Ik speel eigenlijk altijd maar 1 game tegelijkertijd en speel die game tot ik hem uit heb. Net Dead Island Riptide afgerond en zit eigenlijk nu zonder games die ik wil spelen. Volgende game die ik wil kopen en spelen is The Last of Us op de PS3. Heb bij een vriend Just Cause 2 meegenomen en die ff (uurtje of twee) gespeeld, maar ben nog niet overtuigd dat ik die echt ga spelen, mist iets voor mijn gevoel en de shootouts vind ik ook niet lekker werken, maar das mss een kwestie van wennen ...
Just Cause 2 moet je echt wel gaan spelen, als je eenmaal een beetje verder komt is het echt een geweldige sandbox om in rond te kloten.
Je moet het ook niet zien als een shooter, maar echt als een grote zandbak waar je kan doen wat je wilt.
Ik geef JC2 echt nog wel een kans, don't worry. Heb ook niks anders te spelen atm, dus ... (niet helemaal waar, heb ook nog MP3 oa via DotW, maar daar vind ik echt geen ruk aan, kom er totaal niet in ...)
Ik ben ook met TBOGT verder gegaan door de GTA V trailer en omdat Fiasco aandrong. Maar wat een bazen game. Pure fun. Al die missies met Yusuf zijn dik, het is echt een bazen DLC. Beste wat ik heb gespeeld.
LA Noir. Schijtgame Maar moet echt spellen uitspelen voordat ik aan een nieuwe game begin. Heb nu een shitload aan half uitgespeelde games liggen.
Ik niet, als ik een game kut vind ga ik mezelf niet dwingen verder te spelen. Dan gaat hij gewoon de kast in of leen ik m uit of ruil ik m in of whatever. Je gaat toch niet voor je lol kut games zitten spelen? (L.A Noire ben ik ook na 2 desks afgehaakt)
ik speel nu Syndicate, wat een opvallend leuke game is trouwens! t ziet er niet zo geweldig uit maar speelt lekker en je hebt leuke truukjes tot je beschikking t is wel een Deus Ex kloon btw.. Crisis 3 net uitgespeeld op supersoldier, maar die achievement unlocked niet, alleen veteran ( ook in Crisis 2 zoiets gehad ) dus helemaal klaar mee!
net eventjes Six Vegas 1 gespeeld, en ik kom nog steeds niet verder bij een stuk bij de Red Lotus in de campaign (op hoogste niveau). Ik heb de terrorist hunt allemaal gehaald en ook deel 2 helemaal kapot gespeeld zowel online als offline, maar toch kom ik daar nog steeds niet verder Nu maar eventjes verder met de HD collection van hitman
Far Cry Blood Dragon af en toe met veel FIFA. Blood Dragon kan ik niet te lang spelen anders raak ik verveeld aan de gameplay van Far Cry. Game is fucking geniaal en speelt lekker, maar echt in porties van hooguit een uurtje. Voor de rest niks eigenlijk, best wel aardig wat games gekocht dit jaar maar deed me allemaal niks dus meteen weer verkocht. Gaaaap. Heb nog MGS HD Collection op mijn HDD staan, maar ook totaal geen zin in.
Bezig met mijn derde playthrough van Red Dead Redemption, blijft echt een fantastische game. Genoeg andere games in de backlog nog zitten zoals Castlevania: LoS en Alan Wake en Hitman Absolution en ga zo maar door. Maar ja..ik speel waar ik zin in heb en das RDR
En zo hoort het ook. Ik heb nog genoeg games liggen, maar ondertussen ga ik gewoon richting mijn 200e uur bij Dragon's Dogma. Want dat is waar ik zin in heb. Ik hoop dat RDR ook ooit nog eens net als Max Payne 3 in de aanbieding komt voor €5, want ik heb ook wel zin in een nieuwe playthrough.
Dat is aardig wat verzendkosten. RDR: Spoiler Ik zou hem zelf nooit weg doen, daar is die mij veel te classic voor, ook al heb ik me de tering geergerd aan die Paardenraces en dat stuk in Mexico was vervelend.