1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke auto's zijn het best in sega gt

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 17 nov 2002.

  1. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    voor die special prizes is het beste om gewoon gelijk 1e te gaan rijden en de hele tijd die auto's achter je te fokken door te remmen en langzaam te rijden. zo blijven ze allemaal bij elkaar en dan vlak voor het eind van de 1e ronde laat je er 3 langs gaan en 3 bochten later haal je ze weer in en sta je 1e!!

    bij tunen heb ik altijd mij suspension redelijk soft staan, camber pressure op redelijk hoog, en boost pressure ook redelijk hoog. hiermee kan ik altijd lekker door de bochten en trekken mn wagentjes lekker snel zonder dat ze al te snel slijten.

    voor drag race:
    rond je b-licence of je a-licence zorgen dat je een lotus esprit helemaal opgevoerd hebt met normal transmission en je wint gegarandeerd. voor hogere licences moet je zorgen dat je die oude auto wint. een nog wat en stevenson volgens mij. zo'n geel met groene oldtimer die heel licht is. daarmee win je van alle auto's die er zijn maar je krijgt hem pas laat bij de official races.
     
  2. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste auto? Ik vind Ford GT Concept, die had ik al erg snel en daarmee heb ik zonder enige moeite de 2 seizoenen gehaald :r .

    Ik had ook nog andere carren gewonen die ook erg snel en lekker waren maar die ford gt concept beviel me wel.
     
  3. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmz ik heb nou een Dodge Charger (remember "the fast and the furious") en k heb em opgevoerd naar 767 pk. Hij heeft de meeste pk'tjes van me complete garage alleen k vinnum niet zo lekker rijden....nieuwste aanwinst is de Toyota Supra Twin-nogwat
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2002
  4. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, die Charger is ook eigenlijk een drag race bak denk ik. Again; remember TFATF. Stuurt zeker beroerd ?
     
  5. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens:

    Ford GT 90: 1100 kg 1100+ pk,

    see ya
     
  6. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wil Drag races winnen?

    -koop een snelle bak

    -verhoog het aantal pk'tjes tot het maximum

    en het belangrijkste:

    ZET JE TRACTION CONTROL AAN!!

    zeker weten dat je een paar bekertjes gaat winnen...
     
  7. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    joh traction,nog helemaal niet aan gedacht!

    Ik dacht ik gooi die nep-opties uit, maar met draggen is het wel relaxt natuurlijk!
    Hm, benz 2,5-16 449 pk, ontembaar BEEST }:]

    Hij is gewoon te cool, had ik em maar irl, alleen maar om al die bmw-benz "boys" het verbrandde rubber te laten ruiken wat nog nasmeult wanneer zij nog acceleren moeten en ik al bij het volgende stoplicht sta te wachten, hehe

    Ondertussen droom ik verder met mn super7 r500r met Goddelijke wegligging...

    8)
    :9
     
  8. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sucks man, ik had hem ook maar ford gt concept is een stuk lekkerder.
     
  9. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, klein offtopic vraagje; als je dat eerste seizoen hebt uitgespeeld kun je die races nooit meer spelen ? Je wagens met weinig vermogen zijn dan dus zo goed als nutteloos geworden ? En hoe kan ik fotos van de muur halen in m'n garage of kan dat niet ? Alvast bedankt....
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik rijd nu ook Ford GT Concept ja, lekker bakkie :9
     
  11. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je het eerste seizoen dan niet meer spelen ja, maar die klote bakken zijn sowieso nutteloos.
    En van die foto's weet ik niet, vind ik maar een beetje doelloos eigenlijk.
     
  12. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    ba ford, doe mij maar impreza,skyline,lancer evo, delta integrale(niet in sega gt)
     
  13. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze die foto's wel beetje beter konden uitwerken, zoals foto's kunnen verwijderen of verplaatsen maar helaas dit kan niet.
    Dit is ook een reden waarom ik opnieuw ben begonnen, neem nu alleen fantsoenlijke foto's en wacht tot ik de meer PK krachtige auto's heb en selecteer de 5 beste !

    Heb net trug een uurtje gespeeld.

    Heb eerst een Blauwe 206 gekocht, Cosmos Sport gewonnen, Clio V6 gewonnen en een grijze Audi RS3 Quatro gekocht.
    Al men wagens zijn nu origineel en hou ze zo effe tot ik alles win wat er te winnen valt met niet getunde auto's ...
     
  14. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    miss een stomme vraag maar wattis die traction control en waar kan ik die aanzetten ?
     
  15. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn nieuwste bak (die toyota rz twin turbo ofzow) is best een chille bak. stuurt lekker en k win er al lekker veel mee terwijl ik er nog nauwelijks aan heb gesleuteld (slechts rem en banden verbeterd)
    nou nog ff wat meer pk'tjes d'rin en t word best een wreed bakkie denk ik :9
     
  16. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het kan wel ! Als je 16 fotos of zo hebt dan vraagt ie bij een nieuwe foto of je een ouwe wil wissen. Zo kun je dus je mindere er tussenuit halen. Er is nu alleen een dingetje dat ik niet snap. Er stond bij de Hot Hatch race of zo dat je een Clio kon winnen. Toen werd ik tweede en was ie weg en stond er alleen nog maar een bekertje. Kan ik hem nu niet meer winnen of zo, alleen omdat ik niet meteen eerste geworden ben ?
     
  17. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou best kunnen, ik heb hem de eerste keer direkt gewonnen was niet moeilijk hoor, met standaard 206 eerste geworden.
    Nu staat er bij mij ook een bekertje, ik kan nu alleen die 205 (secial prize) nog winnen ma schadeloos rijden is nogal moeilijk ik wil zo snel mogelijk eerste staan, heb niet veel geduld met die dingens ...
     
  18. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat die 205 er ook niet meer. Dus als je niet meteen eeste wordt kun je het shaken. Waarom hebben ze het nou weer zo suf gemaakt. Ik wil gewoon een keertje tweede kunnen worden zonder dat dat verder gevolgen heeft. Misschien kun je die autos wel gewoon kopen hoor, maar sommige niet. Best wel balen....
     
  19. Renzo

    Renzo GrandMegamanerator

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden gedacht dat het niet mogelijk was om niet eerste te worden :9.

    Nee serieus, ik weet niet zeker hoor maar volgens mij ben ik ook 1 keer 2e geweest en toen kon ik het gewoon nog een keer proberen voor de auto.
     
  20. xboxgangster

    xboxgangster pwn0rizing

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb de mitsubischi impreza. Helemaal geupgrade 476 hp d8 ik. Boost heb ik max staan. Ik rijd in een zelfgemaakt bom. Telkens al ik op en terug schakel komen er vlammen uit de pijp en als ik opschakel hoor je ook ttssshjjjj.

    Het spel is zo vet. K zit nu in het 2e seizoen en heb geld als water en auto´s als water:D
     

Deel Deze Pagina