1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke controller vind jij het fijnst?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 8 apr 2003.

?

Wat is de fijnste controller?

  1. De gewone Xbox Controller

    98 stem(men)
    64,1%
  2. De Controller S

    51 stem(men)
    33,3%
  3. Een andere controller

    4 stem(men)
    2,6%
  1. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook voor de gewone controller. Ik heb die andere 1 keer vast gehad maar ik vond de grote toch beter.
    Maar misschien met spellen vaarbij je veel veel de X,Y,B,A nodig hebt in combinatie zoals de combo's bij Doa 3 dat de S toch wel iets fijner is.
    Denk dat ik toch maar eens een S ga kopen en kijken hoe hij bevalt.
     
  2. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van de Snes is ook best fijn ja, daar kun je alleen niet zulke mooie spellen mee spelen en daarom heb ik toch maar de gewone grote gestemd.
     
  3. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel de S
     
  4. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog, ik heb 2 normale en 1 S. En maak nu wel alleen nog maar gebruik van de S. Maar ik heb wel al een keer kramp gehad in mn linker pink :confused: Waarschijnlijk omdat mn handen misschien iets te groot zijn voor de S. Maar ik vind hem zeker wel mooier en makkelijker. Daarbij komt trouwens wel, dat je met de S beter kan roken tijdens het spelen, omdat je nu tenminste weer wat ruimte hebt om je peukie/jointje vast te houden, (in de linkerhand is het makkelijkst).

    PS: Als mensen hier stemmen op de normale, terwijl ze de S nog nooit hebben geprobeerd, is de uitslag dus ook te verwaarlozen.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  5. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan je linker trigger gebruikt tijdens het roken, druk je je peuk dan niet gelijk uit??? Volgens mij gaat van roken tijdens het gamen je prestatie niet vooruit. En de as en rook lijkt me niet heel goed voor je controller. Als je kramp krijgt moet je die grote nemen lijkt mij...
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2003
  6. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    OFFTOPIC : ik heb me ps2 een tijdje uitgeleent en had in de tussentijd een xbox gekocht (heb me ps2 iets van 4 maanden uitgeleent) en ben gewend aan de xbox controller geworden en toen hield ik die ps2 controller weer eens vast en hij voelde klein hey :)
     
  7. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen nog een grote en die vind ik erg lekker
     
  8. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh ja ff vergeten waarom ik hem fijn vind en dat is omdat je voelt dat je wat in je handen hebt want heb ook een psx en die vind ik nu een beetje klein
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    off topic

    Wie is na mij de 2e die een andere controller heeft gestemd? :cool:
     
  10. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze eigenlijk allebei super, maar met het ene spel vindt ik de S beter en bij het andere spel juist weer de gewone.

    Bijvoorbeeld bij Amped kan ik niet met die grote controller snel reageren tijdens een jump, daarvoor moet ik gewoon die controller S gebruiken. En je hebt bij Amped vooral die thumbsticks nodig en die liggen op de Controller S wat dichter bij mn duimen zodat ze makkelijk alle kanten heen kan worden gedrukt.

    Halo speel ik daarentegen altijd met de gewone grote controller:p. En dat komt alleen omdat ik het ontzettend gewent ben. Ik weet precies die knopjes te vinden, en als ik dan met de controller S ga Halo'en druk ik telkens mis:+.
     
  11. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog nooit een controller s vastgehad, daarom heb ik op de grote gestemd, ik heb 3 controllers en allemaal groot omdat ik allemaal verschillende zo rommelig vind staan, en ik vind de kleine controller een soort van verraad, lol
     
  12. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer maar de keuze: "Ik heb geen S-controller" toevoegen...ben eigenlijk wel benieuwd naar de "echte" uitkomst
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mjah, uitslag is niet echt betrouwbaar nu, iedereen die nog nooit een S heeft vastgehad kiest voor de grote controller. Toch denk ik dat een Controller S het aanschaffen wel waard is. Denk dat ik er binnenkort wel eentje in huis haal.
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een vriendin hebt zou ik het zeker doen...die kleine, lieve vrouwe handjes zijn niet geschikt voor zo'n grote, ruige controller ;)
     
  15. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Die grote vind ik het beste... handen passen er goed omheen...
    vriendin heeft er meer problemen mee....
    en m'n zusje helemaal hahaha
    controller op de knieën en dan maar met 2 handen tegelijk op die gekleurde knopjes rammen (bij DOA)...
    wel lachen om te zien!

    MAzzel DanOs 8)
     
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb vandaag voor mijn verjaardag de Controller S gekregen.
    Ik merk weinig verschil kwa knoppen, maar de s ligt wat fijner in de hand.
     
  17. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grote ook lekker de s is erg wenen krijg kramp in mijn rechter handpalm vormgeving van de s is mooi knoppen zijn ook beter verdeelt behalve de zwarte en de wite ,maar is de grote nog wel te koop?
     
  18. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    De normale controller vindt ik veel te groot. Op de PS hebben ze toch ook niet van die grote dingen?? En ook al heb je grote handen kun je perfect met de s controller spelen
     
  19. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat mensen met volgroeide handen de Controller L nemen, omdat die gewoon goed met hun vingers bij de achterste triggers komen.

    Ik denk dat ik over een jaar de controller-S ook niet zal gebruiken..

    Wat mij wel opvalt, is dat in de handleidingen van de games en in de menu's altijd de controls uitgelegd worden aan de hand van een kleine controller, [uitzondering dat sommige spellen zien welke controller je hebt nagelaten] terwijl deze poll wel uitwijst dat de L-Controller over het algemeen een stuk populairder is..

    Tevens zie ik bij de winkels in de stad veel meer de kleine S-controller liggen en zijn de XBox-pakketen allemaal uitgerust met de kleinere versie.. Opvallend dat de L toch populairder is hier..
     
  20. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    De kleine is het beste, betere sticks en naar mijn mening net groot genoeg. Ook vind ik in tegenstelling tot de rest de zwart/wit knoppen juist beter liggen, omdat ik die heel gemakelijk met de onderkant van me duim in kan drukken en me duim gewoon op de x,a,b,y knoppen kan houden. Beetje oefenen en dan gaat da toch veel lekkerder dan met die baksteen aan een touwke.
     

Deel Deze Pagina