1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke console heeft de meest exclusieve games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 1 jul 2005.

  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    GTA: SA heeft geen tegenhanger, het enige voordeel van de ps2 versie is dat hij enkele maanden eerder op de markt kwam...
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Straks op de X360 komt saint's row;) ongeveer t zelfde aangezien het een dikke rip-off is volgens iedereen:D
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat was die andere game ook hoe heette dat ook alweer? De hoofdpersoon heette nick Kang ofzo. Ik vind het in elk geval nog te vroeg om te beslissen welke ik ga kopen/ of ik uberhaupt een console ga kopen.

    btw

    Deze site gaat zeker sowieso voor de volgende xbox? Hoe zwaar weegt de backwards compatiliteit bij jullie? (iedereen hier heeft nog een berg xbox games liggen denk ik)
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Voor mij weegt dat backwards compatibly niet zwaar, ik koop de 360 voor de 360 games niet voor de oude meuk. Die heb ik nou toch wel gezien, als het erop zit is het altijd mooi meegenomen, maar het als het er niet opzit koop ik uhm toch, vind het wel best eigelijk. :)
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is het ergste nog niet als de xbox games niet compatibly zijn met de xbox 360. Waarschijnlijk speel ik dan toch niet meer veel op de "oudere" xbox games, en zowel, sluit je gewoon even je xbox terug aan he. Wat ik wel een beetje irritant vind is, dat de controllers niet compatibly zijn met de xbox 360, maarja, een ramp is het ook niet he *) .
     
  6. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    De enigste reden die ik zou hebben om een xbox 360 aan te schaffen is dat fable er exclusief op verschijnt en voor 1 speciale game ga ik niet een xbox 360 kopen.

    Dus ik ga mooi voor de ps3.
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey, ik was deze tread al vergeten :D:D, maarja, microsoft heeft op hun xbox 360 veel exclusieve titels, maar dat is ook normaal, komt vroeg uit,...
    Over de ps3 kan je op dit moment nog niet zoo heel veel zeggen(toch wel al wat,maar niet om te zeggen, this te vroeg nog...)
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De X360 komt met goede (exclusieve) games, hetzelfde geldt voor de PS3 want die komt ook met goede (exclusieve) games....mijn conclusie is dan ook heel simpel : ik koop ze allebei, en op de release wel te verstaan :D

    Maar das een keuze die ik me sowieso al heel lang voorgenomen heb, aangezien ik zowel een Xbox als PS2 bezit en over beide consoles en de games die er voor uitkomen ZEER tevreden ben. Heb beide opvolgers dan ook allang gereserveerd bij de lokale gamesshop ;)

    Ow en boss over 1 ding moet ik je heeeel erg gelijk geven : ik dank God ook dat RE4 toch ook naar de PS2 komt :9 Ik vind het top dat nu nog meer gamers van deze supertitel kunnen gaan genieten ! :D
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    @boss, ik zit dit topic zo eens door te lezen, en je merkt aan bij meerdere members dat ze hun mening geven, bijvoorbeeld als ze zeggen dat GoW niks voor hen is, en Fable wel (ik zeg maar wat).

    Maar wat jij zegt, "GoW, MGS3, WRC, topgames, veel beter dan die Xbox games", dat is toch ook een mening? :confused:
    GoW vind ik niks, MGS ben ik een groot fan van (een van de redenen voor de PS2) maar WRC vind ik bagger.
    Alles waar jij op refereert, zijn meningen. Is geen probleem natuurlijk, maar verwijt andere dan niet, dat de games die zij opnoemen, op een mening gebaseerd zijn.

    Maare, de exclusieve games die de PS2 heeft gehad, en de ps3 krijgt, een gedeelte komt alsnog over naar de Xbox (GTA, enniewon?), GT en MGS zijn wereld titels, en Killer7 lijkt me ook über. Voor de rest, weinig..

    De Xbox daarentegen; Fable, Conker, Halo, RSC, PGR, CoR, DOOMIII, en ga maar door, en ook voor de x350+10, die titels interesseren mij veel meer.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo heb ik het wel nooit gezegd he???
    Maarja, beide consoles hebben veel exclusieve games, alleen vind ik dat de xbox nog niet echt tot zijn recht is gekomen,maar als je dan kijkt naar de xbox 360, hoe die van start gaat, met het aantal exclusieve games en noem maar op,dat is natuurlijk wel direct top!!! Rare komt ook direct met 2 titels,...
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het idd niet zo gezegd, maar het kwam er wel op neer ;)
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, zo bedoelde ik het echt niet,maar ik moet wel toegeven dat ik een tijd terug nogal serieus kon reageren als iemand anders niks goed in playstation zag, of als ze deden als het allemaal crap of weet ik veel wat het is. En ik probeerde gewoon te laten zien waarom sony(en microsoft natuurlijk!) zo goed zijn. Beiden zijn goed. Ga je voor 1 console, ga dan voor degene die het best bij jou past. Ga je voor 2, goed voor jou,kan je optimaal van alle toppers genieten :D(anuwel,dan moet je ook nog de revolution achteraf kopen :9 )
    ...
     

Deel Deze Pagina