alpine gaan heb ik ook is handig dingetje je kan he min verschillende standen zetten en het is makkelijker om er een subwoofertje aan aan te sluiten de radio zelf had me ongeveer 300 pleuro nieuw gekost alpine is een top merk !!
Sowieso lastig eh, advies vragen. Ik bedoel, wie weet wat je precies hebben wil. Gewoon een normaal dingetje met nauwelijks een casettedek, of een CD speler, meerdere CD spelers, een hele boombox in de skibak. Wil zelf wel nieuwe autoradio kopen, daar de huidige alleen cassette's en fm/am draait . Wil dus meerdere CD's kunnen draaien, maar geen idee wat dat moet gaan kosten.
Ik hoef alleen antowoord op: maar het kan niet echt kwaad als je auto dus bijv 30 watt boxen hebben en je radio 4x45 is ??
Beter dat je je autoradio ergens koopt waar ze er verstand van hebben, kan je direct zo mooi testen .
op je headunit kan 4 X 45 Watt als dat erop staat als je 4 X 30 Watt hebt kan dat dus ja ik zou btw voor pioneer gaan als headunit, goede prijs/kwaliteit verhouding (al is Rockford Fosgate nog altijd de beste )
wat blijkt? ik heb een 900 wat rockford versterker + subwoofer+alpine radio+2xkenwood boxen hehe ik rhule