Denk toch dat gemiddeld meer mensen dat kunnen waarderen dan Don't Starve. Anyway, ik ben nu AC: BF aant spelen. Valt me aardig tegen, alhoewel, had er al niet heeeeeel veel van verwacht. T'thema ligt me niet, stomme boot ....
Hij valt mij juist 100% mee, precies omdat ik het thema wel leuk vind dat hele assasin gebeuren is maar bijzaak, het is gewoon een open world piraten game vind het 10 keer leuker dan 3 en Revelations
Na 2,5 maand spelen krijg ik nog steeds geen genoeg van Hearthstone. Ik raad hem iedereen aan zodra die in open beta gaat.
Momenteel speel ik eigenlijk alleen maar NBA2k13. Wel al NBA2k14 en Fifa 14 voor de One liggen, maar de NL adapter heb ik nog niet binnen haha. Ik zoek eigenlijk weer eens een hele goede RPG, maar ik vind er geen helaas.
[yt]zK5Dw7j1QZM[/yt] Deze soundtrack jow Nog 2 races en dan heb ik die Lambo, maar ik denk dat ik binnenkort de Dodge Viper aanschaf.
Most Wanted 2012 > Most Wanted 2005 Incl de soundtrack. Ik zelf speel nu vooral Mario Kart 8. Komt die Wii U toch nog van pas!
Persona 4: Golden, Dishonored DLC, Jak and Daxter Trilogy en The Banner Saga. Lekkere mix van verschillende genres al naar gelang mijn voorkeur op dat moment.