1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke controller vind jij het fijnst?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 8 apr 2003.

?

Wat is de fijnste controller?

  1. De gewone Xbox Controller

    98 stem(men)
    64,1%
  2. De Controller S

    51 stem(men)
    33,3%
  3. Een andere controller

    4 stem(men)
    2,6%
  1. maarten01king

    maarten01king Copito de nieve

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    De L staat er niet voor niets op. L = Lelijk,Lomp,Loser
     
  2. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei en ik moet zeggen dat ik een beetje aan het twijfelen ben, de 'S' ligt beter in de hand maar bij de gewone controller zijn de zwarte en de witte knoppen beter geplaatst naar mijn zeggen.
    De laatste tijd gebruik ik toch meer de controller S. :D
     
  3. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Alleen voor FPS gebruik ik de grote, het is alsof hij ervoor is gemaakt! Voor alles anders de 'S' :D
    Maar ik heb toch voor de grote gekozen :)
     
  4. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    geef mij maar de controller s :D
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik vind de gewone controller_O_ het makkelijkst spelen, dat is opzich ook wel logisch, want ik ben daar ook al helemaal aan gewend geraakt:)
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    De controller S vind ik toch het best, de "normale" button lay out (X, Y, A, B) en de start en back knoppen zijn beter geplaatst. De zwarte en witte knoppen waren wél even wennen, maar nu ik er al een tijdje mee speel, heb ik daar ook geen problemen mee.
     
  7. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry, ik dacht even dat het om alle conrollers ging, maja van de xbox controllers vind ik small de fijnste, die grote ligt echt verrot in de hand vind ik. van alle controllers vind ik die van de gamecube de beste, die heeft gewoon een enorm fijne vorm en een lekkere knoppenindeling
     
  8. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kocht de xbox al vroeg en ik vind de controller S geen doen de zwart wit knoppen en de start select zitten naar mijn zeggen fout....en ik vind die grotere lekkerder....
    EDIT: Ik weet al wat het is ik heb met de grote echt een groot gevoel van macht ;-)
     
  9. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    als compensatie voor dat ding tussen je benen ofnie? ;)
     
  10. Revolution

    Revolution What?

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt über grote kolenschoppen als handen, dus die Grote controller vind ik het fijnst.
     
  11. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de S-controller het fijnst.
    Die zat bij mijn Limited Edition pack, dus aan die ben ik gewend en vind dat dus de beste controller!
     
  12. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    De gewone controller vind ik het lekkerst. Ik heb kleine handen maar ik kan er prima meer overweg. Ik heb 1 keer met een controller S gespeeld dus ik ben er ook niet echt aangewend, kan er overgens zo aan wennen denk ik. En die andere controllers van bijv Trustmaster vind ik echt rampedingen.
     
  13. gerjan

    gerjan Guest

    kheb 2 grote, 1 s
    Kvind de grote net iets fijner, tenminste de knoppen stand, die witte en zwarte bij de S staan bagger, kwa vasthouden maakt het niet zo uit
     
  14. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm die grote zijn helemaal uit de markt he of niet? Wel jammer....
     

Deel Deze Pagina