1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke game heb jij meer dan 100 uur gespeeld?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Virtua Fighter 5

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Voor de Xbox 360 denk ik alleen Dead Or Alive 4. Die achievement van 100 uur spelen kreeg ik al best snel.

En voor de oude Xbox Dead Or Alive Ultimate. Die heb ik nog veel meer gespeeld dan DOA 4.

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    enige game waar ik 100+ uur opheb zitten is final fantasy 10... wat een mega game was dat

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De hele Call of Duty & GTA serie _O_

Imo alletwee de beste serie games! :)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Morrowind
    Olbivion
    Fable (+ Lost Chapters)
    Ninja Gaiden (Tournament / BLACK)

Age of Empires II (+ Conquerors)
    Starcraft (+ Brood War)

Wie niet? 8)

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, Viktor heeft al opgeroepen om er wat uitleg bij te geven. Als jullie niks erbij te vertellen hebben, dan moet ik deze opsomthread sluiten.

7. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2!

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    halo 2 heb ik zeker 700+ uur gespeeld. Dit was mijn gamepje! Ik heb deze game bijna elke dag gespeeld tot halo 3.

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Call of duty 1. 4 jaar Die-hard gespeeld met in weekend echt zeker wel meer dan 4 uur :9

Goeie sponsors hadden we toen...alles kregen we ook gratis gehost en super tijd gehad met die lui! Soms beetje te maar mijn studie was ook best wel makkelijk dus heb die ook makkelijk gehaald. Ben er niet altijd trots op maar ik mis het wel!! Denk al met al ook rond de paar duizend....hehe....En world of warcraft ook anderhalf jaar? 2 jaar vaak gespeeld...:+ Wat een game freak was ik toen...had altijd xfire aan dus daar staat het wel op. Had ook 100 nog wat lui op xfire! :9

Eh op de xbox360 geen game komt dan bij de 100...misschien oblivion maar dan ook nog niet....Op de ouwe xbox halo 1 en 2 zeker wel! Altijd met kameraad net voor school als we 10 uur moesten beginnen laatste level doen van Halo! Dat was gewoon Geniaal!!!

En Risk Your Life. R.Y.L. ook toch wel aardig wat uurtjes in zitten...is een wat ouwe MMORPG en toch ook in mijn ogen 1 van de beste ooit. En hij was gratis :+ Totdat de makers er mee stopen toen was het ook gewoon prut wie het overnam....zonde want spel had potenties. Mis die game nog wel het meeste....

Was echt een game freak vroeger tot jaar of 2/3 geleden opeens totaal geen zin meer in had en mwja nieuwe games zijn leuk om te zien en lees het hier ook wel en soms koop je ze ook wel maar voor mij is er dan ook snel de nieuwigheid eraf! Zonde want soms is dat hersenloos gamen wel erg handig in een stress tijd

10. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1

Ja,ik vond Halo 2 ook echt gruwelijk verslavend en f*cking leuk!\o/
    Ik speelde h2 ook echt elke dag minimaal 2uur8).
    Maar,het ging wel gewoon goed op school*).

Ik mis wel de vette tijden bij Halo 2....:'-(

11. Slutmaster

Slutmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -Shadowrun
    -Pes6
    -Pes2008

12. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn games:

Guitar Hero III: Ong. 300 elke dag wel een liedje of 5
    Guitar Hero II: 150 deze game ownt gewoon speel ik nu ook nog wel eens
    Gears of War: ook iets van 100 online met DvD NL bijna elke dag :p

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Halo 3: game zit bijna altijd in de x360. Speel het niet constant, maar als ik mijn nieuwe games heb uitgespeeld, dan komt halo 3 er weer in.

Gta san andreas: De teller in het spel geeft minder als 100 uur aan, maar nadat ik deze op 100% had uitgespeeld, speelde ik de game zonder steeds op te slaan.

Red alert 2: Yuri's revenge: een van de weinige spellen die mijn pc aan kon en het was (is) gewoon een topper.

