Ow, dan heb ik verkeerd gestemt. Ik heb namelijk een hekel aan die helicopter views aangezien het lijkt dat je met 20 rijdt in plaats van 220. Greetz, Rick=]
in car, veel realistischer.... out car doe ik allen als ik schade wil zien ofzo, of als ik met meerdere auto's bezig ben..
varieert maar ik betrap mezelf er vaak op toch in de auto te zitten, vind ik fijner heb je meer overzicht vind ik..
Ik vraag me wel eens af of dit te maken heeft of je zelf rijd of niet. De meeste mensen die ik ken die geen rijbewijs hebben rijden met de camera achter de auto. Degene met rijbewijs altijd in/aan de auto.
Ik heb ook geen rijbewijs, en speel eigenlijk bij elk spel weer met een andere view. Beetje vreemd dus :{
Ik heb een rijbewijs maar speel toch meestal out-car . Behalve als je echt een dashboard ziet bij de in-car view, dan vind ik het wel cool. Maar dat lijken ze tegenwoordig steeds vaker te vergeten.. *kuch* PGR *kuch* Sega GT *kuch* RSC *kuch* (ja ik ben flink verkouden.) Bijvoorbeeld CMR3, daar is de in-car view echt mooi.
Sinds GT3 pak ik bij elk van de GT-soort race games in car. Bij rally games pak ik out car en bj GTA ook out car, dus eigenlijk ook bij ierder race game een andere view.
Ik heb me rijbewijs, maar ik denk niet dat dat van invloed is op mijn rijgedrag in games, integendeel zelfs.
in car is best vet om te zien, maar ik vind het niet handig rijden. Het is dan moeilijk om de bocht in te schatten. Dat gaat toch makkelijker out-car. Heb je een beter overzicht.
Dat heb ik nou precies andersom. Als ik buiten de auto zit bestuurd hij gewoon anders, de auto beweegt over het scherm ipv dat het landschap beweegt. Als de auto "vast" zit staat gaat het nog wel.
ik heb out-car gestemd, waarom? Omdat de in-car view gewoon niet realistisch is, in een echte auto kan je je hoofd bewegen en de bochten goed inschatten, in-car is gewoon niet realistisch tenminste nog niet. He het staat gelijk 84-84
ik doe eigenlijk alleen in car als er een mooie cockpit is. zoniet dan wil ik gewoon zien in wat voor een geile bak ik aan et scheuren ben. ze doen niet voor niets al die moeite op die polygonen. en overzicht is wel fijn, want je kan idd niet je hoofd draaien in de auto en daarnaast moet je een auto voelen om in car te kunnen rijden en das nog niet et geval. daarom ga ik voor out car. maareh alleen in cmr 3 ga ik in car. want daar is het gewoon bikkel en voor echte mannen.