1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke game die er niet voor de xbox is zou jij er wel op willen zien?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baffende Barry, 18 jan 2009.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik kan maar weinig bedenken,.. het enige wat ik eigenlijk mis is keyboard/mous support zodat er meer RTS games op de 360 zouden verschijnen en ze ook makkelijker zouden werken.

En bijv mod support zoals dat er op de pc is voor bijv Left 4 Dead.

dat soort dingen zou ik graag ook op de 360 zien, veel liever dan welke titel dan ook.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ahum..........

Als we dit soort reacties gaan krijgen, dan gaat de thread dus weer redelijk snel dicht.

3. Seff

Seff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm, Gran Turismo, Tourist Trophy en PS3Home...
    de enige pluspunten aan een PS3 (op Blu-Ray na dan)

Waarom? Geweldige spellen. Helaas heeft de 360 niet zo'n tjille reeks als GT.

Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Graag jullie keuzes beargumenteren, dat maakt het ook nog eens leuker om te lezen. ;)

Ik zou graag de volgende games op de Xbox 360 zien:

- Metal Gear Solid:
    Metal Gear Solid omdat ik een erg grote fan ben van de Metal Gear reeks. Ik zou graag Metal Gear Solid 1 zien verschijnen op de XBL arcade, ook al is dat zeer onrealistisch. Maarja, daar is dit topic voor toch? Overigens is er een remake op de Gamecube verschenen dus.

Dan zou ik ook graag Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty op de Xbox zien verschijnen. De game is op de Xbox 1 en Playstation 2 uitgekomen. Ik heb letterlijk deze game kapot gespeeld, en zie hem graag verschijnen als Xbox Original.

Meer games volgen nog. ;)

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En zo willen we het dus graag zien! :thumbs:
    Neem hier een voorbeeld aan.

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik zou Metal Gear Online wel eens op de Xbox360 willen zien, heb hem al gespeeld op me Playstation 3. Maar toch zou ik eens willen zien hoe die loopt met Xbox Live ! Ik denk persoonlijk dat de X360 versie beter word
    ( als er een komt )

En zoals eerder gezegd een soort van Super Smash Brothers serie met de personages van Microsoft. Vond iig SSBB op de Wii supervet en ik denk dat ie op de Xbox360 met Live veel beter zou werken online, ondertussen lekker praten met je tegenstander en hem uitlachen :D
    Daarintegen heeft Microsoft niet zo veel '' eigen '' personages:
    Masterchief
    Marcus, Dom, Baird, Cole en dan nog die ene waar ik nu ff niet op kom !
    Yoda van Soul Calibur IV
    Viva Pinata's
    Verder weet ik het niet !

Verder heb ik niet veel games die ik op de Xbox360 wil zien want ik heb alle 3 de nieuwste consoles al gehad dus bijna alle vette spellen al gespeeld !

7. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uncharted.
    Waarom? Is een ps3 exclusive dus ik kan het niet spelen:mad:
    Het lijkt mij echt een heel tof spel.
    Een directe port zou ik al prima vinden (A)

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop echt dat Carmageddon naar de Xbox 360 komt. Heb de game vroeger echt helemaal kapot gespeeld. Was altijd wel wat te beleven in het spel. Belangrijkste van de game was, dat alles om fun, fun en fun draaide. En natuurlijk het platrijden van alle inwoners van de stad op brute wijze. :+
    Stel je Carmageddon eens voor, op de Xbox 360, met next-gen look and feel en met Xbox Live. Lijkt mij echt geweldig! Gooi er gelijk een voertuigcustomizemode bij, is erg tof om op Xbox Live al die verschillende voertuigen te zien. :)

[yt]464RaalKaLs[/yt]

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Parodius natuurlijk!

Ik heb deze game op de PS1 en het blijft een heerlijke party-game. De gekke fantasie die erin zit en de uberpowers die je kunt unlocken zijn ronduit geniaal. Volgens mij kennen veel NES bezitters deze game nog wel:

Je begint met een ruimteschip/varken/pinguin/octopus/meisje-op-raket in de ruimte waar je steeds golven vijanden tegenkomt. Uiteindelijk kom je bij een eindbaas die een zwakke plek heeft. Dit alles speelt zich af in ontzettend veel levels die van taarten tot planeten gaan. Het is soms belachelijk moeilijk maar de moeite waard.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een Next-gen Carmageddon aangekondigd :+

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Tja, er is maar 1 game die ik zou willen zien op de Xbox 360 die er momenteel niet is, en met mij vast vele anderen:

