1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke controller moet ik kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door -Xray-, 22 apr 2005.

1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kabelbreuk dus... Heb ik ook bij een van mn grote MS-controllers. Werktdaarom ook niet meer zo goed, dat zou je probleem ook kunnen zijn.

2. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook gekocht, heb hem in het blauw.
    de knopjes zitten ook gewoon het zelfde als de oude controller.
    had hem gekocht omdat mijn controller precies het zeflde probleem had.
    bleek dus dat het draadje stuk was. :'-(

3. -Xray-

-Xray- Guest

Ik vrees het ook, want deze controller doet echt niks meer (btw, het is ook zo'n grote). Die andere doet het meestal weer als je em ff stilhoudt. Is dat trouwens op een of andere manier op te lossen?

P.S: Hoe kan je boven je quote krijgen: 'origineel gepost door...' (ik ben niet zo'n held met al die opties)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik zou een officiele kopen, Tis dan wat duur maar dan weet je ook zeker dat je een goeie hebt. Kheb nu 4 controllers (2 XXL en 2 S) allemaal van Microsoft en kwil ze zeker niet inruilen voor een goedkopere versie. De goedkopere versie zien der meestal ook nog niet uit.

Edit::

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  5. -Xray-

-Xray- Guest

Ben ik met je eens, de onofficiele zijn vaak lelijk, maar voor de prijs hoef je het vaak niet te laten. (de quote werkt, bedankt!)

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Niet te laten liggen zeg je?...Nah ik koop liever 1 officiele controller, dan 2 onofficiele. Je hebt dan wel 2 maar kvind ze gewoon nix. Hardware voor een console moet je gewoon van het officiele merk kopen, zo denk ik der over. Net zoals die Afstandbediening, Man die onofficiele zijn toch het toppunt van lelijkheid. Alleen Guns zou ik van andere merk kopen, Microsoft heeft volgens mij ook geen Guns uitgegeven

NP voor die Quote..

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb denk ik geen kabelbreuk maar wel een probleem met mijn grote MS controller. Bij bijvoorbeeld Brothers in Arms loop je met deze controller erg sloom, met mijn andere grote controller niet! Voor de rest doet mijn controller het wel maar dit is bij sommige spellen erg irritant. Het probleem zit hem denk ik in de linker tumbstick. Is er toevallig een oplossing voor?

8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het nog steeds met mijn 2 oude GROTE launch controllers, nog nooit problemen mee gehad. Ik hou personelijk gewoon het meest van een officiele control. Ik vind de rest nooit zo lekker. Soms heb je van die baggere triggers of zijn de knopjes net niet goed genoeg uitelkaar ofzo. Mja, ik speel ook vaak met z'n 2'en dus heb een extra controller niet echt nodig. Maar Xray zijn 2 official controllers bij je kapot gegaan?

9. -Xray-

-Xray- Guest

Ja, tenminste...1 doet helemaal niks meer (kabelbreuk), en de andere werkt af en toe niet..als je bijvoorbeeld een plotselinge beweging maakt of iets dergelijks. Het zijn allebei van die grote controllers.

10. flyswatter

flyswatter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ooit zo'n trustmaster controller gekocht, nooit doen. Hij geeft opeens midden in het spel reconnect controller terwijl hij gewoon geconnect zit.
    Ik heb nou maar 2 officiele kleine controllers gekocht in Amerika $28,- stuk.
    Mijn advies: liever wat meer betalen voor een product waarvan je zeker weet dat het goed is, dan dat je gaat lopen kloten met goedkope troep.

11. Janssen

Janssen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeer goede ervaringen met de Joytech Neo S wireless controller.
    Hij werkt 15 uur met 3 oplaadbare aaa batterijen met vibratie, en 30 uur zonder vibratie.

12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet jaloers omdat ik geen originele kan kopen. Mijn Big Ben is net zo goed als een S en ik besteed mijn geld liever aan games.

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga zo denk ik effe een nepmerk controller halen!

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wireless controller van logitech hij gaat heeeeeeeel lang mee. Z'n 40 uur met viberatie en zonder z'n 300 uur

15. thotic

thotic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koop geen controller, hoef je ook niet de superkwaliteit van de games te aanschouwen.

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ga ergens anders een forum verpesten :{ . Dat jij de xbox niet leuk vind hoeft toch niet te betekenen dat iedereen hem knake vindt? Hier vinden wij de xbox het beste, op een PS2-forum zou het heel misschien wel eens kunnen dat de meningen daar nét iets anders verdeeld zijn... Dat er daar een kleine kans is dat ze de PS2 misschien wel iets meer supporten dan de xbox...
    Ga eerst ff kijken naar de naam van een forum voordat je gaat posten. Je mag overal je mening geven, maar dit is gewoon dom.

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de BigBen S-Controller. Hij doet het goed maar ik vind het een kut ding omdat ik 3 jaar op mijn XL controller heb gespeeld. Dus moet nog heel erg wennen. Maar als je S gewend bent is dit volgensmij een prima ding! (15€)

18. -Xray-

-Xray- Guest

@Bonbridge: Heb je dat ding nu net gekocht??, want dan moet je ff je sig aanpassen ;) FF serieus: al klachten of valt het wel mee?

19. -Xray-

-Xray- Guest

Hoe sluit ik deze thread eigenlijk. Ik heb namelijk wel een goed idee welke controller ik wel en niet moet kopen...vind ik dan ;)

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    een Pm sturen naar een mod, zelf kun je hem niet closen.

Deel Deze Pagina