Op de 360 komt Oblivion misschien in de buurt. Fifa of PES denk ik ook wel. Op de PC World of Warcraft, wil niet weten hoeveel tijd ik daar in heb gestoken.. maar ja gelukkig speel ik het niet meer.
100 uur+ games: Gta IV - 500+ uur (zit nu geloof ik op 519) Test Drive: Unlimited - 293 uur gereden, dus niet in menu's gehangen oid. Gears of War 2 - 193 uur (ik haalde de achievement, seriously 2.0 (100 000 kills voor onze niet GoW2 spelende mensen ) op 123 uur, dat's zo'n 14 kills per minuut die ik gemaakt heb). De andere games: Halo 3 - 28 uur, wel leuk af en toe maar niet helemaal mijn ding. Assanssins Creed - 17 uur, als maar hetzelfde doen óp dezelfde manier vind ik saai, af en toe trek ik hem is uit de kast, maar na 20 minuten spelen is de lol weer op. Farcry II - magere 16 uur, kan mijn draai nog steeds niet in dat spel vinden.
Ik denk dat alleen GTA:IV 'in de buurt' komt van de 100 uur (uurtje of 70 ongeveer). Als je de xbox versie en de pc versie bij elkaar optelt kom je wel over de 200 Dus: GTAIV +- 70 Uur Forza 2 +- 60 Uur Fable II +- 50 Uur Bad Company +- 50 Uur De rest van mijn games komt niet over de 20 uur denk ik, nog best veel als je bedenkt dat ik pas sinds 4 maand een 360 heb... Maarjah, laten we over de pc maar niet beginnen (*ex WoW verslaafde* )
Doordat ik hem nog nooit uitgespeeld heb Ik had eerst de Nederlandse versie waar een fout in zat waardoor je nooit verder kon als iemand een granaat gooide. Op die manier doe je er natuurlijk al snel erg lang over... Inmiddels heb ik de Gold-editie en die werkt wel. Vind het gewoon een meesterlijke game... En 800 uur in 10 jaar dat de game uit is valt wel mee toch
TimeSplitters 2 & 3 Halo 2 Army of Two Call of Duty 4 GTA4 Super Mario Land 1 & 2 op Gameboy (jaja!) Phantasy Star online op Xbox1 Unreal Tournament 1&2 op PC Duke Nukem 3D op PC Destruction Derby op PS1 Warcraft 2 + uitbereidingen ongeveer net zoveel als alles bij elkaar
- Total Club Manager 2002 (heldenspel, zeker +300 uur. Geweldig om games met je vrienden te beginnen) - Football Manager 2007 - Football Manager 2008 - Football Manager 2009 (zit in 2016, game van meer als 11 dagen. Moet ik wel bij zeggen dat ie soms aanstaat als ik er niet ben omdat het opstarten zo lang duurt) - Pes5 - Pes6 (jawel eerste game op de 360) - Fifa 09 - GRAW 2 - Virtua Tennis 3 - Zit inmiddels bij Virtua Tennis 2009 ook al op de 56 uur
misschien PES09, of misschien lijkt het zo lang omdat het zo saai is maar ik moet die 1000g halen, anders ben ik niet tevreden, gelukkig duurt de vakantie nog lang genoeg en heb ik alle tijd
FFVIII in totaal 7 of 8 playthroughs gedaan, dus ongeveer 300 uur denk ik zo. Oblvivion bij elkaar makkelijk 200 uur met drie chars. Morrowind over de 150 uur met 1 char. En natuurlijk SOF2 op de pc 2 jaar lang elke dag wel een uurtje of 2 haha
Niemand die zijn WoW totaal durft te posten; voor degene die het spelen? Weet dat het geen PC topic is, maar meeste games hier zijn toch multiconsole etc. Mijn WoW is zeker 350+ uren nu. Hoorde van een bekende die beweerd het aantal uren dat een jaar heeft te hebben gespeeld. Dat is tegen de 8000 uur.
Nu we toch overstappen op de PC games. Ik heb vroeger wel de shooter: America's Army gespeelt (toen nog 1.6). Daaro zat een gast die er toen der tijd al 8700 uur opzitten. Helaas doet de AAOtracker het niet, die zal vast nog wel verder gespeelt hebben.
Far cry 2 GTA IV Guildwars: Nightfall Runescape Habbo Dat zijn de games die ik minimaal 100 uur heb gespeeld, en Habbo vroeger zelfs +400