1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Welke console als 2e keus?

Discussie in 'Games' gestart door Plasticman NL, 18 jun 2003.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Oh? Misschien weet je het nog niet, maar er is in de wereld meer dan alleen Japan! Amerika en Europa zijn zelfs veel grotere afzetmarkten dan Japan. En laat de Xbox het nu juist in die gebieden goed doen.

    Bovendien heeft de Gamecube ook maar 15% aandeel in Japan. Xbox gaat in 2005 dik over de Gamecube heen.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nummer 1: Xbox

    Gewoon de krachtigste console

    Nummer 2: PS2

    Mischien sterk spellenaanbod, maar hij kan me gewoon niet boeien. Heb 'm een week geleend van een vriend van me (en hij een week m'n Xbox). Die week was wel leuk, maar ik was blij toen ik m'n Xbox terug had! Nu speel ik af en toe op de PS2 bij m'n vriendin thuis, maar m'n voorkeur gaat echt uit naar de Xbox

    Nummer 3: Gamecube

    Vind er echt niets aan, m'n neef heeft er 1. Maar vind de graphics niet top en ik vind de spellen niet naar m'n smaak.
     
  3. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    Aandeel is meer als 65 % voor nintendo (GBA & Cube) en de rest is Playstation 2....

    Xbox suckt daar gewoon geweldig kwa verkopen ( ook logisch ).... maar


    Btw er staat niet voor nix ''Toch zeker in japan''


    en.... Xbox doet het idd wel beter in europa en Amerika.... dat zeker, maar is lang geen marktleider.

    Begrijp me dus niet verkeerd, heb nix tegen de Xbox.... vind het persoonlijk 1 van de betere consoles, beter dan ps2... maar het is niet anders. _0/
     
  4. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Discussie gaat toch over Gamecube, Xbox en PS2? Dus wat doet de GBA er dan toe? In de consolemarkt heeft nintendo nog maar 15% marktaandel in Japan. De handheldmarkt doet er niet toe. Ik ga toch ook niet het marktaandel van MS windows of Sony breedbeeld tv's erbij halen.
     
  5. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Console = Console.....
    maargoed zo was het ook niet bedoeld.... bedoel alleen maar te zeggen dat Xbox daar helemaal niets heeft... en dat is dan toch een groot verlies hoor.... wat je niet zomaar ophaalt.
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een lijst moest maken was het 1. Xbox
    2. PS2
    3. PC

    Off topic: 100e post 8)
     
  7. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Hoeft ook niet. In Europa en Amerika is de Xbox nummer 2. Dat zijn de grootste afzetmarkten.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het maakt mij niet zoveel uit op welke plaats mijn geliefde consoles staan. Ik heb natuurlijk mijn eigen mening over (gevaarlijk, maar goed) welke console ik het beste vind. Zolang de consoles maar kunnen blijven bestaan en games uitbrengen maakt het me geen donder uit wie er op nummer 1 staat.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik wil een derde keus :p ik heb de ps2 en de xbox al, ik kies voor een 2de xbox voor lanparty's :D
     
  10. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer fout, in europa was gamecube ook al 2e ;)
    btw, japan is zeker zo belangrijk.

    op de wereldlijst is ps2 meest verkocht, daarna cube en daarna xbox.
     
  11. X(box)Men

    X(box)Men Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Xbox
    2. PC
    3. PS2
    3. GBA
    4. SNES :p
    5. GC
     
  12. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen de xbox is mijn 2de keuze :p
    naast mijn boxie staat nog steeds een boxie te pronken
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Was 2de ja. Niet meer.
     
  14. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 2

    waarom? Die games die ps2 heeft spreken me gewoon meer aan dan die van de gamecube zoals GTA SA en ik hou niet echt van zelda wat de cube heeft.
     
  15. Wall_e

    Wall_e Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Want een Cube staat voor Zelda |:-

    Mijn 2de keus is de Gamecube, ik vind dat in veel Nintendo spellen een prachtige sfeer en gevoel zit en dat mis ik in veel Xbox en PS2 games.
    Ik zat zelf ook te twijfelen tussen een PS2 of een Cube als 2de console, maar ik heb toch voor de Cube gekozen omdat PS2 en Xbox globaal gezien niet heel veel van elkaar verschillen, en de Cube toch meer exclusievere titels heeft.
     
  16. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Xbox en Gamecube, allebei mijn 1e keus :)
     

Deel Deze Pagina