1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Toch een gamecube voor de exclusieve titels als mario en zelda :)
     
  2. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar asl ze er nix van uitbrenden heb je er nix aan
    ik heb ze gelukkig alle drie staan:0 toch vind ik de ps2 beter(online en games als gta) dan de GC maar niets is zo goed als onze box
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ze alledrie, en de console die ik echt verreweg het minst gebruik is mijn Cube. De PS2 heeft voor mij toch meer games als GTA, GT, Jak and Daxter, ICO, Maximo....
     
  4. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Er vanuit gaande dat Xbox de 1ste console is, moet je gewoon kijken naar de games of je een ps2 of cube wilt. Op de cube komen toch wel de meest innovatieve spellen uit zoals Donkey Konga en Pikmin, en je hebt die echte nintendo games zoals Zelda en Metroid. De ps2 heeft dan wel weer erg veel vette games.
    Zelf vind ik dat je gewoon de Cube en ps2 moet kopen. Daar komen alle vette games op uit én je hoeft niet bang te zijn dat games na een tijdje nie meer exclusief zijn net als Splinter Cell en Halo. Daarnaast zijn er imo meer toppers op de cube en ps2 te vinden dan op de xbox. Fable is dé knaller voor de xbox en de game krijgt gemiddeld nog maar een 9(-). Niks tegen Fable, zeker wel toffe game maar et zegt toch wel wat over et aanbod games op de xbox
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb me tot nu toe eigenlijk alleen goed vermaakt met Zelda The Windwaker _O_ Erg goede game.. mario's vallen tot nu toe erg tegen. Maar toch gamecube gekocht voor de exclusieve titels. Nog even wachten op nieuwe zelda. Must have :9
     
  6. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    No2 = gamecube. wrom?
    Zelda + Metroid. Verder komen er de komende maanden zeer goede games op uit (gamespot en ign geven beide 9+) te weten Pikmin 2, Paper mario 2 en Tales of Symphonia.
     
  7. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Nummer 2 is de PS2 en de Gamecube nummer 1
     
  8. calibur

    calibur Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kies voor de gamecube
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    me xbox heb ik als 1e gekocht op launchday, en de ngc op celeb day een jaar later.
     
  10. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ninja Gaiden en CoR zijn dus geen toppers? Plus wat er de komende maanden nog uit gaat komen voor de Xbox. Wat is er in 2004 zoal op de GameCube uitgekomen? Weet jij het?

    PS2 zou altijd mijn 2de keus zijn. Killzone, GTA SA, Gran Turismo 4, MGS en zo kan ik nog effe doorgaan.

    GameCube..ehh...Koekhappen met Mario...ehh...Naaien met Princess Paddestoel...ehhh...Resident Evil 4...
     
  11. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden is idd wel vet ja net als Top Spin. Voor de rest is et aanbod nogal schraal. Trouwens, tis toch wel een beetje uitgekomen wat ik eerder had gezegd met die hype rond die xbox games. Sudeki viel erg tegen en Fable lost ook niet alle verwachtingen in. Die Rare games gaan denk ik ook tegenvallen. Trouwens welke toppers komen er voor de xbox uit in 2005?

    En die laatste zin van jou laat je onwetenheid zien. Erg jammer....
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    erm. xbox op 1, ps2 op 2 ( gta san an)

    maar zodra ik geld over heb koop ik een NGC met animal crossing en zelda :D

    dus ja, dan hangt het af van welke spellen er uit komen :D
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ach, een heuse nintendo lover die ons probeert te bekeren.

    De Xbox heeft dit jaar meer uitgebracht dan alleen maar Sudeki en Fable.

    En onwetendheid? Nee, hoor. Het is realistisch. Check het spellenrek bij de FRS. Voor de Cube komen simpelweg geen games uit!!! Helemaal niks. Ja, wat zuurstokkleurspelletjes. Maar daar win je de oorlog niet mee.

    gamecube is dood
     
  14. evo alexan

    evo alexan evo alexan

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    koop een cube met mariokart voor 99 euro in de betere winkels heb niets tegen ps 2 maar cube vind ik intersanter met de zo veel mogelijkheden ps2 ook maar cube heeft mario en pikmin2
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Voel je je te volwassen voor games die er kleurig (papermario, pikmin, zelda) uit zien??
    Laat me raden, je bent 13 jaar? _0/
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nee, ik vind RogierB zijn frustratie tov MS gewoon lief! Altijd geroepen dat de Xbox het nooit zou gaan maken. En er dan zo naast zitten! _O_

    En die kleurige games doen me..mjah...ergens aan denken... }:]
     
  17. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Gamecube pakken , Kiddie games roels.. ben op dit moment weer fanatiek op mun N64 aan het spelen:D
     
  18. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha..sorry ik ga altijd lachen van domheid. Idd ja, op de gamecube komt nu ff niet zo veel uit, maar je kent volgens mij de releaselijst van de gamecube niet. Deze week is Donkey Konga, de meest innovatieve game van het jaar. Laats nog pikmin 2, ook al zo'n apart spel waar jij wss te dom voor bent om te begrijpen. Dan komen er dit jaar nog Paper mario 2, Metroid prime 2, Tales of Symphonia. Stuk voor stuk toppers. Maarja dat zal zo'n stoere jongen als jij wel niks vinden, jij wilt natuurlijk de zoveelste shooter of racegame....boring.

    Haahahah..sorry moet weer lachen. Waar heb ik gezegd dat Xbox het nooit zou maken? Ennuh ik lief? Ik vind het wel leif dat jij waarschijnlijk een jaar of 14 bent die stoer wilt zijn met zun zogenaamde volwassen games. Wat ook kan is dat je je homoseksualiteit wilt overschreeuwen d.m.v alles wat een beetje kleurrijk is meteen de grond in te boren. Je lijkt wel op ene Boris V van de PU.
    En waar doen die kleuren in games je aan denken? Zeker aan die bruine en gele plekken die aan et eind van de week in je broek zitten zker?
     
  19. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik lach me dood om deze thread :+
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, het begint een beetje op Fanboys'r'Us te lijken...
     

Deel Deze Pagina