Willekeurige football manager tot 2008.

Pokemon Rpg en dan van elke generatie wel 1. En pokemon pinball was ook verslavend, maar daar heb ik geen 100 uur meer gehaald.

En ik denk dat ik The orange box ook vaak gespeeld heb en dan vooral door Team fortress 2. Ik heb wel eens zin om even Team fortress 2 te spelen, maar kijk ik op de klok dan ben ik zo 1 of 2 uur verder.

14. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pokemon Crystal en Saphire
    Allebei meerdere keren gespeeld tot ik niks meer kon, denk per spel minstens 300 uur.
    Rollercoaster tycoon, pretparken bouwen vond ik echt geweldig, enige pc game die ik veel heb gespeeld volgens mij.
    Elke Fifa vanaf fifa 2000. Heb fifa altijd met de release gekocht, ben een echte fan en speel het gewoon het hele jaar door. Fifa die ik het meeste heb gespeeld is denk 2002, omdat ik 2003 te slecht vond,, daarbij haal ik de 100 uur dan ook niet.
    Halo 3. Heb er ongeveer 2000 multiplayer potjes opzitten en 4 keer de campaign doorlopen.

Van deze spellen weet ik het zeker, als ik er nog 1 heb edit ik hem er wel bij.

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat ik COD4 wel meer als 100 uur gespeeld heb.
    Ik had eerst een ander account, en daar had ik al iets van 75 uur op gespeeld.
    Daarna heb ik met mn recente account vast wel meer dan 25 uur gespeeld.

Saints Row.
    Op 1 savegame heb ik 70 uur staan, maar ik heb de game iets van 2,5 keer uitgespeeld.
    Dus zoiezo wel meer dan 100 uur in totaal.

Voor de rest geen enkele ander game.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Een game meer dan 100 uur spelen, ik denk dat het een aardige lijst is voor mij:+

Eens beginnen bij de PSX:

Need for Speed Road Challenge:
    Ik heb deze game letterlijk kapot gespeeld. Ik speelde hem elke dag tot de disc het op een gegeven moment gewoon niet meer deed. Toen heb ik hem weer gekocht en ook die disc is er op een gegeven moment mee opgehouden:mad:
    Tony Hawk Pro Skater 2: Ook dit spel heb ik te vaak gespeeld. Al die skate parken waren super tof en dus probeerde ik iedere keer weer alles te halen. En als ik klaar was, dan maakte ik een nieuwe savegame aan en begon ik opnieuw:+
    Crash Team Racing: Wat heb ik dit spel vaak met vrienden zitten doen. Ook minimaal 5 keer de SP uitgespeeld waardoor ik zeker wel aan de 100 uur moet zitten:) Binnenkort maar eens even de psx van een vriend lenen en dit spel weer spelen:)

Gameboy:
    Uiteraard mag de gameboy niet ontbreken. Het zijn 2 games en uiteraard zijn het de pokemon games:+
    Pokemon Red: De eerste pokemon game die ik had. Ik zat ergens vast, had geen idee waar ik heen moest en bleef dus maar iedere keer vechten tegen te zwakke pokemon. Een level 70 charizard met maar 3 badges was het resultaat8)
    Pokemon Yellow: Ik heb het spel helaas niet meer dus hoeveel uur het is weet ik niet precies. Bij dit spel vond ik het leuk om mijn 6 belangrijkste pokemon ( charizard, blastoise, pikachu, primape, pidgeot en venusaur) naar level 100 te trainen voor dat ik aan de pokemon league ging beginnen|:-

