1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke game bevat de beste multiplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door live4xbox, 3 jun 2003.

1. Pudding3d

Pudding3d SK8 or die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nie of jullie Red Daction 2 wel eens hebben gespeelt maar die multyplayer is zoooo bruuut, een soortemet Quake alleen dan met realistische wapens en..... veel en daarmee bedoel ik VeeL kan kapot!!! ben je ingesloten door 2 vrienden van je.. je pakt je rocket launcher.. richt op de muur.. klikt op fire.. booom zo die muur weg kickuuuh! }:]

verder is de TS2 multyplayer ook zwaar leip vooral het level Ice Base met die sicke guns in dat gebouw

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beste Multi is en blijft voorlopig :
    Conflict Desert Storm

Daarna komen :
    Halo
    Ghost Recon

Met mutliplayer bedoel je waarschijnlijk co-op. Die andere multi-players gaan snel vervelen. Neem bv Timesplitters of Unreal. Deze blijven wel leuk maar gaan gewoon vervelen. Het blijft gewoon schieten zonder doel.

In co-op games MOET je samen spelen en heb je een doel per level het is niet zomaar in het wilde weg schieten.

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Sega soccer slam is de bomb! Iedereen leert het super snel en het is pure fun! Een echte aanrader voor gamers met vrienden/vriendinnen die wat minder ervaring met games hebben...

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    neej met multiplayer bedoel ik ook modes als:

deathmatch, capture the flag en al die andere modes....dus niet alleen co-op...co-op is inderdaad wel een van de leukste mode van multiplyer:cool: :cool:

5. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb zelf met me vrienden heel veel Doa3, timesplitters 2 en James bond agent under fire en nightfire gespeeld..maar het allercoolste vond ik toch wel de co-up in timesplitters 2...jammer dat niet zo veel games daar gebruik van maken..had laatst ook nog eff bij een vriend Return to castle wolfestein co-up gedaan, en die is ook zwaar relaxt...voor mij is het nu echt wachten op brute force want dat lijkt me echt DE ultieme co-up ervaring...zeker omdat je de co-up ook met meer als 2 spelers kunt doen8)

6. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk Halo Co-op
    en SSMB
    en PSO
    en multiplayer types vooral CTF en Team Deatmatch.

Verder wacht ik op Brute Force en Halo2 (wel lang wachten).:D

7. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    en welke aankomende game zal volgens jullie een vette multiplayer krijgen en welke opties hoop je dan bij de multiplayer aan te treffen?

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    HALO 2!!!! K hoop eigenlijk stiekum op bots, want k heb geen Live :mad:
    Ook lijkt me Splinter Cell: Pandora Tommorow wel vet met mulitplayer (co-op *))
    En natuurlijk Fable waarbij je je eigen character in ut spel van iemand anders kan laden.

9. masterape

masterape Guest

Kung Fu Chaos vind ik lachuh om met meerdere personen te doen. Halo heb ik ook altijd leuk gevonden om bijvoorbeeld met zijn 3-en op xboxconnect te gaan. En Fuzion Frenzy was ook altijd wel een hoop lachuh en paniek. En moto GP nou, de ander uitlachen omdat ie er niks van kan.:+

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Sega soccer slam: pick up and play, zelfs iemand die nog nooit met de Xbox heeft gespeeld (ja, die zijn er nog!) kan dit spel spelen. Daarnaast is 4 player echt mad funny.

Halo: co - op, en gewoon splitscreen. Zelfs alleen met de warthogs op elkaar inbeuken, en dan de vetste salto's maken is leuk met dit spel.

Unreal championship: ik heb Unreal en Unreal tournament ook heel lang gespeeld, net als mijn vrienden. Met deze game komt die sfeer helemaal terug. CtF is echt gruwelijk!

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    jep kep uc ook en hijs best gaaf ja, met halo kan ik me net zo vermaken als jij dat doet, lekker beuken met de voertuigen....alleeen zeeeeeer jammer dat je geen banshees in multiplayer met halo hebt...ofwel?

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    nu ik in het bezit ben van MotoGP 2. Kan ik niks anders zeggen dan: MotoGP 2

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    is dat echt zon vette game als iedereen zegt?? ik heb moto gp 1 maar die vonk al snel wat saai worden...zijn er verbeteringen en andere opties dan?:)

14. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    dit is een threath die nog steeds loopt omdat er steeds weer nieuwe spellen worden gemaakt.....kom op zijn er nog nieuwe spellen met een mega multiplayer aanbod...of zijn het de goude oude die de beste multi-mode in hun bezit hebben?

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik ken MotoGP 1 alleen van de PC. Echt vertrouw mijen velen maar.....kopen MotoGP2

Uiteraard wacht ik nog op "Soldier of Fortune II" en "MM3". Dit gaan beide ook zeker toppers worden.

16. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    wat dacht je van BRUTE FORCE? de multiplayer daarvan lijkt me toppie... heb nog niet coop geprobeert, maar het spel is erop gebouwd... je speelt de levels sowieso met een team AI door, waarbij je kunt switchen tussen je teamleden... met meer mensen lijkt me het erg tof...

17. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lijstje:
    1= Burnout 2! (blijft leuk)
    2= Timesplitters! (heb em net:p)
    3= Ghost Recon! (spannend!)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me cool, dat je een heel leger Grunts & Elites in Blood Gulch kon maken!Sta je zo op 1 van die gebouwtjes samen met je vrienden , zie je dat hele leger op je afstormen! 0wnage!

19. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    JB nightfire heeft ook zo`n coole multyplayer coole wapens enz je kan 6 bots instellen zo cool!

20. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0

dat was in willekeurige volgorde

Laatst bewerkt: 18 jun 2003

Deel Deze Pagina