neuh weetje wel hoeveel goeds je voor de wereld had kunnen doen in die tijd? ' ik haal bij nog geen enkel spel de 60 uur denk ik
Zie andere topic ....... Eindbaas had ik op een of andere manier echt moeite mee. wel meer dan 100 keer opnieuw moeten doen, plus de game was zo vet dat ik echt alles wel 2 a 3 keer heb gezien en moest zien. Metroid Prime is gewoon een topper !
Super Mario World Super Mario Allstars Secret of Mana Secret of Evermore Lufia The Legend of Zelda: a Link to the Past Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Final Fantasy X The Legend of Zelda: Twilight Princess Super Smash Brothers Melee Outlaw Golf 2 Elder Scrolls III: Morrowind Elder Scrolls IV: Oblivion Fallout 3 Team Fortress Classic Team Fortress 2 En dan ben ik er ongetwijfeld nog wel een aantal vergeten...
Ik denk geen enkele game, maar met Fallout 3 ben ik nu ongeveer 42 uur bezig en volgens mij nog lang niet uitgespeeld (ik kom amper aan de main quest toe) dus wie weet..
- Halo 3 - Gears of War - Guitar Hero III Niet 360 games; - World of Warcraft - Counter Strike : Source - Grand Theft Auto, alle behalve IV, beetje jammer. - Gunz
Heel veel spellen. Alle fifa's die ik heb gehad sowieso. Van wat ik nu heb liggen: -Halo 3 (en ook wel meer dan 1000 ook) - Fifa09
Ik kan wel wat gaan opnoemen.. maar het wordt een beetje overschaduwt door WoW.. over de 150 dagen heen
Guitar Hero 3 was ik vergeten. De eerste dag (mn verjaardag 15 december 2007) dat ik hem kreeg, heb ik hem gelijk al 8 uur gespeeld met wat vrienden erbij. Daarna ook elke dag 2 uurtjes, maar dat bouwde zich langzamer hand af. In totaal zal het dus wel zo rond de 100 uur liggen. Nice.
Call of Duty 4 - Blijft een geweldig spel GTA San Andreas - Beste GTA ooit. Saints Row 2, nu pas op de 60 uur, maar die 100 haal ik met gemak De rest ben ik vergeten
PC: WoW ben ik inmiddels ook ruim over de 100 uur. Dit was even een update, maar WoW zal binnen nu en enkele weken denk ik wel over de 200 gaan.
Check nu ff me status op Oblivion Character: Azazel (evil to the core ) - 231 uur Character: Spartacus (goody two shoes )- 104 uur Cannon Fodder op de Gameboy Color komt ook in de buurt denk ik. Delta Force 2 ben ik nu weer aan het spelen. Speel het al vanaf me 11e elke week wel een uurtje of 3. (3 x 52) x 7 = 1092 uur. Min wat vakanties zal het waarschijnlijk wel rond de 800 a 900 uur worden. Is er trouwens nog iemand die Delta Force 2 nog steeds speelt?