Xbox:
    Ook op de xbox waren er denk wel 5 games die ik meer dan 100 uur heb gespeeld.
    Halo 1 en 2: Toen de xbox en Halo er net waren en ik dit bij een vriend had gespeeld was ik meteen verkocht. Uren, dagen, weken speelde ik dit via system link en elke vrijdagavond een lan-party met vrienden!:) Het waren mooie tijden_O_
    Project Gotham Racing 2: Met PGR 1 ben ik al dichtbij gekomen maar 100 uur heb ik daar niet aan besteed. PGR 2 was gewoon beter, leuker en speelde geweldig. Minimaal 200 uur geraced met dit spel!
    GTA Vice City: De beste GTA die er is gemaakt IMO. De sfeer is onovertroffen in deze game die ik nu nog steeds wel eens speel! Ik leen er soms speciaal de oude xbox van een vriend voor:+
    Need for speed Underground 2: Begonnen op de PC afgemaakt op de xbox. Ook deze game speel ik nu nog, want ik vind dit de leukste NFS die er is. Ik heb de single player minstens 8 keer uitgespeeld en ook 1 tegen 1 vaak gedaan met vrienden.

Xbox 360:
    Hier zijn het er nog niet zo veel, niet veel games kunnen me lang genoeg boeien tegenwoordig. Jammer genoeg.

Halo 3: Ik ging verder waar ik mee ophield met Halo 1 & 2. Alleen was het dit keer via xbox live\o/ Zoveel gespeeld en nog steeds zo ontzettend slecht, ik snap niet hoe het kan:+ Sinds kort speel ik dit spel weer zo nu en dan met een vriend via live!
    Call of Duty 4: Geen idee hoeveel dagen ik dit spel heb gespeeld in de multiplayer, die ik zoveel leuker vond dan die van Halo 3. Maar de singleplayer vond ik nog het best. Keer op keer die sniper missie weer gedaan tot ik hem kon dromen! Helaas werd de multiplayer saai en heb ik hem verkocht.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    even uit mn hoofd,.. Rainbow Six: Vegas, COD4, Oblivion, Return to castle wolfenstein, Halo 2, Counterstrike, Unreal Tournament, Baldur's Gate (1 en 2), Street Fighter II,. dat zijn toch wel de eerste games die me te binnen schieten waar ik echt maanden en maanden aan besteed heb

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Halo 3:
    Singleplayer meerdere malen uitgespeeld en nu weer opnieuw aan t spelen.

Multiplayer is zwaar verslavend en speel deze dan ook bijna iedere dag.

Forza motorsport 2:
    Singleplayer ontzettend veel uur in gestoken ,doordat ik alle cars wou unlocken plus de timetrials die ik erg vaak gespeeld heb.

Multiplayer bleef boeiend door de onderlinge competitie.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Pff zeer veel eigenlijk. Bijna om voor te schamen,

- Medal of Honor Allied Assault 1000+ ?
    - PGR2
    - PGR3
    - Call of Duty 2
    - Call of Duty 4 (500 uur volgensmij...zieke ik..)
    - Quake III (weet niet zeker)
    - Forza Motorsport 2
    - Halo: Combat Evolved
    - Halo 3 (niet zeker)
    - Gears of War 1
    - The Elder Scrolls IV Oblivion
    - Fifa 2003

Het zullen er nog wel een hoop zijn. Ik wil graag zoveel mogelijk uit een spel krijgen..

Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  20. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Pokemon Red: mijn eerste game die ik ooit heb gespeeld. Ongelofelijk, heb er wel zo'n 150 uur inzitten, ik was ZO verslaafd aan die pokemon. Nu heb ik nog zoiets van: zal ik een DS kopen om de oude gevoelens weer terug te laten komen?

Mass Effect: met Mass Effect heb ik de 100 uur grens overschreden omdat er een bug was, waardoor ik een aantal achievements niet kon krijgen. Ik had dus 2 playthroughs 'voor niks' gedaan. Eens even gegoogled en daar kwam ik erachter hoe ik de achievements toch weer kon halen. Zo gezegd, zo gedaan en na in totaal 6 a 7 keer het spel doorlopen te hebben (ongeveer 5x met veel sidequests) heb ik hem toch 100% gehaald.

Deel Deze Pagina