1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke game ben jij nu onder andere aan het spelen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Leis, 10 mei 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoi,
    Om weer leven in de brouwerij te creëren, ben ik deze topic maar gaan starten. Het is simpel; Welke game ben je nu aan het spelen? - Altijd leuk om te weten welke games jullie aan het spelen zijn.


    [​IMG]

    Ik ben eergisteren begonnen met Captain America: Super Soldier 360. Tot nu toe bevalt mij het prima, als je door de dramatische framerate drops heen gaat kijken. Ik ga gauw weer verder met spelen. :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben gister begonnen aan NBA 2K12 die ik voor weinig bij de Bartsmit heb meegenomen. Merk alleen wel dat Basketball games mij niet liggen, te veel combo's en gedoe.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanuit verveling een FIFA carrière gestart met CD Lugo uit de Segunda División in Spanje. Ik ga proberen om met de club te promoveren naar de Liga BBVA.

    Gisteren ook eindelijk begonnen met The Walking Dead. Vanochtend EP2 uitgespeeld, echt episch! Heb het laatste jaar geen game gehad die me zo wist te boeien :eek:
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    Hitman Absolution. Nog nooit eerder gespeeld maar valt niet tegen
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Soul Sacrifice op de Vita en Metal Gear Rising op de X360. Valt me beide zeker niet tegen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op dit moment Defiance. Het is niet een heel erg goed gemaakte game maar het is blijkbaar wel verslavend want ik speel al een week of wat niks anders meer..

    En misschien als de post mee zit dit weekend beginnen aan Metal Gear Rising. Heb daar (vanwege Vanquish en Bayonetta en omdat Platinum games eigenljk alleen maar goede games maakt) best hoge verwachtingen van
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Geen.
    Valt geen fuck te beleven momenteel, heel mss maar eens RDR overwegen on aan te schaffen.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Bak jezelf bij je ballen en ga naar de winkel, beetje geen RDR hebben. :eek:
     
  9. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, beste Western Free roaming game ever! ^^
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik niet kijk naar mijn backlog, maar echt alleen waar ik mee bezig ben is het

    [​IMG]

    Blijft een geweldige game, en Dark Arisen heeft me weer een reden gegeven om het opnieuw te spelen. Het nieuwe eiland is niet even leuk als de main game, maar nog steeds leuk genoeg om steeds verder te blijven gaan. :D

    [​IMG]
    Persona 4 Golden.
    Omdat ik de game al ken doe ik het lekker op mijn gemak. Maar ik ben er zeker mee bezig.

    En tussendoor Nun Attack
    [​IMG]
    Per ongeluk gekocht, maar blijkt best een vermakelijke game voor tussendoor te zijn.

    edit: Verdorie, ik ben weer de enige met plaatjes. :+
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben momenteel bezig met Persona 4 Golden - Playstation Vita. Wat trouwens een geweldige RPG is. Wordt vooral gespeeld onderweg naar werk en terug.

    Verder speel ik sinds 1,5 maand League of Legends - PC. Dat ik niet eerder in aanraking ben gekomen met dit genre is mij een raadsel, maar hier houd ik wel van.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ja maar ik heb het niet zo op westerns gasten :+
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel met visite FIFA street. Best grappig ook al houdt ik niet zo van voetbal.

    30% op Tombraider en wil graag ace combat weer terug had em ingeruild bij gamemania. zonde
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    GTA IV. RDR. En ga wee aan max payne 3 beginnen.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Is Ace combat een beetje realistisch vlieg game? Vroeg mij dit altijd al af. :+
     
  16. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Far Cry 3. Heb em pas een paar dagen geleden gekocht, en ik vind het prachtig
     
  17. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben een paar weken geleden begonnen aan Dark Souls. Ik heb van de week Anor Londo uitgespeeld en ben nu in dat spokengebied onder Firelink Shrine bezig. Het is echt een love it / hate it game. Op zich vind ik het best wel tof, maar soms zit ik me ook aardig te ergeren. De combat is best goed gedaan. Als je een paar foutjes maakt in een gevecht ben je zo dood en er zijn best veel wapens met allerlei verschillende animatie-sets. Wel vind ik dat ze af en toe wat meer uitleg hadden moeten geven. Vooral aan het begin hadden ze wel even mogen vertellen hoe het zit met souls, humanity en covenants bijvoorbeeld. Ook heb ik best vaak dat ik geen idee heb waar ik naar toe moet gaan. Oh, en er zijn best wat technische probleempjes met voornamelijk de framerate. Ik speel overigens offline.

    Gisteren heb ik ook nog eens GTA The ballad of Gay Tony opgestart omdat ik weer enthousiast was geworden van de GTA V nieuwtjes de laatste tijd. Lekker wat rondgereden en wat met de politie geklooid. Nog steeds erg tof en het ziet er eigenlijk nog allemaal erg goed uit. Zeker de animaties zijn dankzij de Euphoria-physics nog erg goed. Laat GTA V maar komen.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dragon's Dogma: Dark Arisen. En dat zal ik de komende tijd ook wel blijven doen denk ik :p
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vorige was in de toekomst dus die niet.

    Deze is opzich wel realistisch maar beetje de cod onder de flight games wel toffe aktie.
    Maar geen flight sim als je dat bedoelt.

    Deze nieuwe is met helicopters en andere dingen best wel gaaf maar had geld nodig dus ingeruild. Hij is wel een stuk bruter dan Hawx vond ik.
     
  20. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Fallout 3
    Fallout New Vegas

    En soms tussendoor de Mass Effect serie of een potje Zombies.
     

Deel Deze Pagina