1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor mij is de Cube 2e keus.. Alleen PES3 is voor mij een reden om m'n PS2 nog aan te zetten. De andere games waar ik een PS2 voor wilde hebben (de GTA's en DOA2) zijn/komen nu ook op de Xbox. Dat zal bij Nintendo games als Metroid, Zelda, Mario nooit gebeuren.
     
  2. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De GTA serie zou ook NOOIT op de Xbox komen.....
    ....maar ik zie mario en vriendjes voorlopig ook nog niet op de Xbox rondhuppelen......
     
  3. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik een ps2 SE gekocht van de week, voor 110€ !!! natuurlijk is en blijft de xbox het beste, ik heb hem dan ook vooral voor:

    GTA - SA
    GT 4
    EYETOY

    en dan heb mijn vriendin nog een dvd speler ook!

    XBOX rulezzzz
     
  4. r_xbox_gamer

    r_xbox_gamer Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    13
    :'-( |:- Mijn 2e keus is een gamecube ik heb er spijt van dat ik 'm heb weggedaan. :'-( |:-
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Mijn eerst keuze was een paar jaar geleden Xbox, had eigenlijk GC moeten zijn. Al mijn gamende vrienden (de volle 4 :)) hebben een GC en op 'Cube-avonden' zit ik er soms echt bij van: "uhhh, ik kan dit thuis niet oefenen, laat me gewoon ff rustig spelen"...

    Maar als ik erover nadenk, kan ik zo gauw ook maar 3 games bedenken die ik op de GC zou willen hebben: SSBM (heilig), Zelda en WM 19....
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Mijn 2de keus was een Gamecube, en ik heb er echt nooit spijt van gehad, ssbm, zelda, metroid, mario (alhoewel k sunshine iets minder vond) resident evil..

    ps2 vond ik nooit zo heel geweldig maar nu met metalgear3 in aantocht een waarschijnlijk FFVII-2 (omg!!) moet ik er toch maar aan!
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Metal Gear Solid 3 laat mij geen PS2 kopen, ook San Andreas trouwens niet. Leuke titels, maar ik zal ze wel spelen als ze op de Xbox uitkomen :). Ik heb net als veel anderen hier nog een Cube ernaast voor de fun :) F-Zero, Metroid Prime etc, game het meest op de Xbox though :)
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Moved naar --> Overige Consoles en PC Gaming
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou denk ik toch voor de cube gaan, omdat hij meer games heb die ik wel zou willen hebben als de PS2. en online gamen kan ik toch al op me xbox.
     
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    de Xbox was mn 2de keus :)
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    had de xbox al en vandaag ps2 er bij gekocht :)
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2 zou mijn tweede keus zijn. Groot spellenaanbod en je kan er ook mee op internet. De Gameqube gaat wat mijn betreft helemaal de verkeerde kant op met Paper Mario 2, Mario Golf, Mario dit, Mario dat... En dan krijg je ook nog eens spellen als Animal Crossing. Nintendo mikt mij iets teveel op de peuter generatie. Zelda is ook niets speciaals meer na Windwaker. Maybe dat de nieuwe Zelda wel leuk is met wat volwassen gfx en hopelijk ook volwassen actie... duidelijk PS2 dus die toch de meeste toffe spellen heeft en vaak ook als eerste. GRA San Andreas, GT4, Final Fantasy, en heel wat Japanse meuk.
     
  13. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    PS2 is ook mijn 2e keus. En dat alleen maar omdat ik het spel PES3 erop heb. Verder speel ik enkel op de PC en Xbox.
     
  14. darkninja

    darkninja registered user

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn tweede keus is de cube
     
  15. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    mijn tweede keus is de xbox.... cube is mijn eerste keus :+
     
  16. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn tweede keus is de GameCube....ik heb em ook

    Puur omdat Nintendo altijd een deel van mijn leven was :+

    Als ik niet op school zat vroeger zat ik te spelen op de Nintendo.....of keek Wrestling }:]

    waarom dan xbox toch mijn eerste keus was......de kwaliteit is gewoon beter vond ik en tja.....toen ik em kocht wist ik al dat ik de GameCube ook ging kopen want ik moet gewoon iets van Nintendo op me kamer hebben staan
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    PS2, zijn niet echt veel games op de ps2 die mij boeien maar altijd meer dan op de cube.
     
  18. SerdeMaster

    SerdeMaster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ps2, omdat daar veel meer games voor zijn
     
  19. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik nog eens een keer een tweede console zou kopen zal het de xbox worden. de rest is niks voor mij. kutcontrollers (ps2) kutgames (gc+ps2)

    ik zou dan in de ene box een modchip gooien en de andere voor live.
    ik ben helemaal geen fanboy ofzo hoor. speel vaak genoeg op gc en ps2.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn eerste keus is de PS2: veel games, veel goede games
    Tweede keus is op het moment de xbox, alleen door Fable.
    Derde keus is op dit moment de Gamecube, puur gewoon omdat er 6 maanden geen ene ruk op uit is gekomen.,
     

Deel Deze Pagina