Wat heeft het dan voor nut om console X of console Y te hebben? Die rivaliteit hoort er gewoon bij. Dat houdt het interessant. edit: En waarom kan dit niet allemaal in mijn 2009 topic?
Alan Awake boeit me op het moment niks, Prototype lijkt me zeker vet al is dat volgens mij geen exclusive...
Om dan weer op 3 dagen alles op Platina te halen. Ik hoop op: Huxely, godverdomme, wordt tijd. Ik vrees dat spel verouderd zal zijn, grafisch in ieder geval. Ik hoop dat ik aangenaam verrast word. En ik wil een nieuwe Mechassault. Een spel zoals het eerste. Enkel de mechs, geen onzin met er in- en uithoppen en al helemaal geen andere voertuigen. Een stoere en frisse singleplayer, simpel en strak, en een geweldige XBL multiplayer.
Voor mij is 2009 kwa exclusives op de PS3 beter vind ik. Killzone 2 en Uncharted 2 lijken me heel erg tof, en God Of War 3 is ook wel intens. Wat bekend is gemaakt kwa exclusives tot nu op de 360 vind ik niet boeiend, met Halo heb ik het helemaal gehad. Voor mij is dit het jaar van de multiplatform games: Skate 2, Mafia 2, Prototype, Assassin's Creed 2 en CoD Modern Warfare 2. Dan hopelijk Mass Effect 2 die dan wel exclusive is volgens mij en de content van GTA IV. Hoop dan natuurlijk ook op een nieuwe Hitman en Bully, maar mochten er een nieuwe deel daar van komen dan zijn het ook multi platform lijkt mij. En dan is er nog Kingdom Hearts 3, schandalig dat er daar nog niet meer over bekend is, zal wel PS3 only zijn imo.
Tot nu toe is het inderdaad nog niks boeiends op de Halo games na dan. Verwacht eigenlijk wat nieuwe aankondigen dit jaar met de E3.
Ik had het over een nieuw "concept", niet OOK nog eens een exclusive, solly! Dat zou namelijk ook te mooi om waar te zijn natuurlijk, one thing at a time. Voor mij worden het ook weinig exclusives gok ik, op de beide Halo's na .
Ja toch . Maar als ze het gewoon net zoals deel 2 doen, zal het geen 3 dagen zijn . Killzone 2 word wel een topper, beta was ook zeer aangenaam.
Het is misschien gek, maar ik zit er niet op te wachten. Dit is denk ik een manier om een nieuwe melkkoe te vinden heb ik het idee. We zullen het wel zien.
Hoe dan ook, iedereen die het koop weet exact zat ze gaan krijgen. Gewoon dezelfde game, met 3 nieuwe maps, 3 nieuwe characters en 2 nieuwe wapens. Persoonlijk is dat me alweer €60,- waard. Veel mensen zien het als een uitmelk-productie, andere mensen zien het als een welkome patch voor NOG meer variatie. Halo Wars vind ik ook een super idee. Waarom zou Red Alert alleen heerser moeten zijn? Ik zie Halo Wars overigens niet als Halo game, maar als concurrent voor RA. Dat ik Halo leuk vind is dan nog eens leuk meegenomen ook. Echter ben ik toch wel een beetje bang voor de besturing, ik heb nog nooit een rts op een console gespeeld.
Ik wel en bij Lord of the Rings - BFME II werkte het prima. Download die demo maar eens en kijk eens wat je ervan vind, want de meeste RTS zullen zo zijn op een console. Wat betreft Halo: Ik ben ook een fan van de serie, maar om nu voor een uitbreiding met een paar extra dingen weer 60 euro te moeten betalen zou me tever gaan als dat zo is.