1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Idd, ik vind bovenstaande games helemaal NIKS. Dat is mijn mening. Pikmin vind ik bagger, een kutspel, kiddy, nog geen 5 euro waard. Daarnaast wil ik niet de zoveelste op mario gebaseerde game spelen. Doe mij maar PES 4, Halo 2 of Killzone. En originaliteit? What the fuck is originialiteit? Een platformspel met een stuk stront als hoofdrolspeler is ook origineel weet je. Het gaat niet om originaliteit, maar op kwaliteit.


    Typisch nintendo fanboy gedrag. Gelijk beginnen te schelden en suggereren dat iemand 14 jaar en homo is. Het is algemeen bekend dat iemand begint te schelden zodra diegene een discussie niet kan winnen.
     
  2. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... je hebt het over kwaliteit terwijl je wel een goede game zit af te zeiken omdat ie kiddy is. Een beetje scheef vind je niet? Waarschijnlijk heb jij Pikmin nog nooit gespeeld, je vindt et alleen kut omdat er geen guns en bloed in zit. Daarom vind ik je een kindje. En originaliteit doet er zeker wel toe. Je wilt toch zker niet over 10 jaar dezelfde games in een grafisch mooier jasje spelen?


    ah begint er weer iemand met het woord fanboy te strooien terwijl ie et nie weet wat et is....Ennuh..ik suggereer alleen, ik scheld niet..
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    /Edit: Nevermind.

    Ik ga me verder ook niet bemoeien met Goodfella's zoveelste trieste bash gezeur.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2004
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, dat heeft absoluut geen nut. Dat weet ik inmiddels uit ervaring. Die gast is gewoon niet voor rede vatbaar. Er is volgens hem maar een console en dat is xbox, laat hem lekker in zijn eigen droomwereldje _0/
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fanboy behaviour... Please.... The thread was leuk, maar er zijn altijd eikels die het weer verspesten.......... Ik haat dat fanboy gedrag. Als je niets weet van een andere console praat er dan lekker niet over...
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Daar ga je al! Wie zegt dat ik Pikmin goed vind? Niet dus. _0/

    Maar gewoon blijven denken dat de Cube net zo'n goede line-up heeft als de PS2 en Xbox.
     
  7. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG! lol zie jij staan dat ik zeg dat jij die game goed vind? Jesus wat ben jij dom zeg....gasten zoals jij moeten ze een forumverbod geven ofzo. Ga nou maar lekker kickboksen en housemuziek luisteren _0/
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gamecube als 2e console, vermaak me er nog altijd prima mee...!!
     
  9. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Morgenavond een potje sparren? _0/
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dames, dames,

    Rustig maar.... Laat iedereen lekker genieten waarvan ze willen genieten. Iedereen heeft zo zijn eigen smaak. Ik vind Nintendogames bijvoorbeeld niet kiddy, ik assioceer leuke poppetjes met mooie gezellige kleuren niet met kiddy. De gameplay en moeilijkheidsgraad vind ik persoonlijk een belangrijkere graadmeter voor het bepalen of een game kiddy is of niet.

    Ik heb alle drie de consoles, ik ben blij dat ik ze alledrie heb. Ik kan dus altijd het beste halen wat de consoles te bieden hebben. Ik moet wel toegeven dat ik van de drie het minst gebruik maak van de Cube. En dat komt gewoon omdat er bijna niets uitkomt. Is een feit, ga maar eens naar een gameshop, en bekijk de rekken maar eens. Pikmin 2 is wel een leuke game, een topper zelfs, maar dat is een beetje weinig in een tijdsbestek van een aantal maanden. Jammer maar waar.

    Dat fanboy gedrag van sommigen hier irriteren mij echt mateloos, en zijn uitspraken van onwetende. Er zijn geen goede argumenten waarom iemand een console goed vind of niet, het blijft een kwestie van smaak. En smaak verschilt per persoon. Je kunt best een mening hebben over een console, maar make sure you know your info before you talk.....
     
  11. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het argument van mij dat er bijna geen games meer worden uitgebracht voor de gamecube wordt door de cubefanaten als onzin afgedaan.

    Ninja Gaiden, RSC 2, Fable, Outrun2, Full Spectrum Warrior en CoR...zomaar wat exclusive titels die op de Xbox zijn verschenen de afgelopen periode en sex-appeal hebben. Ok, Sony stelt er niet zo veel tegenover, maar hun najaars line-up is natuurlijk heel erg bruut.

