[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    zelf zou ik als 2de console voor de gamecube gaan en daar is maar 1 reden voor: zelda
    (mario 128 eigelijk ook)

ik vind de ps2 trouwens al verouderd raken, de games die er nu nieuw op uitkomen laten niet veel meer zien dan hun voorgangers een jaar geleden.

2. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Excuses, was richting Rolorob bedoeld. Besturing is idd niks mis mee en oefening of gewenning had ik er niet voor nodig. De allereerste keer dat ik de E3 demo speelde ging zo soepel dat iemand van Nintendo vroeg of ik het spel al eerder had gespeeld. (^_^)

3. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekozen voor de GC. Dit vanwege de Nintendo games. Nu heb ik het beste van twee werelden. De xbox met zijn wat "stoerdere" games en de GC voor de leuke vermakelijke "kiddy" games.

4. Ajax

Ajax Guest

de gamecube vanwege POKEMON :9 :D

5. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    de gamecube omdat de ps2 bijna geen originele spellen meer heeft ,bijna alle spelconcepten op de ps2 zijn uitgemolken en kwa graphics is de ps2 al lang over zijn hoogte punt heen en de gamecube zit eigenlijk nog steeds in de lift.En de gamecube heeft spellen als zelda ,metroid prime,mario kart,enz enz....

6. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    jullie zeiken echt teveel over de gfx (van de PS2)...

zowieso is er niks mis met de PS2-gfx, ik bedoel what's wrong with the looks of GT3+4, FFX, ICO en J&D?

en dan nog, wat boeien die gfx nou, als de gameplay lekker en goed is? Vroeger hebben jullie toch ook gewoon genoten van games op de psx en andere retro-consoles, en tegenwoordig op de GBA?

ik heb alledrie de consoles inmiddels al bijna een jaar staan, omdat ik op elk van de drie wel een line-upje voor mijzelf kon maken van games die ik absoluut moest hebben.

Xbox -> Halo, PDO, PD0 (als die ooit komt), Fable
    GC -> MP, Zelda, Mario, Mario Kart, F Zero
    PS2 -> GT, GTA, DMC, FF, SSX

it's all about the game(s)(play)!

Dus @Xboxer2: stel voor jezelf een lijstje vast met games die je nu en straks graag zou willen hebben op de twee (GC en PS2) en bepaal aan de hand daarvan welke console het best bij je past. Maar ik raad je aan om gewoon beide te halen voor optimaal spelplezier!

7. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Besides als je RPGs wilt kan je niet om een PS2 heen. (En nu bedoel ik niet dat actie gefrutsel uit Zelda of Fable ;))

8. n0t0rius

n0t0rius Splendid Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Box & Ps2, heb nog gedacht aan een Cube maar helaas voor Nintendo.

Vind het aanbod niet geweldig op de Cube, hoewel ik Zelda & Metroid Prime wel topgames vind.

De Ps2 is inderdaad de minste qua graphics, maar het aanbod blijft toch gigantisch. Met titels als GTA, Gran Tourismo en de nieuwe Metal Gear Solid in het vooruitzicht ben ik nog steeds blij met mijn Ps2 ;)

9. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou dan ook kiezen voor een Gamecube. Gewoon omdat ik eigenlijk met nintendo ben opgegroeid. En omdat veel game van de ps2 bijna het zelfde zijn als op de xbox.

LOL ik zie wel een beetje dat in veel stoere xboxers nog een kiddy leeft. :D Maar zelda, mario en nog meer van die games zijn vaak ook grappig om te spelen.

10. Dat had ik al gedaan. Op de Ps2 kon ik eigenlijk alleen GTA Vice City bedenken die ik zou willen. Maar ik ga geen console kopen voor 1 game:D
    Ik zou liever nog een aantal goeie Xbox games spellen erbij kopen. Maarja, die zijn en komen er ook niet met bosjes. Daarom lijkt een Gamecube me wel wat voor wat extra afwisseling en een goed zoethoudertje totdat de toppers voor de Xbox van de band afvliegen.:cool:

11. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan maar 1 game verzinnen?

Van welke genres hou je dan?

12. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Cube 1, xbox en ps2 eigenlijk en gedeelde 2e plaats. Ps2 vanwege zijn grote aanbod aan games. Xbox vanwege Halo en al zijn mogelijkheden die niet met games te maken hebben.

Er zijn een par ps2 games die ik dus echt wil spelen: devil may cry, gta offcourse, FF10 zoals ik hierboven gequote heb, castlevania, en zo zijn er nog een paar die ik vergeten ben, inclusief de toppers van de psone.

13. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ps2 heeft natuurlijk meer topper dan de xbox:
    Gran Turismo Serie
    Pro Evolution Soccer Serie
    ICO Serie
    GTA Serie
    de Metal Gear Serie
    de Final Fantasy Serie

De cube heeft:
    Zelda Serie
    Metroid Serie
    Smash Melee
    Mario Serie
    F-Zero
    Resident Evil Serie
    de Sonic spellen

De xbox heeft:
    Panzer Dragoon, alhoewel Panzer Dragoon RPG naar de ps2 zal gaan, aangezien PDO super slecht is verkocht
    HALO Serie
    Dead Or Alive Serie

14. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    wacht ik vergeet de rare spellen bij de xbox..... stom aangezien m'n username :eek:
    maar ja, rare moet zich nu nog maar bewijzen dat ze net zo goed zijn als vroeger

15. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Tweede console echt wel de nintendo ! DUCK HUNT RULES !!

16. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De arcade action 8) Hehe lekker retro.
    Of een PS2 vanwege het games-aanbod. De games van de PS2 trekken me meer dan die van de Cube.

17. Fleppie

Fleppie Surinamese

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk (hoop) dat de xbox toppes nog moeten komen. Ps2 is er al wat langer dus die heef veel meer toppers, en de cube bouwt op oude franchises voor de hedendaagse toppers.

18. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja cube lijkt wel een beetje op de N64, ik vond de N64 ook beter dan de cube.

dus daarom is mijn favoriet nu de ps2, daarna pas de cube en dan de xbox

[edit] ps2 lijkt eigenlijk ook wel een beetje op ps1, ook veel opvolgers... maar ik had geen ps1 vandaar dat granturismo, metalgear etc voor mij allemaal nieuw waren

Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  19. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net dus een gamecube met zelda aangeschaft, omdat het met xbox gewoon te lang duurt voordat er weer wat fatsoenlijks uitkomt... nu speel ik verlopig dus lekker zelda en het wachten is voor mij nu vooral op crimson skies en topspin tennis... en op de lange duur natuurlijk halo2 en fable, tussendoor mariokart nog ff aanschaffen en klaar is klara! speelplezier!!! vooral zonder de achterhaalde ps2 natuurlijk... dont give in 2 the hype!!!

20. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 heb ik nu al bijna 2 jaar, de Xbox 3-4 maandjes nou (ook nog DC, ongeveer 2,5 jaar) De PS2 en Xbox staan allebei op 1 bij mij. (PS2 heeft meer (goede) games maar de Xbox vind ik gewoon een zwaar relaxed apparaat en heeft bovendien betere graphics, alhoewel ik graphics echt niet zo heel belangrijk vind) Ik heb er ook over nagedacht om een GC aan te schaffen maar daar heb ik toch vanaf gezien omdat er voor mij geen leuke games op uitkomen....
    Dus geen console als 2e keus voor mij, Xbox en PS2 op een gedeelde 1e plaats en Nintendo telt niet mee bij mij :D

Laatst bewerkt: 18 jun 2003

Deel Deze Pagina