1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

  1. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    DIT HEB IK NOOIT GEZEGD!! Ik vind Cube games niet kiddy omdat er felle kleurtjes in zitten. Hoe kom je hier bij? 8)

    Daar ben ik het helemaal mee eens. :+

    Dat bleek hier toch al uit? :confused:
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vertel me dan eens op welke redenen jij berust dat cube games kiddy zijn? Moeilijkheidsgraad zal bij die redenen niet behoren, want de gemiddelde moeilijkheidsgraad bij cube games is wel wat hoger dan die bij de xbox. De grootste reden voor je zullen denk ik dan de characters in sommige cube games zijn. Veel mensen denken,(ik suggereer niet dat dit bij jou ook het geval is) als ze aan de Cube denken, aan mario. Nu zijn er best wat games op de Cube te vinden waar mario in voorkomt(al dan niet een prominente rol spelend), maar mijn punt is gewoon dat veel games op de cube gewoon een volwassen gameplay en uiterlijk hebben. En nu jij weer ;)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    @Simon,

    Nu ben ik echt benieuwd, waarom zijn Cubegames kiddy? Dat moet je me echt even vertellen hoor. Het zijn dus niet de felle kleurtjes, wat dan? Kan ik meteen beoordelen of je weet waar je over praat, of gewoon vooroordelen overneemt van andere onwetende mensen..
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, kiddy of niet, dit soort opmerkingen hebben we al 10000 keer gezien en gelezen, dus laten we deze lekker buiten dit topic.
     
  5. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamecube als tweede keus.
    PS2 op #1

    Xbox op #3
     
  6. Bowser

    Bowser Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    GameCube.
    Mario, Link enzovoort...
    Ook al heb ik een.
     
  7. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Je eigen beleving bepaalt of n game kiddy is, dat is toch voor elk persoon anders, zon discussie kan oneindig doorgaan. De een ziet er iets in en de ander niet. dat hoef nog niet met intelligentie te maken hebben. gewoon inleving enzo :confused:

    Console gaande
    op 1. PS2, bijzondere hardware met cell processor, is ondenkbaar hoe ze
    daarop zijn gekomen. Het is alleen jammer dat progammeren op de ps2 erg
    lastig is, zelfs de designers van de hardware van ps2 weten niet hoe ze er 100% uit kunnen halen. Dus laat staan dat spel 100% tot zijn recht komt op de ps2, ps2 werd verkondigd als n wereldconsole deels waar vanwege de bijzondere complexe hardware, maar viel/valt uiteindelijk tegen qau prestaties maar verkocht toch als warme broodjes. En uiteraard grote aanbod aan games en neit allemaal van EA en westerse developers maar ook de Japanse!
    2. xbox, hardware had hoge specificaties maar dat zegt niks want t gaat uiteindeijk om hoe die componenten opelkaar aansluiten.maar de box levert zeker goeie graphics. De dolby digital is echter wel n musthave het is jammer dat ze t niet standaard hebben ingezet. maar voor de rest gaat t toch om de games, hoewel in t begin minder was met aanbod, echt saaie inspiratieloze spellen. Begint toch wel te komen, ook fijn dat sega spellen op de xbox levert en konami ook games op de xbox uitbrengt maar natuurlijk zijn er kwalitatief ook goeie games zoals sudeki fable etc. Met xbox komt t helemaal goed!

    allebei staan ze eigenlijk op nr1 vind ik de xbox ondanks minder aanbod maakt t goed door FPS games en de controller die daar goed op aansluit. FPS op ps2 is namelijk n stuk minder.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Xbox zeker op 1.
    Daarna Ps2...
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PS2 op 1 bij mij, dan de X-box...
     
