Wat maakt dat nu uit? Oude spellen? Het zijn wel klassiekers (letterlijk en figuurlijk) Metroid, Zelda en Mario zijn spellen die nog steeds goed verkopen en ze blijven leuk... Bovendien bieden ze ook een stuk vernieuwing dus zit de GC niet zo af te zeiken!
ik heb met de xbox nooit problemen gahad, als er iets is, heeft Microsft een goede klantenservice (kijk hier maar s rond). er zijn veel xbox pakketen, die met halo, mm 3 en brute force en 2 ''S'' je's is ook wel mooi. ik zou ook voor xbox kiezen t.o.v. de ngc. kijk eens in de pu, daar hebben ze de beste games van de afgelopen 3 maanden elke maand op een rijtje, en voor game cube zijn er dan het minst, en de spellen die er in staan zijn meest multi. En die hebben voor xbox betere grafics.
Als je op een X-box forum vraagt wat je beter kan nemen, een X-box of een Gamecube dan krijg je uiteraard als antwoord X-box. Vraag je dit op een Gamecube forum dan krijg je als antwoord Gamecube dus wat dat betreft vind ik de vraag wat overbodig. Nu, welk pakket je het beste kan nemen vind ik persoonlijk dat je het beste de Silver Bullit pack kan nemen. Heb ik zelf ook gedaan ook al had ik al een X-box staan. Dus als je voor kwaliteit gaat kun je het beste die nemen, ga je meer voor veel dingen voor het minste geld is de Massive Entertainment pack het beste voor je. 2 controllers en 3 spellen, waarvan Halo de must-have is. Maar aangezien je daar al uitgekeken op was lijkt mij R63 + XIII het beste voor je.