    nintendo steekt daar gewoon schraal bij af.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ach ja dat er op dit moment misschien wat minder games voor de cube uitkomen is altijd tijdens de zomer en in de nazomer. De overvloed aan games komen pas echt rond de kerstdagen en begin volgend jaar. Dan is er echt genoeg te vinden voor de cube hoor, vergis je niet. En op dit moment heb je toch weer 2 topgames die net nieuw zijn en in de rekken liggen, naast pikmin 2 heb je nu natuurlijk ook Donkey Konga. Ik heb een cube en een xbox, en zet geen van beide op de eerste plek, ik zie ze als gelijk. Misschien komen er wat meer games per jaar op de xbox, maar de hoeveelheid toppers die erop komen loopt niet zo ver uiteen bij de drie consoles. Het is gewoon waar dat gemmiddeld er meer toppers uit komen op de cube dan op de xbox, en al helemaal meer dan op de ps2. Dat bedoel ik dan in vergelijking met hoeveel games erop uitkomen. Op de ps2 komt gewoon erg veel "troep" uit, en ook op de xbox is dat meer dan op de cube. Uiteindelijk hebben ze alle drie ongeveer evenveel toppers per jaar, en kun je veel plezier beleven met alle drie de consoles. :)
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Agreed, vind ik ook. Maar je vergeet dat er mensen zijn die niet houden van games als Ninja Gaiden (het is raar maar waar, maar het is gewoon zo), en meer gaan voor ander soortige games. BTW Outrun2 heeft sex-appeal, maar het is een groot rukspel. Als je de emoties die velen ouderen gamers als ikzelf eruit haalt, blijft er een zwaar middelmatige game over.

    De Cube heeft zeker hele goede games (een game als Zelda TWW is en blijft een onvergetelijk avontuur, lange tijd niet meer zo'n leuke, mooie en betoverende wereld mogen bespelen. De game was/is ietwat makkelijk, maar de charme is enorm) maar ik persoonlijk vind het aanbod van de games een beetje karig. Ik koop veel meer X-box games en PS2 games dan Cube titels, veel meer zelfs. En dat vind ik jammer om te moeten concluderen, want ik waardeer Nintendo heel erg om haar mooie, innovatieve en leuke games. Maar ja, de Cube heeft echt de minste aantrekkingskracht van de drie next-gen consoles. Dit geld al voor mij, laat staan voor de casual gamer. Die ziet de Cube al helemaal niet staan, want heel veel "grote" games komen niet op de Cube uit...
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat is idd het "probleem" van de cube. De casual gamers zien hem niet staan, en helaas zijn dat er o zo veel. Nu ben ik zelf ook geen diehard die elke dag minstens 5 á 6 uur achter mn geliefde kubus of doos moet zitten, maar eens in de maand richting die 2 vierkante doosjes kijken omdat ik die toch heb staan en daar eenhalf uurtje van te genieten om hem daarna een maand stof te laten happen is ook niet op mij van toepassing. Ik ben een beetje een tussenweg zeg maar, waar er ook best veel van zijn. En van die mensen en diehard's moet de cube het hebben, en laten die er nou in veel kleinere getalen zijn dan die eerder genoemde casual gamertjes...
     
  15. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook alledrie de consoles en ik speel verreweg het minst op de Xbox. Ik speel er alleen maar Burnout 3 en Topspin op. Het is natuurlijk wel zo dat er niet zoveel spellen op de Cube uitkomen. Toch is het aantal toppers op de cube toch hoger dan op de xbox imo. Ik vind games als CoR echt geen topper hoor. Ninja Gaiden, Fable en TopSpin zie ik echt als de top van deze generatie consoles. Maar daar tegenover staan meer cube en ps2 titels. Ik vind dat veel xbox games erg overrated zijn. Kijk maar naar Halo, best een basic shooter(zeker als je met perfect dark vergelijkt) en toch wordt dit door vele als beste console shooter gezien. Wie argumenten kan noemen waarom Halo zo goed is mag et van mij zeggen.
    Op de Xbox komen ook bijna allleen maar shooters en racers. Tuurlijk het zal een kwestie van smaak zijn, maar na een tijdje wordt je hier ook wel moe van.
    Wat dat betreft hebben de Cube en PS2 gewoon meer originele titels. Het enige echte speciale aan de xbox is de Live functie, maar dan is ook alles wel gezegd.
    Ik wil trouwens wel eens weten welke xbox games jullie dan als toppers bestempelen....
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lekkere statement hoor! Op de X-box komen bijna alleen maar shooters en racers uit! Jah tuurlijk, en de Cube is een kiddy console!!! Kom op zeg. Er komen idd veel shooters en racers uit op de X-box, maar om nou meteen te roepen dat bijna alleen dat soort games uitkomen is een beetje overdone hoor.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wario Ware, Eternal Darkness, F-Zero GX, en Mario Kart DD zijn voor mij al genoeg redenen geweest om een cube in huis te halen :)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd, en dan zijn er nog zoveel toppers op de cube die jij niet noemt...

    Het is gewoon een feit dat er op de xbox veel fps en race games uitkomen. Dat de cube kiddy is dat vind en zeg jij, maar het is gewoon niet waar. :)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik bedoelde het sarcastisch vriend. Ik vind helemaal niet dat de cube kiddy is, lees mijn andere posts hier maar eens. Know your info voordat je wat zegt.

    Enne tussen bijna allemaal FPS en Race games en veel FPS en Racegames zit een verschil.
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65

    Zelf vind ik games als Pikmin, Mario Sunshine en Metroid Prime basic games waarvan er 13 in een dozijn gaan. Ik geniet van Halo, Ninja Gaiden en CoR. 't is maar net hoe je het interpreteert.

    Maar goed, overall gezien is de PS2 gewoon de beste. In elk genre hebben zij een/de toonaangevende game.

    ps. laat ik nou fan zijn van shooters, actie, sport en race games!
     

Deel Deze Pagina