1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke camera view gebruik jij bij racegames?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 19 nov 2002.

?

Welke camera view gebruik jij bij racegames?

  1. In-car view : Snelheid op en top!

    86 stem(men)
    48,3%
  2. Out-car view: Ik heb graag overzicht en houd er van om met een slakkegangetje over het circuit te ri

    92 stem(men)
    51,7%
  1. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit meestal op de bumper ;) Out car dus.
    Met Sega kan je niet In Car naar mijn weten.
    Greetz,
    Rick=]
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    kneem aan dat er met incar ook on car bedoeld wordt...
     
  3. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ow, dan heb ik verkeerd gestemt.
    Ik heb namelijk een hekel aan die helicopter views aangezien het lijkt dat je met 20 rijdt in plaats van 220.
    Greetz,
    Rick=]
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    in car, veel realistischer....
    out car doe ik allen als ik schade wil zien ofzo, of als ik met meerdere auto's bezig ben..:D
     
  5. Jasperaldo

    Jasperaldo Prof voetballer

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    varieert maar ik betrap mezelf er vaak op toch in de auto te zitten, vind ik fijner heb je meer overzicht vind ik.. :p :)
     
  6. chilly_willy

    chilly_willy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me wel eens af of dit te maken heeft of je zelf rijd of niet.

    De meeste mensen die ik ken die geen rijbewijs hebben rijden met de camera achter de auto. Degene met rijbewijs altijd in/aan de auto.
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ook geen rijbewijs, en speel eigenlijk bij elk spel weer met een andere view. Beetje vreemd dus :{
     
  8. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een rijbewijs maar speel toch meestal out-car :).
    Behalve als je echt een dashboard ziet bij de in-car view, dan vind ik het wel cool. Maar dat lijken ze tegenwoordig steeds vaker te vergeten.. *kuch* PGR *kuch* Sega GT *kuch* RSC *kuch* (ja ik ben flink verkouden.) Bijvoorbeeld CMR3, daar is de in-car view echt mooi.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Sinds GT3 pak ik bij elk van de GT-soort race games in car.
    Bij rally games pak ik out car en bj GTA ook out car, dus eigenlijk ook bij ierder race game een andere view.
     
  10. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me rijbewijs, maar ik denk niet dat dat van invloed is op mijn rijgedrag in games, integendeel zelfs.
     
  11. Rareman

    Rareman Vroooom!

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    in car is best vet om te zien, maar ik vind het niet handig rijden. Het is dan moeilijk om de bocht in te schatten. Dat gaat toch makkelijker out-car. Heb je een beter overzicht.
     
  12. chilly_willy

    chilly_willy Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nou precies andersom. Als ik buiten de auto zit bestuurd hij gewoon anders, de auto beweegt over het scherm ipv dat het landschap beweegt. Als de auto "vast" zit staat gaat het nog wel.
     
  13. Almere-Dude

    Almere-Dude Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb out-car gestemd, waarom?
    Omdat de in-car view gewoon niet realistisch is, in een echte auto kan je je hoofd bewegen en de bochten goed inschatten, in-car is gewoon niet realistisch tenminste nog niet.
    He het staat gelijk 84-84 :D
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ik doe eigenlijk alleen in car als er een mooie cockpit is. zoniet dan wil ik gewoon zien in wat voor een geile bak ik aan et scheuren ben. ze doen niet voor niets al die moeite op die polygonen. en overzicht is wel fijn, want je kan idd niet je hoofd draaien in de auto en daarnaast moet je een auto voelen om in car te kunnen rijden en das nog niet et geval. daarom ga ik voor out car.

    maareh alleen in cmr 3 ga ik in car. want daar is het gewoon bikkel en voor echte mannen.
     

Deel Deze Pagina