1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke consoles heb jij en welke vin jij het beste

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XBox_Frank, 18 sep 2002.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    point of notice: als je goedkoop een cube wil kopen, koop hem dan bij de Macro.. €150,- + mem-card + 2e controller + mario sunshine.. let wel op: dit is niet de gewone winkelprijs; de macro is een groothandel..

2. Boris

Boris Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Xbox en ik vind Xbox de beste van allemaal!!!!!!!!!!!!!;) :cool:

3. hansvl88

hansvl88 Hmmpff..

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een cube en een gamegear... tja das wel duidelijk dat ik de cube beter vind dan de gamegear he....

4. Bartflash

Bartflash ...Hip-Hop...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een xbox en ik vind 'em ook de beste. mijn enige commentaar erop is dat de ene helft van het lampje rond de disc-lade-open-doe-knop soms uitvalt en dat als je bijv. bij morrowind in een spannend, stil gebied zit dat de box er soms nogal luid doorheen gaat brommen

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    waar je je al niet aan kan ergeren ;)..

owja.. het ding begon toch ook bijna te oververhitten toen je hem in een dicht kastje had gezet?

6. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gekozen voor een Xbox omdat 'tie voor de mij beste vooruitzichten bood / bied op leuke games die mij boeien!

meer dan genoeg ervaring met een ps2, maar ik vind die laad tijden en graphs echt een min punt :+

7. freakonick

freakonick Guest

Ik kocht een gc omdat ik hem beter vond dan een ps2 (die ik vroeger had), ik had hem toen geruild met iemand voor een gc.....mn xbox zou ik nooit ruile..........

8. Bartflash

Bartflash ...Hip-Hop...

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt oververhitten... ik had gewoon het kastje bijna dicht gedaan en toen was ik een behoorlijke tijd gaan spelen. toen werd het best warm daarbinnen maar hij was niet oververhit. dan wordt het groene lampje oranje al het wel zo is!

Deel Deze Pagina