1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

1. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet...

GameCube heeft Metal Gear Solid: The Twin Snakes (
    Met een verneukte sterfscene van Grey Fox, wat overigens weer het kewlste moment ooit uit een game is.
    ), Resident Evil 0, Resident Evil 1, binnenkort Resident Evil 4, Tales of Symphonia, Paper Mario 2, en waarschijnlijk wel meer...

PlayStation 2 heeft Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Gran Turismo 4, Final Fantasy X, Final Fantasy X-2, Grand Theft Auto: San Andreas, en misschien ook wel meer...

Ik weet het niet... ;__;

2. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Tweede Keus!!! Ik kan niet kiezen. XBOX en PS2 staan bij mij allebei op de eerste plaats. :9

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vergeet deze cube games ook niet ;) :
    Metroid Prime, Metroid Prime 2 Echoes, Baten Kaitos, Mario Power Tennis, Killer 7, Viewtiful Joe, Viewtiful Joe 2, Pikmin, Pikmin 2, Donkey Konga, DK: Jungle Beat, Ethernal Darkness, Fire Emblem, Zelda TWW, (Ver in de toekomst waarschijnlijk :p)Zelda reborn, Fzero GX, en ik zal nog genoeg vergeten zijn :p Dit zijn dus net als bij jou games die er al zijn, en nog moeten komen maar wel al zijn aangekondigt. Stuk voor stuk toppers :9

4. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft zo'n kiddy look. Heel veel games zijn naar mijn mening kiddy. Er zullen ongetwijfeld een hoop STEEN HARDE games tussen zitten. Maar het is eerste waar ik aan denk als ik NINTENDO GAMECUBE hoor is mijn 8 jarige buurmeisje. :9 En volgens mij zullen ouders nooit een xbox/ps2 kopen voor hun 6-10 jarige kinderen. Volgens mij heb ik nu een aantal Ninti lovers op hun teentje getrapt. Dat was niet (echt) de bedoeling.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

Nee hoor, ik ben ook wel een Ninti Lover, maar ik word niet warm of koud van de mening van onwetende mensen. Dus no hard feelings dude.......

6. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet zeggen dat ik "onwetend" ben. Ik ken genoeg mensen die een Gamecube hebben. En ik heb ook al een aantal uurtjes achter dat kubusje doorgebracht. Mijn mening is echter niet verandert.

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ieder zijn mening zeg ik altijd maar. Ik denk vaak dat juist de minder volwassenen onder ons vaak de Cube kinderachtig vinden. Maar dat is dan weer mijn mening.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Maar volgens mij gaat dit topic over de eerste console.

9. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje rare zin. :+

En nee, deze topic gaat niet over "je eerste console" maar over de tweede keus. :9

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, oh ja, ik lette weer niet goed op. Ik zat net in een andere topic.

Misschien heb ik een keertje te veel het woord vaak gebruikt, maar verder is die zin wel okay hoor.....

11. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup daar zit et em. Al die gasten die denken dat het heel volwassen is wanneer je games met geweld en bloed speelt zijn zelf gewoon nog een beetje jong in het hoofd. Het geeft alleen maar aan hoe oppervlakkig en kinderachtig je zelf bent wanneer je denkt dat juist games met geweld en bloed volwassen zijn. Van typische 14 jarige kinderen die graag willen doen alsof ze al een hele jongen zijn.
    En tja wat is nou volwassen he...een geweldadige game spelen die zo simpel als de tyfus is of een spel als Monkey Ball, die er super blij uitziet maar wel extreem moeilijk is. Je moet naar de gameplay kijken en niet naar de graphics. Dat onderscheidt de xbox gamers van de cube gamers. Xbox gamers zijn vaker van die massa mannetjes die kicken op bloed etc en veel cube gamers zijn toch de mensen die weten waar het om gaat zoals gameplay enz. Ik zou nu wel veel xbox gamertjes op hun teentjes hebbem getrapt maar das dan pech hebben.
    Ben dus eens volwassen en denk niet zo oppervlakkig.

12. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    @RogierB:

HAHAHAHAHAHAHAH!

Oppervlakkig? Je moet is naar je eigen reactie kijken NINTI LOVER. Dat is pas oppervlakkig. Wat doe jij eigenlijk op dit forum?