Shenmue 3

Simpelweg omdat dit een van de beste en coolste gameseries ooit is, maar helaas abrupt midden in het verhaal afgekapt is door Sega. Dit zou de mooiste aankondiging ooit zijn, simpelweg omdat het Shenmue's legendarische verhaal voortzet. Daarnaast zou ik het willen ervaren met next-gen graphics en controls, zodat het nog geweldiger is dat het al was. Helaas zal dit waarschijnlijk nooit gaan gebeuren, omdat Sega nou eenmaal zuigt.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mechassault 3(60)

Waarom is die er nog niet? :mad: Beide spellen waren succesvol op de Xbox en met name het eerste deel is lang één van de toppers op Xbox Live geweest. Daarnaast was het ook in je eentje een kneitervette game. Een enorm actiespektakel dat nog altijd ontbreekt op de Xbox 360. Daarnaast klinkt Mechassault 360 ook zo mooi. :+

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Er kwam net nog een game in me op.
    Klonoa, een van de leukste games op me PS1. Ik kan me er alleen weinig van herinnerren.
    Maar toen ik net op Youtube zocht kwam het allemaal weer terug, de muziek en de stemmetjes ook de gameplay met het opblazen van die beestjes: GEWELDIG
    Hij hoeft van mij niet zo zeer op de Xbox360 uit te komen, PS3 is ook goed :+

14. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    TimeSplitters: Future Perfect. Hij is wel op de Xbox, maar niet backwards compatible. Heb speciaal weer een Xbox aangeschaft om die game te kunnen spelen :eek:

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ben ik het helemaal mee eens, maar qua MP geef ik de voorkeur aan deel II. Deel III had daarentegen weer een betere SP. ;):b:

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    haha idd daar heb je een punt. Maarja nintendo gaat al zo lang mee. Enigste manier om nintendo figuren op de xbox te krijgen is dat als nintendo zou stoppen met de console en alleen verder zou gaan met games maken. Net zoals Sega dat deed na de dreamcast. Maarja aangezien nintendo miljarden verdient met de wii zie ik dat niet gebeuren.

Voor mij persoonlijk zou ik graag een nieuw deel willen zien van Populous. Heb me zo gruwelijk goed vermaakt met Populous 3 voor de pc. Helaas is dat alweer 10 jaar geleden. http://nl.youtube.com/watch?v=SDocy0IH2Fk

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Ja die game mis ik nog op de xbox360!! Geniaal was dat en echt zeker die tussen filmpjes dat was gewoon super! Weet nog wel in dat spookhuis met die meid waar je mee samen moest en je moest een ladder naar beneden, zegt zij opeens dat hij eerst moest gaan, keek hij naar haar rok en zei, ok :+

Deel 1 was leuker vond ik, maar deel 2 was de co-op of multiplayer op 1 xbox ook super!! :thumbs: Wacht idd nog af op deel 3...

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat we die wel op onze buik kunnen schrijven :mad: de enige game van dat kaliber (lees : budget) die SEGA nog maakt tegenwoordig is Yakuza. Zal wel beter verkopen maar ik vind t niet half zo interessant. De sfeer in met name deel 1 was echt magisch. Misschien als de economie weer aantrekt en we zijn een paar jaar verder dat SEGA z'n super franchise weer tot leven gaat wekken maar ik ben bang dat het financieel nooit uit zal kunnen om een waardige next-gen opvolger te maken. Mocht het nou ooit toch nog gaan gebeuren dan graag meer VF achtige actie en iets minder QYE's :D

Het is inderdaad best wel raar dat daar nooit een deel 3 van gekomen is, volgens mij verkochten die spellen best goed.

Zou best kunnen dat er nog een vervolg komt,.. ik weet niet wat FASA interactive tegenwoordig doet (weet uberhaupt niet of die nog bestaan) maar Day 1 studios is volgens mij beschikbaar op t moment :thumbs:

19. Basserr

Basserr You're Breakfast!

Leuk Bevonden:
    0
    Little Big Planet, wat een geniale game vond ik dat, hoewel ik hm al met al nog niet eens een uur gespeeld heb bij een kameraad..

Las ergens dat die game nooit naar de xbox zal komen.. erg jammer. als er een game was waarvoor ik een PS3 zou kopen dan was het LBP, no doubt

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik heb juist een PS3 gekocht omdat ik Killzone II moet hebben. Ik weet alleen niks over het verhaal. Ik wil namelijk wel weten hoe het allemaal afloopt met Luger en Templar. ;):) Die MP van Killzone I, heerlijk op Hard tegen Bots. ;):)

Deel Deze Pagina