1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke game is de grooste flop ooit.

Discussie in 'Algemeen' gestart door harry potter, 24 jan 2012.

1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Als het gaat om persoonlijke flop dan is voor mij FFXIII de winnaar. De game waar ik heel erg lang naar heb uitgekeken en die uiteindelijk voor mij persoonlijk de plank missloeg op alle gebieden... (oké misschien behalve op muzikaal gebied maar ook daar haalt deze game het niet bij bijvoorbeeld ES of LS)

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vond gewoon dat je geen hero meer was. In ieder geval niet de stoer held zoals in deel 1. Nu was je gewoon een fashion icoon die relatief goed kon vechten ofzo.

En het combat systeem was zo slecht vergeleken met deel 1.

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het gaat hier over de grootste flop OOIT. Maar waarom noemen mensen dan zoveel nieuwere games? :9

Ik denk dat iedereen er wel mee eens kan zijn, ook al heb je hem nooit gespeeld (zelf ook nooit gespeeld), dat dit de slechtste game ooit was: http://en.wikipedia.org/wiki/E.T._the_Extra-Terrestrial_%28video_game%29

Zelfs voor de standaarden van die tijd was dit pure troep.

O ja, deze verdient ook nog een vermelding :lol:. Nee, dit is GEEN beta, GEEN alpha, maar de FULL version die voor de volledige prijs in de winkel lag. 8)

Big Rigs: over the road racing

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Voor mij was final fantasy 13 echt een zwaaare tegenvaller.

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Omdat het gaat wat voor jou de grootste flop ooit is. Dus waar jij hele hoge verwachtingen voor had. En toen de game uitkwam het een grote tellerustelling was.

6. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Pcm 2006 was veruit het beste. Heb dat spel echt grijs gespeeld. Met caisse d´epargne. Giro,tour en vuelta winnen. Uiteraard met valverde. Damn wat mis ik dat spel. Binnenkort maar weer is opstarten \o/

7. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    homefront is voor mij de grootste flop... hoop beloftes maar daar kwam niks van terrecht!

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was best wel leuke multiplayer game uiteindelijk.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dit topic is zijn doel voorbijgegaan, het gaat alleen nog maar over persoonlijke flops, wat imho geen flops zijn meer eerder teleurstellingen nav verwachtingen. Flops zijn toch wat anders, meer in de zin van enorm gehyped en nauwelijks verkocht...

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    :mad: Vond hem anders wel leuk spelen. :eek:

11. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Als je het echt zo zou willen benaderen dan zou er één post zijn met een opsomming van titels en eventueel verkoopgegevens. Die info is vast wel gewoon ergens op te zoeken.
    Bij die aanpak heb je ook geen stof om te discussieren e.d.

12. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Doel voorbijgegaan onzin. Ik heb dit topic ook gemaakt voor persoonlijke meningen over wat mensen van bepaalde games vinden. Dat ik een bepaalde game een flop noem. Wil nog niet zegen dat andere dat ook moeten vinden.
    de term flop kan heel breed geintepeteert worden. Want sommige mensen denken meteen dat flop alleen van toepassing is als een game duur is geweest in ontwikkeling en beloftes niet waar heeft gemaakt en ook nog eens slecht is ontvangen door de pers. En daardoor ook nog eens heel slecht verkoopt.

13. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp Gakkie zijn opmerking wel maar als je enkel gaat praten over flops qua verkoopcijfers ben je snel uitgepraat.

Een persoonlijke flop is voor iedereen anders en dat is wel leuk te lezen.
    Ik zelf keek enorm had uit naar la noire,maar vond hem echt tegenvallen.
    Ben in de helft er mee gestopt.

Zo had ik bij de game red dead redemption helemaal geen verwachtingen maar was voor mij een van de betere games die ik gespeeld heb.

14. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

over la noire geef ik je gedeeltelijk gelijk. Ik had hier ook meer van verwacht en weet je wat ik denk dat het probleem bij deze game is. Ze hebben teveel ingezet op die MotionScan technologie. De rest van game was in verhouding niet innoverend genoeg.

Red dead redemption is dan weer een super vet spel en na GTA misschien wel de beste game van Rockstar.

Maar als je mij vraagt of La noire een slecht games is zeg ik nee.
    Hij is wel minder goed als ik gehoopt had dat wel.

Kijk als je mij vraagt wat is de slechte Rockstar game. Dan zeg ik bully scholarship edition. Die is mij namelijk echt vies tegen gevallen stomme missies en de gamplay is erg zwak.

15. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Saints row the third.. Zoveel beloftes en er werd zovaak gezegd van ja je zal uren plezier hebben en je kan oneidig dingen doen.. Als je het uitgespeeld hebt vind ik dat er niet zoveel meer te doen is.. 2x iemand slaan met een dildo is leuk maar dat heb je daarna ook wel weer gezien. Dan ook nog ff 160 MSP vragen voor nieuwe wapens..

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Perfecte verwoording,slechte game is het zeker niet gewoon anders wat ik er persoonlijk had van verwacht.
    Na een tijd werd het voor mij veel te veel van het zelfde.

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Red Dead Redemption _O_
    vond ik net mss nog wel leuker als GTA :)
    ik hou echt van die western sfeer, en er worden te weinig van die goede westerngames gemaakt!
    hopelijk komt daar ook nog een vervolg van.. aangezien je opt einde zijn zoon even speelde... maar ik vrees er wat voor :)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Merendeel van de games die hier genoemd worden zijn 'slechts' tegenvallers, maar geen flops, laat staan een grote / de grootste flop.

19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Saints row the third is best een flop.... Je kunt veel minder dan in deel 2, je kunt niet eens meer appartementen en huizen kopen laat staan customizen.

20. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.976
    Een paar maanden voor de releasedatum heb ik zelfs nog heel even getwijfeld welke ik eerst zou halen, SR3 of Skyrim :emo:

Deel Deze Pagina