1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke camera view gebruik jij bij racegames?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 19 nov 2002.

?

Welke camera view gebruik jij bij racegames?

  1. In-car view : Snelheid op en top!

    86 stem(men)
    48,3%
  2. Out-car view: Ik heb graag overzicht en houd er van om met een slakkegangetje over het circuit te ri

    92 stem(men)
    51,7%
  1. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    - RSC, PGR - liever outside cam, snel genoeg en leuke omgeving maar inside ruled ook...

    - Sega GT 2002 - inside cam , dit spel is zooo *** traag......met outside cam...

    - Moto GP - outside came, beter te spelen.

    - Quantum Redshift - outside cam...vanwege de guns, moters, het gewiebel van de voertuigen.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2002
  2. VinZ

    VinZ Guest

    Speel altijd In-car. Met een chasecam kan ik echt niet rijden dus, dan bots ik overal tegenaan en pak ik de bochten te nauw of te ruim... Nee In-car is ook veeeeel vetter...
     
  3. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    vroeger met Ridge Racer en andere games speelde ik altijd in-car....tegenwoordig niet meer...rsc en pgr vind ik wel snel genoeg met chase-cam

    moto gp kan ik gewoon niet vanuit de 1st-person view
     
  4. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Altijd incar, omdat je dan veel beter tussen bomen of chicanes door kan schieten. Bij outcar kan ik veel moeilijker mijn richting inschatten als ik driftend een bocht door ga.

    Nadeel van incar is dat je nooit ziet in welke auto je rijdt en dat dat dus niet zo veel meer uitmaakt... Da's wel jammer.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2002
  5. $tef@n

    $tef@n Xbox-owner

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Out-car..vandaar mijn commentaar op Sega GT over snelheidsgevoel :)

    Formule 1 spellen speel ik wel in-car
     
  6. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bij echte race en rallygames (SEGA GT, PGR, RSC, CMR3 ) incar en dan het liefst de bonnet-view als ie beschikbaar is. De view achter het stuur vinnik vaak minder omdat je dan ook daadwerkelijk aan de linkerkant van de auto zit. Dan is het draaipunt vd auto dus in de rechterhoek van het scherm ipv in het midden. Ik vind het idd zonde dat je bij incar dus je autos nooit ziet en ook de damage niet. Behalve in replays dan. Bij sommige andere games (Burnout 2, Driver, GTA Vice City, Wipeout, Rollcage) vind ik de outside view weer lekkerder. Vooral voor het overzicht idd.
     
  7. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals Stijn zegt: bij incar zit je echt links of rechts in de auto. Dit is bij CMR3 wel een nadeel als je bijvoorbeeld een Mitsubishi bestuurt (dan 'zit' je rechts). Tenminste, ik vind dat wel een stuk minder fijn en dan neem ik meestal de 'hood-cam'.
     
  8. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    out car. tenzij er een echte in car view is zoals bij cmr3
     
  9. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad :D

    maare ik speel meestal out-car.....vind ik toch wat meer overzicht en dat snelheidsprobleempje valt best mee vind ik....
    xtra vote voor out-car ;)
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon van binnen als ik echt goed moet rijden en als ik gewoon een beetje rond rij licht het er aan maar het liefst inside view
     
  11. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal incam, alleen bij cmr3 niet.
    Dit denk ik omdat de wagen en het schade model gewoonweg fantastisch zijn.
     
  12. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bumpercam, omdat dan de snelheidskick hoger is }:]
     
  13. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    F1 2002 (op pc):
    de topview camera, kun je net de bochten iets beter zien dan de incar camera die ik ook wel af en toe gebruik. Het voordeel van de topview camera is dat het geluid en de snelheid nog steeds heel goed is. Om een circuit een beetje te leren kennen gebruik ik de outcar camera nog wel eens.
    Sinds ik F1 2002 heb speel ik GP3 niet meer maar daar gebruikte ik de incar camera meestal.

    CMR 1 en 2 (ook op pc) altijd de out car omdat ik helemaal niet kan rijden met de incar camera. Ik bots alle kanten op en heb geen enkel gevoel wat de wagen doet. En zeker bij rallygames heb je toch gevoel nodig om de wagen een bocht in te smijten. Dat kan ik zeker niet met de incar camera. Ik stel de outcar camera zo in als mij uitkomt.

    PGR en RSC eigelijk ook altijd de outcar camera, de incar camera zelfs nog nooit uitgeprobeerd. Het snelheidsgevoel is er bij beide wel. Ik zal toch eens kijken hoe dat gaat. Bij mij maakt het niet uit of het in of outcar camera is, ik kan toch niet uit de voeten met een controller in een racegame.

    conqubite
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2002
  14. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    o ja, en bij moto gp zou ik nou nooit 'in-car' doen.. ]:- ik had de voorganger hiervan voor de pc (gp500) en kon dus echt niet fatsoenlijk een stukje rijden als ik dit wel deed..
     
  15. zagato_x

    zagato_x Guest

    ALS ER EEN COCKPIT is waar je de stuur en dashbord ziet en het ruiterwissertje zoals bij CMR kies in die view anders nie
     
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sega gt vandaag gehad en ik moet zeggen dat de external view erg weinig zicht op de weg geeft.
    Je auto ontneemt je het zicht dus dan toch maar inview spelen.
     
  17. gegron

    gegron Guest

    ik heb meestal in car view maar dan zie je soms net iets te weinig das een beetje eritant
     
  18. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Bumper-cam :) gevoel van snelheid komt dan pas echt tot zn recht :D
     
  19. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik bijna altijd de in-car view. Niet allen vind ik dat 'echter' voelen, maar het snelheidsgevoel is ook groter. Omdat je vaak in bochten minder zicht hebt, merk ik ook dat mijn rijvaardigheden beter zijn. Je gaat veel sneller reageren en zit altijd op het puntje van je stoel.

    - Locke
     
  20. dj_purno

    dj_purno DJ

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    4 me

    it's the in car camera !
     

Deel Deze Pagina