  10. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien geen console

    Maar de absoluten Nr 1 blijft de PC met Zijn online mogelijkheden en de games!
    2 de Xbox
    3 de Cube
    PS2 nooit
     
  11. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    een pc is ook geen console dat is geen eerlijke verglijking.
    ik vind een pc minder fijn voor games om dat die eerst op de harde schijf moeten worden gezet en dat vind ik zoon gedoe altijd. en als je het spel dan wilt spelen loopt XP vast. of je moet nieuwe drivers af halen voor de video kaart. nee geeft mij maar xbox. _O_ xbox _O_
     
  12. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    het is misschien niet te evenaren maar PC blijft gewoon DE topper en mijn xp loopt nooit vast als ik speel vreemd dat jij dit wel heb??

    baggere pc??
     
  13. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    tyrox ik heb nooit gezegt dat mijn pc vast loopt. dus doe mijn geen digen in de mond legen die ik niet gezegt heb. wat ik bedoelde is dat wel eens kan gebeuren bij een game. maar daar heb ik bijna nooit last van.mijn pc loopt perfekt bijna nooit problemen mee. virusen kunen wel eens voor problemen zorgen maar mijn pc is goed beveiligt daar voor. verder speel niet veel games op de pc. de sims 2 is een spel wat ik hier op speel wat ik een erg goed spel vind. verder gebruik ik hem voor all voor internet. verder wil ik het hier bij laten want eigelijk gaat het hier over console en niet over de pc. de pc is eigelijk niet gemaakt voor games de xbox wel.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  14. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    goed lezen wat je typte voorda tje zegt dat ik zomaar dingen zeg.
    PC niet gemaakt vor games klopt maar tegenwoordig denk je toch wel anders he met al die videokaarten!
    O-)

    Ontopic maar weer!
     
  15. EviL^TuiNHekjE

    EviL^TuiNHekjE Vroem Vroem NFSU2

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook de pc erg goed:p.. ook al is het dan geen console, maar als we die dus niet mee tellen word mijn lijstje zo:
    1.xbox
    2.gc
    3.ps2
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    als het een ps2 of gamekwibus moet zijn dan kies ik de ps2 (want die heeft de meeste final fantasys) maar van alle consoles zou ik een sega nemen
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG, ik las gisteravond in zo'n foldertje van Intertoys dat zij een "Gamecube platinum pack" is de verkoop hadden.

    Het pakket zou dus een Gamecube + Controller + Mario Kart DD bevatten, en dat voor het schemele prijsje van maar €99,95 _O_

    Misschien dat ik de PS2 dan alsnog maar achterwege laat, en (voor de 2e keer ;)) een gamecube koop, want dit is echt geen geld.
     
  18. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan goed merken dat de gamecube het niet goed doet. die verkoopt slecht in verhouding met xbox en ps2. nog even en ze kunen hem gratis weg geven.
    in belgie is ook ergens iets geweest waar je de gamecube heel goed koop kon krijgen daar koste die 159 euro met 5 games.
     
  19. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    haha, sorry maar de gamecube is een beter verkochte console dan de Xbox.... (toch zeker in japan )
    best verkochte console is p2 ......
    Ik heb zelf dus Xbox op 2e keus staan... :$

    omdat voor mij Gamecube op 1e plaats komt
    3e dan mn dreamcast en als laatst de ps2..... was best wel een miskoop :+
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nummer 1:

    PS2: minst krachtige maar nog altijd de beste line-up, alhoewel de X-box aan het inlopen is. Volgend jaar ziet mijn lijstje er anders uit denk ik.

    Nummer 2:

    X-box: meest krachtige machine en de line-up wordt steeds beter. Tevens is X-box live heerlijk

    Nummer3:

    NGC: prachtige games als Zelda en Mario kunnen niet langer verbloemen dat er gewoon geen reet aan line-up is. Ik ben een nintendo liefhebber, maar ik ben niet blind. Te weinige goede game. Pluspunt is dat de topgames die er dan wel uitkomen ook echt topgames zijn. Verder is er (te) weinig vertrouwen van developers in de NGC waardoor er games als GTA SA en Burnout3 niet op de Cube komen terwijl er best veel animo voor is.
     

Deel Deze Pagina