1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke auto's zijn het best in sega gt

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 17 nov 2002.

  1. Serden

    Serden Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ------------
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2013
  2. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is bij mij echt verdwenen. Misschien dat ie na een tijdje weer terug is of dat het met een andere auto wel kan (heb maar een hatchback). Aaaag, en anders steken ze hun Clio maar in hun reet. Ik heb het spel toch al bijna uit. Idd toch veel korter dan GT3 zeg. Of komt er na season 2 nog wat ?
     
  3. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh :confused:
    Mitsubishi Lancer of Subaru Impreza zul je bedoelen :D

    Ik heb de Lotus Esprit wat opgefokt en er komen ook telkens vlammen uit, maar bij deze wanneer ie opschakelt :cool:
    Rijdt sneller, maar niet zo lekker als m'n Clio V6 469HP 8)
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen wat max. torque is ??
    m'n toyota rz twin turbo is btw ook wel rlx geworden : 512 pk ofzo en lekker licht, alleen gaat ie een beetje slippen de laatste tijd (kan ik daar nog wat aan tunen ofzo ?? :confused: )
    ik heb trouwens ook van die vlammen uit m'n uitlaat heheh
    ohja nog 1 vraag : wat kan het nou voor kwaad als je je boost pressure op max zet ? je kan kan toch niet ontploffen ofzow ?? :)
    volgende auto word btw een subaru impreza denk ik, 4-wiel aandrijving is ook wel leuk om te hebbe
     
  5. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    k'heb 't zelf nog niet geprobeerd, maar ik denk dat je motor dan sneller verslijt :{
     
  6. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem op het maximum zet gaat hij gewoon rapper trager + het zal je meer geld kosten om je moter trug goed te krijgen.

    Mijn garage:

    Peugeot 206
    Peugeot 205 GTI
    Renault Clio V6
    Cosmo Sport
    Audi S3 (volledig getuned)
    Dodge Charger
    Mazda RX7 RS V

    Heb rijbewijs C, hou dit effe zo tot ik men Mazda helemaal getuned heb.

    In mijn garage heb ik nog wat goodies, onder andere een helm, toolbox, jakcstand, 2 nummerplaten, 1 plant, gitaar + case, waaier ...

    Heb nog wat speciale bekers etc ...
     
  7. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind alleen dat er wel wat weinig tracks zijn om op te scheuren....je rijd steeds dezelfde tracks !! of doe ik nou wat fout ??
     
  8. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    15 zijn er maar
     
  9. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer.....

    ben ff met een new game gestart en een 206 gekocht....heb er nu 40.000 mee verdient, iemand tips voor een nieuwe auto of zal ik m'n 206 lekker opkrikken.....ik zat zelf te denken aan een subaru impreza of een mitsubishi lancer v

    en kan iemand me nou vertellen wat max.torque is ??
     
  10. tyrone

    tyrone BattleChaserOriginal

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Esprit8)

    ckers wel, maar t hang ook van je drivestyle af he:)
     
  11. Japy

    Japy Sega

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Max Torque is de hoeveelheid trekkracht die je wagen heeft, hoe meer torque je hebt hoe rapper je optrekt ...
     
  12. jedigeub

    jedigeub Gimme my XBOX

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of bij GT 2002 de banen ook zo small zijn??? dat vond ik namelijk super irritant van Project Ghotam Racing. Dat alles boven op elkaar stond.... is dat hier niet het geval of wel?
     
  13. soylent

    soylent Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    max torque is idd het maximale koppel dat je auto heeft. Meestal geven ze dit aan in Nm/tpm-1(macht), hoe hoger dit getal des te meer trekkracht heeft hij bijv. van 1800 tpm tot 4000 trekt hij als een tierelier maar daarna niet meer zo hard.

    Oh en de peugeot 205 is absoluut geen GTI het is een T16, veel GTI eigenaren zouden willen dat ze een T16 hadden, best wel zeldzaam en verschrikkelijk snel je hebt in het echt ook een 405 T16 meen ik. Deze is ook errug snel.

    grtz

    oh en jongens tune voor de gein is de Ford GT 90 +/- 1100 kg en ik geloof 1200+ PK hij gaat richting de 400 KH
     
  14. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem nu ook maar ik moet zeggen dat ik er geen zak aan vind. ik hou toch al niet van race spellen maar dit is echt kut. die besturing werkt voor geen meter. geef mij dan rallysport challenge maar dat gaat wat beter.
    het kan natuurlijk ook zijn omdat ik nog geen gave auto heb. wat kan ik het beste doen zodat het een beetje leuk word?
     
  15. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    de besturing van sega gt is perfect, snap niet dat je het klote vind
     
  16. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, de banen zijn nogal smal. Het enige nadeel daarvan vind ik dat je nogal moeilijk een parcours kan uitrijden zonder schade...
    Voor de rest zijn 't wel toffe parcours, beter dan in PGR.
     
  17. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb een espirit helemaal opgevoerd en traction control AAN maar ik win helemaal niks? Snik :'-(

    wanneer kan je de ford GT kopen (of krijgen }:] )
    en wanneer de ford gt concept?
    en wat zijn andere goede bakken?
     
  18. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, de besturing ruled ! (ging zonet weer ff gotham spelen, kan ik nou echt niet meer heheh)
    maare ralisport = geen asfaltracer.....dat rijd gewoon heeel anders !
     
  19. Terre

    Terre My best friend...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ford GT Concept kan je kopen (150.000) nadat je Stage 4 hebt gedaan...

    De Esprit is een goede bak maar niet zo handelbaar vind ik.
    Had ik al vrij vroeg gekocht en opgevoerd en de fun was er snel af :'-(
    'kheb dan de gewonnen Clio Sport 16V, Fiat Abarth 131 en Peugeot 205 T16 elk volledig opgevoerd en daarmee won ik met gemak alle EVENT races (rijbewijs B).
    Nu ik rijbewijs A heb, gaat 't blijkbaar iets moeilijker, de concurrentie wordt beter :D

    En idd, ik vind de besturing ook super!!!
    Zelfs de beste dat ik totnutoe ben tegengekomen in racing games, uitgezonderd MotoGP :cool:
     
  20. underground911

    underground911 kap nâh!!!

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu lekker aan het pimpen in m'n zwarte mercedes benz van 38,000 en helemaal kapot getuned!!}:]
     

Deel Deze Pagina