Jou reactie gaat gewoon helemaal nergens over. Mij heb je niet op mijn teentjes getrapt hoor ik moet hier alleen maar om lachen. Ik denk dat je wel op de teentjes hebt getrapt van een hoop andere gamers (XBOX, PS2 en PC). Al moeten die jou reactie natuurlijk niet serieus nemen.

13. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit bedoel ik nou met oppervlakkigheid. Totaal niet op mijn post ingaan, alleen maar zeggen dat et nergens over gaat. Misschien ben je wat volwassener over 10 jaar als je in de 1ste van de middelbare school zit. En wat ik hier doe? Nou kep zelf ook een xbox en ik mag best mijn onvrede daarover uiten. Of mag je hier alleen maar vol lof praten over games als Halo en Sudeki? Pak nog maar een bekertje Yogho Yogho, vlegel.

14. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    M'n tweede keus is xbox mijn eerste Ps2 uuhhm nee toch maar niet xbox en PS2 allebij eesrte keus:p

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    M'n tweede keuze zou op de Playstation 2 vallen, puur en alleen vanwege de RPG's op die console.
    Iets wat ik op de Xbox mis.

16. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn tweede keus is ook een PS2, puur omdat het spelaanbod mij veel meer aanspreekt en de online mogelijkheden (Live = 10x beter maarja) En natuurlijk het lekkere disign! Die kubus vindt ik er niet uitzien.

maar de eerste plaat's gaat natuurlijk naar de XBOX, prachtige online mogelijkheden, goed spelaanbod, HDD en de beste controller (S) en natuurlijk zijn GRX!!! (Fable :D HAlo2 :D ...

17. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zuow naast de xbox een gamecube wilen. de ps2 is ook best goed maar die vind ik minder leuk dan de gamecube. eigelijk vind ik ze all twee niks.
    voor mij geen twee spelcomputers dat vind ik teveel van het goede.
    maar de gamcube vind ik na xbox het beste. iegelijk vind ik de pc voor games na xbox het beste. maar dat is geen spel console.

18. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal game ik omdat ik wil relaxen (Racing en Sports Games), soms wil ik even wat stoom afblazen en dan pak ik een FPS. Dat is nou het leuke aan games, bij bijna elke stemming past een game. Jij vind het blijkbaar leuk om je hersenen te gebruiken tijdens het gamen. Thats your call en dat moet je zelf weten. Ik doe dat al genoeg tijdens de lange college's.

Maar wat jij beweert is dat ik geil op BLOED en GRAPHICS. Dat heb ik NOOIT gezegd. Vandaar dat ik zei dat jou reactie "nergens op sloeg". Ik raad jou (RogierB) aan om een reply eens goed te lezen voordat je reageert.

Maarja dit zal wel niet tot jou doordringen, omdat ik waarschijnlijk een 17-jarige puisterige puber voor mij heb die denkt dat hij alles beter weet. Beetje zielig dit. (PUNT)

19. RogierB

RogierB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het punt ook helemaal nie.. Het ging over kiddy en volwassen games. Ik game ook voor de fun, maar dan mag een game nog wel uitdagend zijn.

Nee.. jij beoordeelt een game op de graphics. Als een game felle kleurtjes heeft vind jij het meteen een kinderachtig spel. Daar gaat het om! Lees jij mijn reactie nou maar eens goed voordit je kletskoek gaat verkopen

Ik ben wel 17 maar geen pubertje meer. Dat blijkt wel uit het feit dat ik niet stoer probeer te doen met mijn zogenaamde volwassen en games en dat ik ervoor durf uit te komen dat ik nog nintendo game speel.
    Jij zit op HBO of Universiteit? Hmmm..zou je toch verwachten dat je het onderhand toch wel zou begrijpen...

20. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Guys??? Dit is useless hoor.... Simon heeft een mening (die deel ik niet, maar dat doet er niet toe) en RogierB heeft een mening (deel ik ook niet helemaal). Het valt mij op dat jullie echt constant die domme vooroordelen over zowel de X-box (geweld en bloed) als de Cube (kiddy) lopen te verkondigen. Triest hoor......

Deel Deze Pagina